Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • azbest

    félisten

    válasz [K2] #1 üzenetére

    melyik részére gondolsz? A nyugati és nyugatias ázsiai cégeket már régen lekörözték akkuban is

    A hírben azért vicces az, hogy a kínaiak féláron adják azt a felszereltséget, amit a nyugat. A kínai belpiacos autók sokkal olcsóbbak, de sokszor más elvárásokkal. Az eus kínai autókon meg rajta van a vastag kereskedői felár, ahogy mindenben. Cserében a kínai autóban lehet nem működik az okosrendszer. Persze, ha még mindig csak a bőrülés számít modernnek az újságírók fejében, akkor persze... hűdejók /s.

    [ Szerkesztve ]

  • azbest

    félisten

    válasz paljani #29 üzenetére

    Az utolsóra korrekció: a hidrogén autók általában nem belsőégésűek, azt csak szenzéciónak erőlteti pár cég.
    A hidrogénes autó jellemzően olyan elektromos, amibe kicsi akkut tettek és hidrogéncellával termel áramot. Szóval lényegében hibrid, csak nem benzines.

    Ha nem tudnak mit kezdeni a túltermeléssel (lásd negatív áram árak), akkor bármire felhasználnák, csak fogyjon el, legyen az hidrogén vagy esetleg légkörből műbenzin. Olyankor nem számít sokat a hatékonyság, mert csak elveszne, ha nem használnák.

    Napközben kevésbé vannak töltőn az autók, hogy puffernek használják az akkujukat. Talán, ha helytől függetlenül rá lehetne kötni töltőre, akkor lehetne olyat. Ehhez még fejleszteni kell az elektromos hálózatot és az autók többsége sem hálózatra visszatöltős.

Új hozzászólás Aktív témák