- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Bluetooth hangszórók
- Autós kamerák
- Computex 2024: az AMD idén az asztali és a szerverpiacon is frissít
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung LCD és LED TV-k
- Mini-ITX
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
Hirdetés
-
Már elstartolt az AMD nyári játékpromóciója
ph Ezúttal a Navi 32 XL és XT GPU-val szerelt videokártyákhoz kaphatunk két, tavaly megjelent programot, amiket egy négyes listából válogathatunk ki.
-
Az üzleti szférának szól a SmartThings Pro
ma A kütyüket összefogó megoldásból irodák, üzletek és hotelek is profitálhatnak.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
_q
addikt
Sziasztok!
Van egy cross trekking biciklim amire ez a lámpa van szerelve: [link] Az ki-be kapcsolás rendben van, de bekapcsolt állapotban nem folyamatosan világít, hanem villog, mint az elemes lámpáknál a villogó beállítás. Ezen nem találtam állítási lehetőséget. Lehet, hogy ez csak villogni tud?
-
_q
addikt
válasz Hasaggymeg #280246 üzenetére
Milyen gyorsan kellene vele menni? Mert ahogy forgarom kézzel akár a lámpát, olyan mint a régi sebességmérő órák ahol a küllőn volt a mágnes és amikor oda ért a mágnes a jó pozícióba, akkor vette a jelet. Itt is ilyesmi látszik, minél gyorsabban tekertem kézzel annál sűrűbb a villogás, és lehet egy adott sebesség mellett már nem is villogásnak tűnne?
Ilyen hub dinamó van az első agynál: [link] Erre van rákötve az első és hátsó lámpa is.
-
_q
addikt
válasz -=RelakS=- #280250 üzenetére
Mentem is vele, de már késő volt, ezért csak a ház előtt körbe körbe kb kocogó tempó mellett teszteltem. Ezek szerint akkor hosszabb táv kell neki, hogy folyamatosan világítson. Ezt tesztelem akkor majd. Viszont a fizikájára kíváncsi lennék, van benne valami energia tároló vagy miért van az, hogy x km után már folyamatos de előtte meg villog?
#280251parandroid
Igen kocogó tempóval is teszteltem kb 10 percig, közbe ki-be kapcsolgattam pár percre mert a vibráló fény zavaró volt.[ Szerkesztve ]
-
_q
addikt
válasz -=RelakS=- #280255 üzenetére
Köszi mindenkinek az azinfót. Megyek hosszabb távon gyorsabban is és tesztelem. Valószínű ilyen kondenzátor az enyémben nem lesz Pedig eszembe is jutott mi van ha megállok. Ilyenkor jobb az elemes, na meg kicsi sebességnél is.
-
_q
addikt
válasz -=RelakS=- #280267 üzenetére
10+ éve volt utoljára biciklim, akkoriban nem nagyon találkoztam a mai megoldásokkal. A lámpa jó ötlet, illetve az elemes bicikli lámpa se hülyeség b opciónak. Csak mivel most gyárilag van dinamo, örültem, hogy ez milyen jó, de most szembesültem a hátrányaival.
-
_q
addikt
válasz -=RelakS=- #281142 üzenetére
Köszi, igazad van megfordítható és az passzol is rá.
#2811436030D
Köszi, erre nem gondoltam volna.#281144ZavaBalazs
Neked is köszi a plusz infót. így már teljes a kép, mindenki hozzáadott a témáhozMég egy kérdés. Trekkinget 2.5 bar nyomásra pumpálni megfelelő lehet? Jelenleg gyerekülés is van rajta, nem tudom ez számít-e vagy egységesen mehet üléssel és ülés nélkül is 2.5 bar?
-
_q
addikt
válasz 6030D #281156 üzenetére
Köszi, 4-6 bar-t ír a gumi oldalán, 3-ig fujtam bele.
#281157avl
Köszi, ez most egy új bicikli, de észben tartom, így legalább tudom tesztelni, hogy ha fújom akkor tényleg megy-e majd bele (ha ki jön levegő, akkor be is fog), mert nem gondoltam volna, hogy bármit is kell tekergetni, mielőtt bele fújok, az autós szelep volt eddig meg csak, ahol semmi extra teendő nincs. -
_q
addikt
Sziasztok!
Vettem egy új trekking biciklit. A hátsó 1-es tárcsára váltva valami nem az igazi, de nem tudom, hogy mi lehet a gond. Szakszavakat nem fogok tudni használni, ezért előre is elnézést.
A jelenség az, hogy első tárcsa 1-es, hátsó szintén 2-ről leváltva 1-re nem tudok tekerni, mert a hátsó "kicsi váltó" fogaskerék előre hátra mozog, nem nagyon akar váltani. Ha az első 2-es fogaskeréken van, a hátsót szintén 2-ről váltanám vissza 1-re itt jónak tűnik. Ha első fogaskerék 3-ason van (legkisebb fogaskerék) és a hátsót megint csak 2-ről váltanám vissza 1-re, akkor nem vált fel minden esetben, mint ha az első váltó lánc "igazító" rész nem tudná "behúzni" pozícióba a váltáshoz. Én arra gondolok, hogy a bowdent kellene csak talán megfelelően beállítani (bár az 1-1 fogaskerék állapotot nem biztos, hogy ez megmagyarázza).
Nem vinném feleslegesen a kb 1 hónapos biciklit szervízbe. Netes rendelés így hiába van garancia, kb 200 km oda és 200 km vissza nem annyira biztos, hogy megérné.
Kérdés mi lehet a gond és hogy érdemes-e nekem megpróbálni beállítani már ha annyi probléma van csak?
Az elmúlt időszak "hulladék" vs "drága" bicikli vita miatt belinekelem melyik a bicikliről van szó, talán nem a hulladék kategória, hogy a fenti hiba "normális" legyen: [link]
[ Szerkesztve ]