- Melyik tápegységet vegyem?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- OLED TV topic
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Projektor topic
- 30 TB-ot meghaladó HDD-ket demonstrál a Toshiba
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- TCL LCD és LED TV-k
- Házimozi belépő szinten
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a The Glass Staircase
gp Alig néhány nap múlva PlayStationre, Xbox-ra és Nintendo Switch-re is elérhető lesz a program.
-
Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
it A SoftBank szerint nehéz a munkája a call centerek dolgozóinak, ezért olyan AI-megoldásokkal segítenének, amelyek az ideges telefonálók hangját egyszerűen átalakítják nyugodt stílusúra.
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
dudika10
veterán
Üdv!
Kerékpárt szeretnék vásárolni, és ehhez kérnék segítséget.
Csak erős idegzetűeknek!Rólam:
70 kiló, 172 centi, kifejezetten sportos fiatal vagyok, 10 évig bmx-et használtam, de ahogy öregszem, kezdek rájönni, hogy közlekedési célra is jó az a bringa, nem csak szórakozni.Az elképzelésem:
- Napi 2x10km külvárosi ingázáshoz keresek egy olyan bringát, ami kibírja azt is, ha lemegyek az aszfaltról. Nem kímélném. Picit sem.
- Teljesen merev, mindenhol. Nem igénylem, nem szeretem a teleszkópot.
- Nem akarok rá sokat költeni. Egyrészt mert közlekedési eszköz lenne amit nem kímélek, másrészt mert budapesti használat révén sajnos az is benne van a pakliban, hogy reggel még azzal megyek dolgozni, de délután más viszi haza.Szóval lényegében a régi bmx-em strapabírását szeretném egy olyan kerékpárban, amivel az elérhető sebesség azért nagyobb, mindezt olcsón.
Az eredeti ötlet az, hogy a kardio edzéseket kombinálnám a munkába járással, tehát nem zavar, ha nem úgy megy, mint egy országúti. Nem kímélem én se, ő se tegye.Biztos vagyok benne, hogy mindent nem lehet egyszerre, de szívesen fogadnék ajánlatokat, amikkel a legkisebb kompromisszumot kell megkötnöm.
Első körben maradjunk a 100k alatti kategóriában ha lehet.
Budapesti boltokat is megköszönök, ahol akár az igényeimnek megfelelően építenek nekem kerékpárt.Mindenféle segítséget előre is köszönök!
ui.: nem vagyok túl összeszedett mostanában, ezért elnézést mindenkitől.
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
dudika10
veterán
Köszi, de ezeknél jóval strapabíróbbra gondoltam (tényleg nem kerékpárt kímélő módon közlekedek).
Így ránézésre nem hiszem, hogy 1 hétnél többet bírnának.Azt nem értem, miért erőltetik a tárcsaféket a relatíve olcsóbb, strapabíróbbnak látszó kerékpárokon (azt, hogy merev villás nincs, azt még értem).
[ Szerkesztve ]
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
dudika10
veterán
válasz Valkűr #52431 üzenetére
Ne haragudj, de nagyon el vagy tévedve.
200 lumen az hangyafing ahhoz képest, amit egy Convoy S2+ tud például (~800-900 lumen maxon akár).
A linkelt fejlámpáknál az 1800 lumen marhaság, kb. a felét tudják, és max fényerőn tudnak 30 percet (1 akkuval, és 1 órát 2 akkuval).
Félgázon (4-500 lumen, még mindig a duplája az általad említettnek), 2 darab 18650-es akkuval elmennek 4 órát, és ez is elég közlekedni még nagyobb tempónál is.Se sokkal jobb hatásfokú LED nincs, se sokkal jobb hatásfokú akku. Ráadásul minőségi probléma sincs a kínai lámpákkal.
Egy Convoy S2+ 15 dollár, 10-15 dollárért kapsz mellé egy pár 18650-es akkut, még 10-15 dollárért egy jó kis töltőt, és 1 dollárért rögzítőt.
Olcsóbb (de legalábbis nem drágább), mint a Sigma Buster 200, fényerőben sokszorosa, azonos fényerőn többet bír, egyből van egy tartalékakkud is, és zseblámpaként is remekül használható.szerk.:
Szívesen mutatok neked egy Convoy C8-at (S2+-t is mutatnék, de nkem olyan nincs). Pillanatok alatt megváltoznának a fogalmak a fejedben.[ Szerkesztve ]
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
dudika10
veterán
válasz Valkűr #52442 üzenetére
Nem hiába nem a C8-at ajánlottam bringára. Az S2+ jelentősen kisebb és a vetítési képe is sokkal jobb kerékpározni. Minden téren odaveri kb. az összes bringalámpát.
Aki azért választ inkább sokkal gyengébb teljesítményű lámpát drágábban, mert ez kerek és úgy néz ki, mint egy zseblámpa, az meg is érdemli.C8-ból rengetegféle van, a gyári fényerő is attól függ, hogy milyen driver és LED került bele (lehet az több is).
Az Olight S1 meg marha drága, lényegesen gyengébb fényerővel és üzemidővel. Szerintem marhára nem racionális választás.Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
dudika10
veterán
válasz Valkűr #52445 üzenetére
Ha tippelnem kéne, akkor vacak.
Egyrészt tök felesleges a 4 LED egy ekkora házba. Úgy se lehet őket kihajtani, 1 darab is felfűti rendesen, hát még 4?!
Másrészt általában elég vacak akkuk járnak az ilyen szettekhez.
Persze tévedhetek, kérdezd meg az elemlámpás topikban, hátha ismeri valaki.Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
dudika10
veterán
- Rögtön az elején, nem megfelelő követési táv, két autó között... Nem is szabályos, nem is egészséges.
- 0:32-nél az út széléhez tartást kézlegyintéssel jelezted? Ha igen, amit kétlek, akkor rendben van. Egyébként nem igazán.
- Az Üllői úton a mozgó autók között megint két sáv közt sikerül előznöd.
- Taxis mozgása szerintem teljesen egyértelmű és kiszámítható volt.
- A motoros és az autók egyértelműen gurultak már, tehát jobbról elhaladni mellettük szabálytalan.
- Aztán 1:30-nál megint a két sáv között... mivel az autók a pirosnál álltak, a jobb oldalon szabályosan haladhattál volna a sor elejére.
- 1:39-nél meg záróvonalon előzöl.+ A sebességhatárt is nem egyszer átléped.
Közel sem arról van szó, hogy a forgalom tempójában haladsz. Annál sokkal gyorsabban szeretnél, de közel sem ugyanazzal a dinamikával...
[ Szerkesztve ]
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
dudika10
veterán
válasz Pttypang #53782 üzenetére
Ne haragudj, de nem érted a ritmus szó jelentését.
Balatonról jössz hazafele az M7-esen. Mindenki szépen megy 130-cal.
Választhatsz, beállsz erre a tempóra és felveszed a forgalom ritmusát, vagy 100 és 170 között cikázol jobbra-balra szabálytalanul 130-as átlagos sebességgel.Ő legfeljebb a forgalom átlagsebességét veszi fel, de igazából még azt sem, azt is túllépi.
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
dudika10
veterán
válasz #48525824 #53798 üzenetére
Szabálytalanság és szabálytalanság közt azért elég nagy a különbség.
Te 50-nel kacskaringózol az autók közt, ő meg átmegy a piroson, ha nem jön sehol senki.
Te közvetlen balesetforrás vagy, ő meg legfeljebb közvetett azáltal, hogy az autóst felbosszantja, hogy átment a piroson a bringás és így gyorsabb az autónál.Egyébként a taxis jelenetet már először is láttam.
Nekem akkor is teljesen egyértelmű volt a taxis mozgása. Simán hátulról kerültem volna.
És hacsak a kamera nem a 1.5 méter széles kormányod bal szélére volt rögzítve, akkor bizony nem a kerékpársávban közlekedtél, a taxis teljes joggal gondolhatta, hogy hátulról fogod kerülni.De sebaj, egyszer majd felkenődsz valahova, és rájössz, hogy mi a baj a közlekedési stílusoddal.
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
dudika10
veterán
válasz #48525824 #53803 üzenetére
Tőlem még kétszer is leírhatod, hogy hogy láttad, én csak az általad feltöltött videót néztem meg újra.
Nem tudom hova van rögzítve a kamerád, de ha a balkezeddel tartottad ki egy szelfiboton bal oldalra, a kerékpársávba (ami nem a régi, átfestett fehér szaggatott vonaltól, hanem a sárga vonaltól van jobbra) akkor is csak a taxistól kb 3 méter távolságba léphettél be, és a taxis mozgása szerintem könnyedén olvasható.
Ezt látom a videón, amit Te magad töltöttél fel.Nem kívánom, hogy felkenődj, csak nem fogok csodálkozni, ha megtörténik.
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
dudika10
veterán
válasz #48525824 #53811 üzenetére
" ... baleset esetén a taxis lett volna a vétkes. "
Az lehet, de a hülye Te lettél volna.
Azért én elbeszélgetnék ezzel az előadóval. Nem használtad a biciklisávot, lehetett-e ott egyáltalán elsőbbséged? (Az utolsó pillanatban, a taxis előtt 3 méterrel kanyarodtál rá ~10m/s körüli sebességgel, tehát a taxis reakcióidején belül, jó eséllyel a holttérben.)
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
dudika10
veterán
válasz Hasaggymeg #54021 üzenetére
Azért nem járok sokat kirándulgatni bringával, mert az edzéstervbe már nem fér bele (nem volna már egészséges, mondjuk mostanában sajnos az idővel is hadilábon állok). Imádnék egy rásegítéses bringát.
Sőt, járhatnék vele dolgozni is minden nap amíg jó idő van (nem kell messze mennem, bringával alig lassabb mint autóval, és gyorsabb, mint busszal). Belvárosban mondjuk nem nagyon tudnám használni, nem merném otthagyni sehol.
Motor teljesen másra van, meg attól félek, azzal hamar megölném magam.
[ Szerkesztve ]
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
dudika10
veterán
válasz concret_hp #56444 üzenetére
" ... ami ripityára törik, az nem nyel el energiát ... "
Hát hogy ne nyelne el energiát valami, ami apró darabokra szakad?Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
dudika10
veterán
válasz MPowerPH #57563 üzenetére
"Sportteljesitmeny nulla, pedig ezt tobbek kozott azert is csinalod."
Butaság. Két óra alatt pont ugyan úgy el lehet fáradni elektromossal (mármint nem elektormos motorral, hanem rásegítőssel), mint simával. Csak előbbivel 120km-t teszel meg, utóbbival 60-at. Természetesen "versenyeztetni" a kettőt tök értelmetlen.
Miért kéne, hogy mindenkinek az legyen a célja, hogy kiköpje a tüdejét? Lehet más hobbija is az embernek, én heti rendszerességgel futok, úszok, biciklizek, kirándulok, konditerembe járok, télen korcsolyázom, lényegében a kosárlabdán kívül minden sportba is szívesen beszállok.
Ennek következménye, hogy soha nem leszek olyan szinten kerékpárral, hogy önerőből jussak el olyan helyekre, ahova egy ebike-al el tudnék jutni. Egy jól megtervezett rásegítéses kerékpár szerintem az egyik legjobb közlekedési eszköz lehetne. Csak hát az ár...Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs