Hirdetés
-
Computex 2024: dedikált NPU-val menedzselné a VGA-t a PowerColor
ph A gyártó megoldása hardveres, de kérdés, hogy nem volna-e a célra elég a jó öreg szoftver.
-
Fejlesztői videón a The Casting of Frank Stone
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás a tervek szerint még idén elérhető lesz PC-re és konzolokra.
-
Az üzleti szférának szól a SmartThings Pro
ma A kütyüket összefogó megoldásból irodák, üzletek és hotelek is profitálhatnak.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
RichieTri
senior tag
válasz krisztian7 #42717 üzenetére
Család mellett reggel fél 9től du 5ig dolgozom.
Ezért amikor edzem hajnal 5-fél5kor kelek. Egyébként meg hétvégén tolom a hosszúkat.
Szerencsére a munkahelyem a budai hg. lábánál van ezért tudok munkába menet edzenilive:RichieTriH , origin:RichieTriH , uplay:RichieTri
-
rétisün
veterán
válasz krisztian7 #42767 üzenetére
jó lehet, de azért érdemes lenne ráülni, mielőtt megvennéd.
amúgy pár centit lehet variálni a stucni cseréjével, szóval nem akkora katasztrófa egy méret különbség. főleg, hogy a legtöbb gyártó a bicaj méreténél a nyeregcső hosszát adja meg, eltérő geometria miatt viszont ez igazából nem mond semmit.
én a 176 centimmel (83 cm átlépő) egy 52-es kellys outit (slopingos, vízszintes (virtuális) felsőcsőhossz 57 centi) és egy 58-as merida cyclocross vázas bringát hajtok (majdnem vízszintes felsőcső, 58 centi) és kb. ugyanúgy ülök mindkettőn, igaz a kellysen 1 centivel hosszabb stucni van. annak ellenére, hogy a merida minden méretajánlás szerint nagy nekem, talán még kényelmesebb is....
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz krisztian7 #42952 üzenetére
Szerintem ebbe amúgy bele tudsz rakni cartridge-es fékpofát is csak jól be kell állítani.
maga a felfogatás az ugyanolyannak tűnik mint a gyári catridge pados fékeknek, egy imbuszcsavaros. Csak ott ugye a fékpofa egy kis fém házban van.Nekem most ilyenek kerültek bele: GHP2 Ez ment a gyári catridge pofák helyére.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
veterán
válasz krisztian7 #53345 üzenetére
vegyél egyet az apróról
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
anorche1
őstag
válasz krisztian7 #53922 üzenetére
A lakásban biztos nincs egy szabad fal, avgy sarok ahol elférne? Én is a falon tartom egy polcon.
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz krisztian7 #53925 üzenetére
A megoldás kézenfekvő,nem kell letenni télre sem,így nincs gond a hosszas tárolással. Nyomni kell amikor csak emberileg lehetséges.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ivana
Ármester
válasz krisztian7 #55649 üzenetére
Mond meg nekik ha előre utalnak postaköltséggel és külföldre küldés +árral (mondjuk 20k) akkor ha megjött a pénz küldöd.
-
nagyúr
válasz krisztian7 #61308 üzenetére
Körömlakkot vagy mit is mondtak az elforduló markolatra megoldásként de inkább vennék egy normális markolatot mint mókolgassak.
Pumpáról köszi az infót, ezzel szemezek szerintem jó is lenne pár évre és még nem is drága. A minipumpám is egy SKS és az is elég jó eddig.
Hasaggymeg: ergonómikus a gyári is pont azért rossz. Már komolyan engem is zavar hogy szegénynek állandóan vissza kell tekernie. Ezért is ígértem meg hogy ha már együtt bringázunk időnként kap tőlem egy rendes markolatot.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
balintka
addikt
válasz krisztian7 #65212 üzenetére
Köszi a választ. A Cobalt 1 kerékszettet megrendeltem már. Így gyorszáras és átütős megoldás is szóba jöhet, de azt javasolták, próbáljak átütős teleszkópban gondolkodni.
Nézegettem új bringa árakat, de ami kellene, az legalább 400-500 ezer (mert akkor karbonra váltok, alut már nem veszek), ennyit nem szeretnék és nem is tudok egy összegben kifizetni egy darabig. A bringa 1 éves, a teleszkóppal igazából kész lenne, a hajtás is teljesen Deore-osítva van már.
Ezt a tapered dolgot benéztem valóban, sima nyakú kellene. Suntour-ból melyik típusok jöhetnek szóba?
Azt jól láttam, hogy sima nyakú Reba-ból nincs 15 mm-es átütős változat?
zoli03: Ez német ár, átszámítva. Tavaly hirdettem a sokkal jobb felszereltségű Thorx 10-et, meg se kérdezte senki. Nem egyszerű az eladás. 100 ezerért meg nem adom el...
Köztes megoldás, ha nem veszek Reba-t, hanem 30 Gold-ot vagy Recon-t.
[ Szerkesztve ]
-
balintka
addikt
válasz krisztian7 #65221 üzenetére
Használtat semmiképp nem veszek, az van most is . Tudom, h bukó, de még nagyobb bukó lenne most egy összegben 350-500 ezret virítani. Az is lehet h alap váz, de ma már minden aluváz "alap" szerintem. Alura nem fogok váltani. Másrészt tenger sok az eladó használt bringa, nem fogom a mostanit elócskázni fillérekért.
Ha meg megtartom 3-5 évig, akkor meg nem olyan nagy bukó, amit ráköltök, mivel egy jó felsőközép aluvázas bringa lesz, ami évekig kiszolgál. Egyébként ugyanez a váza az összes 2013-as és 2014-es 29er Kellys bringának, olyan rossz nem lehet.
[ Szerkesztve ]
-
fpeter07
veterán
válasz krisztian7 #81317 üzenetére
XCO fun az teljesíthető. Nagyon kemény sportág. Kell hozzá erő, kitartás és ügyesség. Az erő a meredek emelkedőkhöz kell, a kitartás a célba éréshez, az ügyesség meg az akadályok legyőzéséhez. Bár nem mindegyik pályán van akadály. Van olyan, ami csak simán szétrázza a felsőtestedet, mert tele van huplikkal az egész. Maratonon nincs olyan vonalvezetés, mint xco-n. Direkt olyan részeket tesznek be egy-egy pályába, hogy szenvedjen rajtuk az ember. Nem lehet rajta pihenni, szó szerint végig kell menni, mint egy mérgezett egér. Az anaerob határon van ilyenkor a pulzus.
Van egy feelingje, nekem nem jött be. Én maratonokra szoktam készülni. Az xcohoz kemény interval tréning is kell, ami nem kellemes. Maratonokon meg végig lehet döcögni nélküle is.
Régen volt egy amatőr kupasorozat, de megszüntették. Licences kategóriában nagyon jól kell menni ahhoz, hogy ne kapjon az ember körhátrányt. Szóval marad a fun. -
6030D
Ármester
válasz krisztian7 #81317 üzenetére
Tavaly kezdtem el versenyekre járni, egy XCO-n voltam, utána maratonoztam. Nekem sokkal keményebbnek tűnt az XCO, bár állítólag sikerült a legnehezebben elindulnom (Pilis).
Én inkább úgy írnám le a két versenytípust, hogy mindegyik kemény, a kérdés, hogy mennyi ideig bírsz hajtani folyamatosan. Egy XCO-n 1 órát mész nyélen. Rövid távon 1,5-2 órát, középen..., hosszún... Ha versenyzel, akkor nem azt nézed, hogy mennyi a pihenő benne, mert nagyon keveset gurulsz tekerés nélkül. Vagy akkor is dolgozik a tested, és nem pihensz.
CX-hez képest ugye a szintben van különbség. Ha jobban mész hegynek, akkor menni fog az XCO, ha síkon vagy jobb, akkor CX. A kamaraerdei CX-en pl a sok szint nem tetszett a legtöbb embernek.Egy próbát mindenképpen megér, áprilisban kezdődik a Pilis kupával, próbáld ki és meglátod (1 óra, 2 kör, ~ 9 km ). Én is megyek, mert nagyon jó a pálya, de a többi az maraton lesz.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla