Hirdetés
-
Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
ma A Honor AI a Studio Harcourt módszerén edzett, a Pro mellett befutott a Honor 200 is.
-
Fejlesztői videón a The Casting of Frank Stone
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás a tervek szerint még idén elérhető lesz PC-re és konzolokra.
-
Már elstartolt az AMD nyári játékpromóciója
ph Ezúttal a Navi 32 XL és XT GPU-val szerelt videokártyákhoz kaphatunk két, tavaly megjelent programot, amiket egy négyes listából válogathatunk ki.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
szacsee
nagyúr
válasz csodavas #79837 üzenetére
Hasaggymeg jól írta, nem attól szeretett hobby / sport egy kellemesen eltöltött idő, mert millás gépekkel villogsz a fórumon. A lényeg, hogy jól érezd magad és Neked kényelmes legyen a bringa, még akkor is, ha csak 20 ezer ft-ba is került és örömet szerezzen tekerni vele.
Egy időben szimeztem kicsit és leesett az állam, mikor egy srác köröket vert a mezőnyre, akkor meg el is süllyedtem szégyenemben, mikor megtudtam, hogy 15"-os laptopon tolja egy 15K-s kormánnyal, a többség meg 3 monitoros konfiggal és loadcellás fékekkel tolta. Szóval hajrá!
-
6030D
Ármester
-
veterán
válasz csodavas #79911 üzenetére
Haveromnak is en vettem eszre, mert eszreveszek ilyen aprosagokat, pedig csak egyszer probaltam ki a bicojat, akkor is kb annyira, hogy a szobaban a pedalokon alltam.
Hamar feltunik, ha kezzel megprobalod oldaliranyban mozgatni es tenyleg kotyognak a hajtokarhoz kepest az egyes tarcsak, csak azert mondom, mert nem tudom, hogy ezt garanciaban javitjak/cserelik-e.Everybody lies.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz csodavas #80553 üzenetére
Ez pl. elég csúnya,nem is igazán értem azt a törést a támvillában.Aztán Crytec fórumtárs írogatott arról mennyire pontatlan a váz,a hátsó kerék tengelyére úgy kellett ráfeszítenie a papucsokat,mert annyira szét volt nyílva a hátsó villák közötti távolság.Ugyanakkor persze van olyan bétvin is amit 2500 fontért vesztegetnek. Bár vannak mind2 oldalon ellenpéldák,ltalános szabályként ha csak lehet ódzkodunk a nagyáruházak saját márkás bringáitól mint Genesis (Intersport),Kilimanjaro (Hervis),X-Fact vagy éppen B-Twin és inkább kerékpározásra szakosodott márkák között keresgélünk.
Tény,hogy (majdnem)minden vázat az ázsiai tigrisek gyártanak de nem mindegy milyen minőségi ellenőrzés után veszi át a márkatulajdonos.
A geometriáról nem tudok mit mondani mert azt nem is értem,hogyan lehet elrontani akkor mikor minden neves gyártó közzéteszi a pontos méreteket és csak le kell őket másolni.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz csodavas #80553 üzenetére
Mondok még egy példát, a decathlonban vettem magamnak egy fitness bicajt. Amikor ott melóztam adódott egy jó vétel, mondom ez jó lesz melóba járni, gyorsabb lesz mint a monti. Deore cuccok voltak rajta, outi felni, 23-as külsők. Ennek ellenére lassabb volt mint az XC montim, pedig az is csak deore szintű volt. Itt elkövettem azt a hibát, hogy úgy egészében le is írtam magamban ezt a fitness kategóriát. Gondoltam ez csak a hátrányokat egyesíti magában. Érdekes módon a Bergamont fitness-em nagyon szeretem, pedig felszereltségben ez sem jobb mint anno a decahlonos volt. Ugyan úgy alu vázasak. Még is ég és föld a kettő. Ez suhan (pedig nem 23-as hanem 30-as külsők vannak rajta), jól irányítható, az meg lomha volt és bizonytalan. El is törtem a kulcs csontom vele, mert kicsúsztam egy kanyarban.
[ Szerkesztve ]
-
hzsolee
őstag
válasz csodavas #83853 üzenetére
Szerintem is, ennyit megér. Én fehérben vettem, meg az újságban nem is láttam, de volt ilyen tatyó.
Csatos, tépőzáras. Némileg nagyobbítható egy zippzár segítségével. Volt benn két darab gumiszerelő, egy hulladék multikulcs, gumifolt. 2300.-ért.
A feleségem szerint 2 hibám van. Az egyik, hogy nem figyelek rá, a másikra nem emlékszem... ( . )( . ) Nagyon difficult az élet... meg schwer..."
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz csodavas #83882 üzenetére
Egész erős! ...kérdés mennyire eszi az elemet,mert nejem KLS-e azonnal és minden adatot elveszít ha gyengébb elemnél háttér világításra vetemedsz.
(#83883) Jeffjn...az összefoglaló elolvasása ilyenkor kérdéseid zömére választ adna.Ott vannak az ajánlott hirdető oldalak is,nézz ki valami szemrevalót és véleményeztesd itt. Mindenki saját szemléletéhez illőt fog neked ajánlani,de elsősorban neked kellene kitalálni mit szeretnél...mi meg majd jól lebeszélünk róla.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz csodavas #83878 üzenetére
Hát őőőő, ha ez konkrétan nekem jött, akkor: amikor Hasaggymeg linkelt, rossz volt a link, nem jött be oldal, erre írtam a "poén"-t.
Ha visszakeresel, én pont azok közé tartozom, akik 100e Ft alatt ajánlják a Decás bringákat, sőt, az én javaslatomra augusztus óta a családban is van egy, és meglepően pozitív a tapasztalat róla.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz csodavas #83893 üzenetére
Helyén kell kezelni a dolgokat. Ezeket se a Deca gyártja, hanem valami vázgyártó, a felszerelése meg ugyan az, mint másnak. Én kb egy szintre helyezem más, olcsóbb gyártókkal, amit szoktak linkelgetni ide is. Márkát nem írnék.
Addig amíg az emberek elfogadják, hogy kis pénz kis foci, addig jó. Én pl azt nem szeretem, ha valaki meg akarja magyarázni, hogy miért nem jó a több száz ezres bringa, amikor az olcsóval is eljut mindenhova.
Eljut, csak a másikkal nagyobb élmény lenne. Mindenhonnan van még feljebb, mindenki döntse el, hogy megéri neki vagy sem.maestro87: ha olcsó hobbit akarsz, akkor ne kezdj bele a bringaszerelésbe, fejlesztésbe. Az nagyon el tud szabadulni...
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
geotigris9
tag
válasz csodavas #84276 üzenetére
Nem fotóshopos a ez a kép? Kicsit el van mosódva a bringa rá-nagyításnál nem lehet kivenni, hogy van "odaragasztva" a talajra.
Más:
Gázolásos témához annyit mondanék, hogy a közlekedés veszélyes üzem, ha a lány meg hangosan zenét halhatott még ráadásul tekerés közben és úgy hajtott át a zebrán akkor még kisebb az esélye, hogy időben meg haja a szirénát. (Bejátszatnak a tereptárgyak háztömb, szél stb. amik az észlelés rovására mennek amúgy is.)
Belinkelek egy két videót ezzel kapcsolatosan amiben azért kitűnik egy mentővel azért hatványozottabb a baleset veszélye, ha siet. Mert ott megy ahol tud, amerre utat talál és nagy tempóval esetleges baleset kikerülésére még kisebb esélye van mint egy "normál" gépjárműves közlekedőének akár.
Azt meg, hogy ilyen esetben mentős legyen a hunyó ... ?
Nem olyan emberek mennek mentősnek akik lelkiismeret nélküli emberek, szóval így is nagy szívás a mentőautó pilótának, hogy együtt kell élni az esettel, hogy nem életet mentett, ha nem elvett ..
Ha be is kaszlizzák még ..
**Ezt most úgy írtam, hogy nem ismerem a konkrét esetet!**
(Lett volna egy nagyon szemléletes videó is, de azt nem találtam meg, ha rá akadok belinkelem.)[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz csodavas #87224 üzenetére
Hú,ekkora szart...csak vicceltem,mert ebben az árban újan jobbat nem adnak sehol.A havi pár alkalommal ~50 km távra tökéletes lesz,majd ha esetleg kiderül tényleg ez élete sportja,ráér akkor jobbat venni neki.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz csodavas #87224 üzenetére
Legutóbb azt linkelte, előtte meg a RockBros-t, még azok is jók.
340-et simán megvehetitek, de érdemes átnézetni szervizben, azt bele kell számolni. Van leírásom, hogy mi minden nem jó rajta gyárilag. De ennyiért tényleg jó. Ha magas a hölgy, akkor még olcsóbban is van megoldás. (De a szín miatt úgysem ez lesz. )(#87225) ShiTmano: na neki már inkább elhiszem, hogy nem jó. Most amúgy Maxxis Ikonokon megy, és árban az is jónak tűnik, gondolom akkor nem lehet olyan rossz. Bár érdekes, hogy az alap hajtogatósra nem írják, hogy TL. Tartalékban neki is RoRo Snake van, így gondolom az a tuti.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz csodavas #87231 üzenetére
Mind a 2 kerékagyon a kónusz úgy meg volt húzva, hogy darabosan forgott, az most nagyon szépen forog, beállítottam. Fékeket kellett még, mert befogott, váltókon egy kicsit kellett.
Kottyant a monoblokk is, levettem a hajtóművet és ráhúztam. Most az is jó.
Amit azért javasolnék a közeljövőben az egy komplett vfék csere, fékkarokkal és egy normálisabb fém perselyes monoblokk. Ezek nagyon gagyik rajta. Illetve még a küllőkön húztam egy kicsit, mert volt benne egy kis 8-as. Arra azért figyeljenek oda, hogy a kerék elkezdhet kotyogni. most pont úgy van beállítva a csapágy, hogy épp nem kottyan, de ez egy kis kopás után kottyanhat, akkor ismét állítani kell rajta. Erre időnként érdemes ránézni. Illetve időnként a hajtómű csavarokat is érdemes megnéz, előfordulhat ott is lelazulás, az egy 8-as imbusz.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
veterán
válasz csodavas #87245 üzenetére
Igaz, az 520-on a fékváltókaros low cost borzalom van, szét is esett ismerősömnek
Az octalinket nem szeretik az emberek, pedig nem rossz, csak azért, mert egy csavar fogja kvázi a hajtókart, az meg lelazulgatott a népeknek, vagy miért? Szerintem teljesen jó elképzelés.Everybody lies.
-
-
andrisbandi
őstag
válasz csodavas #87633 üzenetére
Ülőcsontszélesség mérésének legegyszerűbb módja
ülőcsont távolságodhoz SQlab_Messlehre
Ezeket átolvasva már egyszerűbb lesz választani.
Itteni ajánlásra ezt vettem;
Selle SMP 4BIKE TRK MAN
Kényelmes, bevált.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz csodavas #93358 üzenetére
Én arra figyelnék,hogy a láncvonal ne változzon és az első váltó tudja azt a fogkülönbséget ami ott lesz a legkisebb és legnagyobb tányér között.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz csodavas #93733 üzenetére
gondolom a váz és a hajtómű rugalmassága együtt adja, arra emlékszem, hogy amikor integrált hajtókarra váltottam, megszűnt, hogy kiállásnál beletekerem a lánckereket az első váltó terelőlemezébe. Nálad lehet, hogy olyan is bejátszik, hogy túl rövid monoblokk került bele, gondolom a láncvillához ér hozzá.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
outdoor
aktív tag
válasz csodavas #93735 üzenetére
520-asnál gyakori a középrész hibája. Szó nélkül cserélni szokták. Ez általában hamar kiderül. Az ülés szokott még egyeseknek kényelmetlen lenni, de az szubjektív. Középrész csere után elégedettek az emberek a géppel. A teleszkóp jó szokott lenni, és a fék is, váz is. Lehet, hogy a középrész teljesen kifaragta magát a helyéből. Szerintem ildomos, hogy új vázat is kapj, jól beállítva. Ha van előnye a Decathlonnak, az a széria. Tudnak cserélni, és nem teketóriáznak. Cimborámmal a biciklis műhelyben mindent beállíttatok vétel után. Ilyen szempontból nem bízom a központ munkájában. Szerintem nagyobb felelősségtudattal állít be valakinek mindent, ha tudja, milyen kaliberű felhasználó áll előtte, és milyen felhasználás, hibák milyen köre várható.
Szerintem az 520-as jó gép, de főleg akkor, ha ráépíteni szeretnél. Az alap jó, és ár/értékben figyelemreméltó. Ha viszont nem építed át, akkor az 540, 560 nagyon meghálálja magát. Ott gyakoriakat kifogástalan gépet kapsz. Az 560 áttétele, minden megoldása nagyon jó. Ha elmondod, hogy az 520 rövid pályafutása alatt komoly hibákat produkált nálad, elállsz a vételtől, de megfontolnád az ár beszámítását komolyabb modellbe, még kellemes meglepetés érhet.
[ Szerkesztve ]
A proper digital assistant could be my best friend
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz csodavas #93733 üzenetére
Erről egy pár jó fotó tanulságos lehetne.Ugyanakkor nincs új a nap alatt,tehát bár ebben a szegmensben akár egy pofásnak is mondható kerékpár,azért látszik tulajdonképp mit lehet ennyiért készíteni ma.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
veterán
válasz csodavas #93739 üzenetére
Az nem kimaras, csak lekarcolta a festeket valami, biztos vagy benne, hogy a tányér volt?
Termeszetesen vidd vissza es gariztasd le, szolj nekik, hogy csereljek a vazat is.
Szomoru, hogy mar a sram hajtast is lesporoljak rola, ahogy latom, habar az altalaban mindenkinél szétesik előbb-utóbb. Inkább utóbb.Everybody lies.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz csodavas #93743 üzenetére
Jól mondja a fórumtárs,vidd vissza.Nagy előnye a Decathlonszerű áruházaknak,hogy szó nélkül szoktak gariztatni.Van raktáron egy tucat minden modellből,így akár újat is adhatnának.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz csodavas #93739 üzenetére
Épp csak a festék jött le a vázról, ez kb semmi, nem hiszem, hogy ezért vázat fognak cserélni. Valószínűleg akkorát kottyan a monoblokk, hogy amiatt érhet hozzá a lánctányér a vázhoz, bár nekem ez olyannak tűnik, mintha a lánc karcolta volna össze a vázadat. A monoblokk egyébként fellazulhat bármilyen bringán. Érdemes ezt időnként ellenőrizni, megfogod a hajtóművet és oldalirányba megmozgatod, nem szabad kottyannia. A te esetedben már az is lehet, hogy a vázban is adott a menetnek a monoblokk persely mozgása. Akkor viszont már szóba jöhet a vázcsere is, bár hozzáteszem, ezek azért kicsit felhasználói hibák is, mert bőven lehet érezni, hogy valami nem oké, ha egy kicsit odafigyelünk rá. Bár ha nem mondták el, hogy néha ellenőrizd akkor érthető a felháborodás. Vagy az is lehet, hogy maga a csapágy hullott szét, de inkább a fellazulás szokott előfordulni a viszonylag fiatal bringákon. Egyébként a pedálra is érdemes időnként ránézni, mert az is le tud lazulni, és akkor meg a hajtókarból szedi ki a menetet, illetve maga a hajtómű is lelazulhat, az is tönkreteheti a hajtóművet. Épp ezért szokott lenni a 100km-es vagy 1 hónapos ellenőrzés új bringáknál, csak úgy adok el új bringát, hogy erre felhívom a vásárló figyelmét. Így él a gari is, mert ha ezt elmulasztják az meghibásodást okozhat, ami tulajdonképpen a felhasználó sara ez esetben.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz csodavas #93751 üzenetére
Amikor lötyög a monoblokkod, ne csodálkozz, hogy ropog. Így nem is szabadna használni.
Illetve az, hogy a lánctányér beleér a vázba, már egy igen durva fellazulás vagy csapágy probléma, ezek azért nem egyik pillanatról a másikra történnek, ennek van egy folyamata.Ha nem vált jól az első váltó, azt okozhatja a váltó helytelen pozíciója is, lehet túl magasan van. Sajnos minimális 8-as új hajtóművekben is előfordul. Alivio-Deore szinttől fölfelé már nem jellemző.
Egyébként amíg a hajtómű ennyire kotyog, nem is fog jól működni az a váltó.Ha kilazul az új monoblokk is, érdemes egy kis teflon szalagot tekerni a menetre, az meg szokta oldani ezt a problémát.
[ Szerkesztve ]
-
krisz4b70
aktív tag
válasz csodavas #93739 üzenetére
Barátnőmnek is ilyen bicója van, megnéztem, ugyanaz a helyzet festék lejött ugyanott, valószínű nem csak ez a kettő ilyen.
Egy ideje mi is visszaakarjuk vinni, kicsit mintha kotyogna a középrész, és bizonyos időközönként kattan egy nagyot hajtáskor, ilyenkor mi lehet a gond?
Féktárcsákban meg elöl hátul 8-as.