- Hogy is néznek ki a gépeink?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Asztrofotózás
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- SSD kibeszélő
- Computex 2024: új Dark Rock hűtők és RGB-s házak a be quiet!-től
Hirdetés
-
Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
it A török hatóságok letartóztattak egy diákot, amiért egy egyetem felvételi vizsgáján AI segítségével válaszolt a kérdésekre.
-
Computex 2024: Kingston mindenhol
ph A mesterséges intelligencia futtatásához sok RAM kell – és ez nem kerüli el a Kingston figyelmét sem.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz defymoto #60403 üzenetére
És borzasztó áron vannak nagyon csúnya bringák. 350e alatt nincs RS telós bicó... vannak olyan vázak, hogy sírva fakadtam. Mintha utólag lenne a villamerevítés ráhegesztve, Bianchi felirattal... viszont egy SUP-ot elfogadnék.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz defymoto #62707 üzenetére
Ez se volt soha 230...legalábbis remélem.Amúgy meg szép,körhátszelet hozzá!
Ati007...vettél hozzá egy bolti tartót is?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Eagle16
addikt
válasz defymoto #62707 üzenetére
Szép, grat hozzá Annyi mondjuk szerintem sem volt soha, de 100k körül azért jó vételnek tűnik így is.
Itt az enyém, hazai [link] Most kap majd egy SKS sárvédőt a jövőhéten és készen lesz.
cooi111: én csak a hátsót szoktam használni, és azt is csak óvatosan...sima Alhonga v-fékem van alap fékbetétekkel, de simán blokkolja a hátsó kereket ha kicsit erősebben meghúzom. De jól lehet adagolnia fékerőt, szóval elégedett vagyok vele. Vészhelyzet esetén az elsőt is használnám gondolom, de remélem erre nem kerül sor azért.
A régi montin csak az elsőt használtam, azért mert a hátsó már nem fogott semmit
[ Szerkesztve ]
₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz defymoto #62736 üzenetére
Annyiért jó,ne idegesítsd magad.Csak a szokásos akciókamu,mely az átlagosnál is pofátlanabb,ami szemet szúrt itt nekünk.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
zoli03
őstag
válasz defymoto #62736 üzenetére
"Hát ö, ha már egy aldis bringával hasonlítjuk a ktm-t, arra no comment!"
Erre értettem, hogy mitől lenne jobb egy KTM. A vázban 99%, hogy semmi extra nincs, a felszereltsége meg ugyanúgy alsó kategóriás. Akkor mitől jobb, mint egy Aldis?
Ismerősi körömben tört el fél milliós össztelós KTM váza (keveset, rendeltetésszerűen volt használva, kapott is újat), úgyhogy nálam semennyivel nem számít minőségibbnek a KTM, mint egy másik márka. Arról nem is beszélve, hogy korábban téma volt, hogy a hervises KTM-eket meg se találni a hivatalos oldalon. A KTM egy dologról híres, a túlárazott kerékpárairól.
Normális áron vettél egy biciklit, ennyi a történet, de ez sose ért 2x ennyit, nem valós a leárazása.
-
veterán
válasz defymoto #62742 üzenetére
sok sok tapasztalat útján az embereknek ez a kialakult véleménye róla ezért megbíznak a márkában.
LoL, ez inkabb adott tipusra jellemzo, meg az araert kapott valoszinusitheto minosegben biznak meg inkabb, legalabbis en igy szoktam.Nem tudom, meg mindig nem sikerult feldolgozni, miert van ragerjedve mindenki, hogy eladjon egy aldis vagy hasonlo 100k koruli bringat, mmint itt egyaltalan miben remenykedtek, hogy majd x ido mulva nem a felszereltseg, hanem a marka alapjan fog tobbet erni? Erdekes.
En ketlem, hogy valaha eladom pl a btwines szutykot, mert egyszeruen nem er annyit, hogy utanajarjak es foglalkozzak a dologgal.Csodakra gondolva arra celzok, hogy nem fogsz a tobbihez kepest "kimagaslo minoseget" vagy barmi egyebet kapni csak azert, mert ezen ktm logo van, ugyanolyan, mint a tobbi
De elengedem a dolgot, teljesen felesleges ezzel probalkoznom, hasznald boldogan, sok jo km-t vele!
Everybody lies.
-
veterán
válasz defymoto #62779 üzenetére
Miert mondanek mast? 90k-s aldis bringa es a 140k-s emlitett ktm life one kozott pont otvenezer indoka van az embernek, hogy az elobbit valassza. Ha a rendelkezesre allo osszeg egy szazas, akkor az aldis es egy teljes atnezes es beallitas benne van a tortenetben.
Ha nincs ra keret, akkor nincs ra keret, almat az almaval, kortet a kortevel hasonlitsatok ossze.
Nincs ertelme azon lovagolni, hogy egy dragabb kerekpar jobb-e az olcsonal.
Forditott esetben mar viszont felbukkant par mokas tortenet.Elengedhetnenk vegre ezt a ktm temat, mert tenyleg semmi ertelme.
Hogy on is legyen, szerencsere kibirtam ,hogy ne induljak el sehova, esett is az eso tobbszor eleg szepen, jol dontottem, ugy tunik
Mennyivel kevesebb karbantartast igenyel a kerekpar, miota tel elott megvolt a nagyszerviz, nem is ertem, elotte miert szoszmotoltem vele annyit, azota meg a lanc es a fogas sor meg a hajtomu tanyerjainak takaritasan kivul nem sok dolgom van vele, esetleg a felni fekfeluletet attorolni..Everybody lies.
-
trialboj
őstag
válasz defymoto #63314 üzenetére
Hát ennyi infó alapján azért még a legnagyobb szakik is megizzadnak, ha felteszed nekik ezt a kérdést.
Kicsit szűkíthetnéd a lehetséges helyeket. Mi kattanhat, a lánc? miközben hajtod kattan? Vagy akkor is ha csak gurulsz? Szék nem lehet, ha kiállva mész is kattant már? Rázós úton, vagy sima aszfalton is, kanyarodás közben vagy egyenesen is? Miféle bringa, van rajta teleszkóp, pl hátul?
Ha kicsit pontosítasz, valószínű hogy megoldható a gond, viszont ennyiből még ha szervizbe viszed sem tudnak semmit csinálni, mert int mondtad random adja elő, tehát először neked kell lokalizálni a hibát.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Acef
addikt
válasz defymoto #63321 üzenetére
Amennyiben a kormánynál hallod, akkor hajtsd ki a stucniban lévő csavarokat, zsírozd be és hajtsd vissza és erősen húzd meg őket. ! figyelj a nyomatékra, ne szakítsd meg a menetet !
Kéttő vagy négy csavaros a kormanybefogó?
A két csavaros hajlamosabb a kattogásra, de zsírzás nélküli csavarokkal a négyes is kattoghat.[ Szerkesztve ]