Hirdetés
-
Végre pontos megjelenési dátumot kapott a Visions of Mana
gp A készítők tisztázták azt is, hogy PlayStation 4-re megjelenik-e a végső kiadás.
-
Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
it A kínai Ex-Robots hiperrealisztikus humanoid robotjai meggyőző arckifejezésekkel dolgoznak, a pszichoterápiában és az egészségügyben is bevethetik ezeket.
-
Elnéztük a mai dátumot
ma Nem holnap, ma mutatkozik, pontosabban mutatkozott be a HTC U24 Pro, csak elnéztük (mármint én) egy nappal a dátumot.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz K_Gabor #74538 üzenetére
Fitness vagy Fully? Hát van egy nüansznyi különbség.
SSJmeszes: Ma már eléggé fejlett az alu váz gyártás, így repedésre, törésre igen kicsi az esély, még az alsó kategóriás alu vázaknál is. Persze nem lehetetlen tönkretenni.
Fáradása van, tehát ha nagyon sokat használod előbb utóbb el fog repedni. Általában 30, de max 50 ezer km után már érdemes elgondolkodni egy alu váz cserén, még akkor is ha nem repedt el.
Ami még gond lehet az egy félresikerült ugratás, pl csőröst ugrasz, azaz előrebillensz a levegőbe és az első kerékkel érkezel nagy sebességgel. Ilyenkor előfordulhat, hogy meghajlik a váz és kuka. Esésnél általában horpadás lehet, de ez legtöbbször csak esztétika. Illetve a túlzottan kihúzott nyeregcső is elrepesztheti a nyeregvázcsőnél, meglepően sokan követnek el ilyen hibát.Köszi, megnézem a componentsen a sárvédőt, ha van akkor lehet arra betársulnék.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Nyaralás topik
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Honor 90 - modellalkat
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Magisk
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...