Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sanzi89

    addikt

    válasz smiti #6854 üzenetére

    Nehéz kérdés. Van-e olyan alkatrésze a bringának, ami érezhetően rossz, cserére szorul? Hajtás elemei, csapágyak, fizikai sérült alkatrészek? Ha alapjában véve nincs vele gond, 3-4-5e magasságában lehet találni kényelmes városi nyerget, kell egy hajlított kormány vagy állítható stucni plusz új gumik. Ha a többi alkatrész rendben van, akkor ez egy bő 10k, szűk 15k.
    Hosszú távon a féket érdemes V fékre cserélni, aminek fém a fékteste és a fékkarja. A kerekek megérdemelnének egy dupla felnit, de valószínűleg olcsóbban találsz komplett kereket, mint amennyibe az átfűzés kerülne, főleg ha nézed az aprókat. Váltás, hajtás pedig a használattól is kopik, kopó alkatrészek. Lánc, fogaskoszorú, első hajtómű tányérjai kophatnak, bovden, bovdenház elhasználódhat, váltók forgáspontjai kikopnak, kotyognak, pontatlanul működnek. Egy ilyen bringára simán rá lehet költeni egy belépő bringa árát, ha mindent cserél az ember, tehát kell egy kis szakmai ismeret, hogy az ember eldöntse melyik alkatrész cserés és melyik bírja még. A kerékpár olyan, mint a lánc. Ha van benne egy gyenge, cserélendő elem elronthatja az egész bringázási élményt. Hiába lesz kényelmes nyereg, ha a váltó beállíthatatlan vagy ugrik a lánc, stb.

    [ Szerkesztve ]

    "Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."

Új hozzászólás Aktív témák