Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Konzolokra is megjelenik a The Glass Staircase
gp Alig néhány nap múlva PlayStationre, Xbox-ra és Nintendo Switch-re is elérhető lesz a program.
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz fpeter07 #658 üzenetére
Én keresgéltem akkoriban, nem találtam erről tanulmányt, cikket, vmit.
Én meg kevés vagyok hozzá, h levezessem.
A visszahűlés sebessége az, amit nem tudok kifejezni.
Én úgy gondolom, hogy ha diagramban ábrázoljuk a hőmérsékletet és az időt, akkor a két technikával történő fékezéskor a vonal alatti területek megegyezőek, vagyis sztem ugyanaz az eredmény.
A gyakorlat pedig úgy tartja, hogy szakaszos fékezéssel elkerülhető a túlmelegedés.
Erről nem találtam infót.Kivéve a gépjárműveknél tanított példákat, de ott ugye nem a tárcsát és/vagy a betétet/pofát égetjük el, hanem a gépjárműveknél a hidraulika olaj forr fel és azért megy el a fék.
Biciklinél nem megy el a fékhatás, csak tönkretesszük az alkatrészeket.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen