Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Nem lesz soulslike játék a Phantom Blade Zero
gp A készítők egy pár mondatos kérdezz-felelekkel tisztáztak néhány dolgot a játékkal kapcsolatban.
-
Már elstartolt az AMD nyári játékpromóciója
ph Ezúttal a Navi 32 XL és XT GPU-val szerelt videokártyákhoz kaphatunk két, tavaly megjelent programot, amiket egy négyes listából válogathatunk ki.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Pttypang #55999 üzenetére
8 fokozattól már érezhetően precízebbek a váltók. A 7 fokozatú rendszerek elég zajosak, kevésbé precízek, 8 fokozatnál és felette már esetleg van értelme minőségibb bovdenházban gondolkodni, de nem létszükség.
6-7 fokozat manapság a legalapabb rendszer, itt milyen különbség lenne? Nagyjából 9 fokozattól beszélünk minőségi váltásról manapság.zoli03: Az igazat megvallva én is kerülöm a túl saras tekeréseket, de az igaz, hogy néha elkerülhetetlen.
Egy 24 órás, extrém saras felhasználást ne hasonlítsunk az átlag felhasználáshoz. Versenyzők gépeit kb versenyről versenyre darabjaira szedik, és újrakennek mindent, ez így normális. Azonban hobbi használat mellett ez nem kivitelezhető, meg nem is szükséges. Azért jól néznénk ki, ha 2-3 tekerés után darabjaira kéne szedni az összetlós bringáinkat. Amikor tényleges gond van az más. Meg az is más, amikor valaki hobbi szinten közel annyit bringázik mint egy versenyző. Én az átlag felhasználás szemszögéből írtam azt amit írtam. Átlag hegyikerékpáros maximum 2000-3000km-t megy egy év alatt a montival terepen, kb ez egy szerviz intervallum, már ami a telókat jelenti, fék légtelenítés, agyak, és ha nagyon saras év volt, akkor esetleg a forgáspont csapágyakra is rá lehet nézni. Ne keverjük ide a verseny felhasználást, az egy más kategória.
Az ipari csapágy elvileg gondozás mentes és csak cserélni szokás.
A forgáspont csapágyak azért érzékenyebbek a szennyeződésre mint pl egy váltógörgő, mert sokkal nagyobb erőhatások érik. Zártabb, tehát nehezebben jut be szennyeződés, de ha bejut, akkor sokkal hamarabb okoz problémát mint pl egy kisebb terhelésű csapágynál. Épp ezért ad hangot is ennek, tehát amikor elkezd kicsit recsegni, kattogni az még a probléma kezdetét jelentheti. Ilyenkor szétszeded, kipucolod amennyire lehet és újra kened. Nem tudom volt e már össztelós bringád? Komolyabb. Nekem sok és igen ritkán adódott gondom a forgáspont csapágyakkal. Ráadásul egy minőségi össztelósban szabvány csapágyak vannak. Amiket be lehet szerezni könnyen és cserélni szokás inkább.
Az én tapasztalatom az, hogy szétszedni akkor kell ha a normális működéstől eltérő hangokat hallunk. Ezért írtam amit írtam. Ez is nagyon egyénfüggő, van akit az olyan durva zajok sem zavarnak amikor a lánc folyamatosan dörzsöli a láncterelőt, egészen addig amíg eltörik. Más, mint pl én is, még a legkisebb nem oda illő neszre is felfigyel. A forgáspontnál nagyon jól kihallhatók a problémák, inkább az a gyakoribb probléma, hogy fellazulhat. Ezt a már említett módon kell ellenőrizni, nyeregnél megemeled a seggét. Ha egy millimétert is kottyan akkor vagy laza vagy kopott. nem árt ha ezt nyomatékra húzzuk, de olyan is volt, hogy az ajánlott nyomatéknál nagyobbra kellett húzni, hogy feszes legyen.
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Projektor topic
- Milyen légkondit a lakásba?
- Vicces képek
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Call of Duty: Mobile
- További aktív témák...