Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: dedikált NPU-val menedzselné a VGA-t a PowerColor
ph A gyártó megoldása hardveres, de kérdés, hogy nem volna-e a célra elég a jó öreg szoftver.
-
Az üzleti szférának szól a SmartThings Pro
ma A kütyüket összefogó megoldásból irodák, üzletek és hotelek is profitálhatnak.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Pttypang #55962 üzenetére
Az, hogy ki mit tekint normális terephasználatnak nyilván egyéni dolog, én szeretem csapatni, ha lehet 40-60km/h között megereszteni, de ebben benne van a hegyre feltekerés, túrázás minden.
[link]
[link]
Egy átlag túrázónak ez már sok egy Dh-s arcnak meg kevés. Szóval ez tényleg egyéni dolog kinek mi a durva terephasználat.
Az kétségtelen, hogy ehhez kell egy normális AM gép legalább.
Nyilván nekem épp ezért az alap suntour nem alternatíva. Ez nem azt jelenti, hogy leszólom, mert amire kitalálták arra jó, light túrákra és városi használatra, de ha komolyan odavered akkor akár néhány száz km után úgy fog kotyogni, hogy majd kiesik a kerék a helyéről. És ez nyilván nem a villa hibája, csak arra kell használni amire kitalálták.
Egyébként kicsit már új korában is kotyog, szóval ha csak minimális akkor még teljesen jó a tiéd.
8000km után ez valószínűleg java aszfalt és csak óvatos terep használat mellett lehetséges.Felső kategóriás váltórendszerek sokkal érzékenyebbek a pontos beállításra mint egy alap, ezért ott hamarabb kijöhet egy kicsit szoruló bovden hatása.
[ Szerkesztve ]