Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tin

    veterán

    válasz Dark Archon #277019 üzenetére

    Igen, ezeket néztem, de ezek ilyen erősen kényszer-megoldások, olyan bringákra, ahol nem fér el a sárvédő a kerék felett a villában. Az enyémhez ilyen a gyári (a képen az FE változat van csomagtartóval együtt, de a sárvédő anélkül is feltehető. Pont ugyanilyen van a Hyde-omon is, soha semmi bajom nem volt vele.

    Egyetlen hátránya van, és nem, az nem az első felszerelés. Az is szívás, ez tény, mire beigazítod az összes csatlakozási pontot, felrakod a közölőket, méretre vágod a tartópálcákat, de ha ezt egyszer megcsinálod, utána már tökéletesen fog állni.

    A szívás a le- és felszerelés. Az első kerék még oké, mert kívül van az összes csavar, így hozzáférhető, oda pár perc alatt felszerelhető. A hátsó kereket viszont mindenképpen ki kell szedni, mert az első és a felső csavart is a kerék felől kell becsavarni, és nincs elég hely, ráadául lent az agynál is belülről kell rögzíteni a vázhoz tartót. Bár ez sem több mondjuk 15 percnél, ha az ember tudja, mit csinál.

    Csak hát előtte kell egy kisebb lemosás a csavarok miatt, ami mondjuk nekem, akinek nincs saját udvara, macerás, szóval messze nem az a "na megyek gurulok egyet" kategória, hanem minimum fél óra szarakodás tekerés előtt. Ezért ez a fix sárvédő inkább a tél elején felrakós és szezon előtt levevős fajta, az nem sok szereléssel jár

    Amit te linkeltél, azt sem találom lényegesen egyszerűbbek, az első sárvédő ráadásul pont az alsó kormánycsapágyat áztatja. Szezonban esőre mindenképpen jobb, mint azok a nyeregcsőre rögzíthető vízszintes megoldások, azok viszont tényleg fél perc alatt felrakhatóak, és nem leszel nyakig dzsuvás hátul.

    Én mindenképpen veszek majd egy gyári szettet, mert hosszú távra tervezek a bringával, és ez a sárvédő már bizonyított nálam. Szezonra viszont egy az általad linkeltnél kevésbé macerás felszerelésűt keresek majd, amit tényleg 1 perc felrakni.

Új hozzászólás Aktív témák