- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- 30 TB-ot meghaladó HDD-ket demonstrál a Toshiba
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Apple asztali gépek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- iPad topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Hardverek pünkösdre
Hirdetés
-
Hardverek pünkösdre
ph E-book olvasók, komponensek és perifériák kerültek hétvégi összeállításunkba.
-
Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
it A SoftBank szerint nehéz a munkája a call centerek dolgozóinak, ezért olyan AI-megoldásokkal segítenének, amelyek az ideges telefonálók hangját egyszerűen átalakítják nyugodt stílusúra.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin
veterán
válasz Dark Archon #277019 üzenetére
Igen, ezeket néztem, de ezek ilyen erősen kényszer-megoldások, olyan bringákra, ahol nem fér el a sárvédő a kerék felett a villában. Az enyémhez ilyen a gyári (a képen az FE változat van csomagtartóval együtt, de a sárvédő anélkül is feltehető. Pont ugyanilyen van a Hyde-omon is, soha semmi bajom nem volt vele.
Egyetlen hátránya van, és nem, az nem az első felszerelés. Az is szívás, ez tény, mire beigazítod az összes csatlakozási pontot, felrakod a közölőket, méretre vágod a tartópálcákat, de ha ezt egyszer megcsinálod, utána már tökéletesen fog állni.
A szívás a le- és felszerelés. Az első kerék még oké, mert kívül van az összes csavar, így hozzáférhető, oda pár perc alatt felszerelhető. A hátsó kereket viszont mindenképpen ki kell szedni, mert az első és a felső csavart is a kerék felől kell becsavarni, és nincs elég hely, ráadául lent az agynál is belülről kell rögzíteni a vázhoz tartót. Bár ez sem több mondjuk 15 percnél, ha az ember tudja, mit csinál.
Csak hát előtte kell egy kisebb lemosás a csavarok miatt, ami mondjuk nekem, akinek nincs saját udvara, macerás, szóval messze nem az a "na megyek gurulok egyet" kategória, hanem minimum fél óra szarakodás tekerés előtt. Ezért ez a fix sárvédő inkább a tél elején felrakós és szezon előtt levevős fajta, az nem sok szereléssel jár
Amit te linkeltél, azt sem találom lényegesen egyszerűbbek, az első sárvédő ráadásul pont az alsó kormánycsapágyat áztatja. Szezonban esőre mindenképpen jobb, mint azok a nyeregcsőre rögzíthető vízszintes megoldások, azok viszont tényleg fél perc alatt felrakhatóak, és nem leszel nyakig dzsuvás hátul.
Én mindenképpen veszek majd egy gyári szettet, mert hosszú távra tervezek a bringával, és ez a sárvédő már bizonyított nálam. Szezonra viszont egy az általad linkeltnél kevésbé macerás felszerelésűt keresek majd, amit tényleg 1 perc felrakni.
Új hozzászólás Aktív témák
- A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
- Eredeti játékok OFF topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Netfone
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- Padavan firmware
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- EAFC 24
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen