Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sebgutkopf

    őstag

    válasz Toobee #260015 üzenetére

    Írtam neked még talán tavasszal, hogy valószínű jön valami újdonság idén AXS vonalon, hát jött. Aztán csak kivártam a GX verzió megjelenését, annak ellenére, hogy mostanra az X0 szettek árát már úgy akciózták németeknél, hogy kb egy árban van a GX-el. Viszont a turpisság a sorok között van (szó szerint), mert a GX-nél a sor 1-11 fogakig végig nikkel bevonatú acél a kopásállóság érdekében, míg az X0 csak kemény acél (1-8-ig utána alu) és az XX kiváltsága a nikkel bevonat a fogak végén. Így a tartósságra spekulálva a gx vonalat olcsóbban és hosszabban üzemeltethetőnek vélelmezem.
    A felszerelés és beüzemelés megtörtént hétfőn, terepre még tudtam vele menni, így csak a környéken egy gyors próba fért bele, amit a kíváncsiság hajtott ki belőlem.
    Az biztos, hogy nagyon masszív, a lánccsapkodás mint fogalom itt nem létezik, hosszabb lépcsősoron tudtam próbálni (ezért volt a legnagyobb visszatartó erő első generációs AXS rendszerrel szemben a végén). A váltás hangja az valami egészen furcsa és szokatlan, főleg amikor nagyobbról kisebb fogaskerék felé vált olyan brutálisan bevágja sebességbe, hogy csak lestem. Valahogy az egész azt az érzetet kelti és ráerősít arra, hogy minél nagyobb a terhelés annál jobb vele a váltás és nem félsz használni.
    Az igazi terep bevetés még hátra van, a lényeg pedig a hosszabb távú üzemeltetés tapasztalata lesz. Az eslő fw frissítést már rögtön felszerelést követően megtörtént. :)

Új hozzászólás Aktív témák