- Apple notebookok
- Projektor topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Asztrofotózás
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- iPad topik
- Samsung LCD és LED TV-k
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Nyomtató topik
Hirdetés
-
Computex 2024: dedikált NPU-val menedzselné a VGA-t a PowerColor
ph A gyártó megoldása hardveres, de kérdés, hogy nem volna-e a célra elég a jó öreg szoftver.
-
Végre pontos megjelenési dátumot kapott a Visions of Mana
gp A készítők tisztázták azt is, hogy PlayStation 4-re megjelenik-e a végső kiadás.
-
Az üzleti szférának szól a SmartThings Pro
ma A kütyüket összefogó megoldásból irodák, üzletek és hotelek is profitálhatnak.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin
veterán
válasz orbano #258982 üzenetére
Használatfüggő, de ha rendszeresen olajozod és nem rúgod szét, akkor 5000 km-t minden gond nélkül ki kell bírjon egy lánc. Létezik láncnyúlásmérő, azzal meg tudod mérni, mennyire viseltes, és amikor eléri a maximum nyúlást, cserélni kell, különben elkoptatja a fogaskerekeket. Van aki arra esküszik, hogy 500 vagy 1000 km után felrak egy második láncot, majd amikor az is elmegy ugyanennyit, akkor visszarakja az elsőt, és aztán újabb 1000 km után a másodikat, így a láncok és a fogaskereket is egyenletesebben kopnak.
Ha láncot veszel, patentszemest vegyél, mert azt könnyű levenni és cserélni. És az új lánc legyen ugyanannyi szemes, mint ami rajta volt. Ez nálam pl. nem volt megoldható, mivel 114 szemes a dobozos lánc, de nekem 118 szemes kell, így kettőből kell egyet csinálnom (pontosabban háromból kettőt), ehhez a "méretre szabáshoz" kell a láncbontó, de ezt csak egyszer kell megcsinálni, utána már a patentszemmel fel-le lehet rakni a láncot.
Ha meg hosszabb útra mész, legyen nálad multitool, abban elvileg van ilyen mini láncbontó is, hogy ha mondjuk elszakadna a lánc útközben, akkor azzal ki tudod venni belőle a szakadt szemet, és újra összerakni kicsit rövidebbre (de hazáig jó lesz, csak a váltónál figyelni kell hogy ne feszüljön túl). Ezt ugyanúgy vagy csappal, vagy egy magaddal vitt tartalék patentszemmel tudod összerakni.