Hirdetés
-
Computex 2024: Kingston mindenhol
ph A mesterséges intelligencia futtatásához sok RAM kell – és ez nem kerüli el a Kingston figyelmét sem.
-
Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
ma A Honor AI a Studio Harcourt módszerén edzett, a Pro mellett befutott a Honor 200 is.
-
Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
it A török hatóságok letartóztattak egy diákot, amiért egy egyetem felvételi vizsgáján AI segítségével válaszolt a kérdésekre.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Piftuka
veterán
válasz fulton #256060 üzenetére
"Én láttam ilyen 14 cika kg-val felszerelt trekkinget, csak már nem tudom mi volt a neve. 17 az meg pöppet sok. Csepelem nincs annyi gyártósori állapotában, pedig ez acél."
Köszi a választ!
Tisztelettel, de továbbra sem értem.... Megnéztem ismét a főbb - nálunk is elérhető - gyártók kínálatát, és zömmel 16-17 kg-s súlyban versenyeznek a trekking bringák. (Dinamó, csomagtartó, sárhányók, lámpa, stb. felszereltséggel.)
Igaz, hogy a Te CSEPEL-ed 15,1 kg és a "Traction 300" (csúcsmodelljük) is "csak" 15,6 kg, de pl. a Cube kínálatában csak a "Kathmandu SLX" 14,7 kg, valamint a "Travel SLX" 13,8 kg (ami a legkönnyebb bringájuk a kategóriában).
A "Touring" sorozat 16,8-17,1 kg, és az összes többi modelljük is 15-17 kg között van.
Az amerikai SCOTT trekking csúcsmodellje 19!!! kg...
És így tovább a többi gyártó kínálatában...
Szóval akkor, miért számít kirívóan magas értéknek a "Riverside 900" (ráadásul két csomagtartóval) 17,1 kg-s súlya?
Vagy a "menő" gyártók nem értenek hozzá, és csak a CSEPEL tudja a "tuttit"?
[ Szerkesztve ]
"Aquila non captat muscas."