Hirdetés
-
Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
ma Nem mér, csak becsül, de a helyi hatóságoktól megkapta a használati engedélyt.
-
Ősszel jön a Metal Slug Tactics teljes kiadása
gp Kezdetben PC-re és Switch-er szánták a játékot, végül kiderült hogy PlayStationre és Xbox-ra is megkapjuk.
-
Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
it Miközben az EU elkezdte osztani a chipszektornak a nagy támogatásokat, az ASML és az Imec olyan labort nyitottak az EU-ban, amelyben a legújabb chipgyártó eszközöket tesztelik.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ringman
nagyúr
válasz FireKeeper #251010 üzenetére
hát ja, nekem is jó a kör km-ű nyeregcső, kör km-ű villanyak, meg a látszó bovden is (nuroadnál a vázba be van vezetve, ez mondjuk takarításnál előny, de lehetne külső is, a látszó váltóbovden sárban nem tudom mennyire tartós).
a pressfit bb is OK, ha a vázkészítő nem szarik bele az egészbe.
-
Fall-N
veterán
válasz FireKeeper #251010 üzenetére
Sajnos most ez a trend, sőt rosszabb lesz, mert van már fully is, ahol még pluszban a kormánycsapágynál vezetik át a vezetékeket pl. Scott. Jó igaz integrált a kormány, így nincs külön stucni, így elvileg meg tudják tervezni úgy, hogy ne legyen éles szögben átvezetve. Nekem jó a vázon kívüli is, nem zavar. A kettő közt szerintem az ideális, amikor bizonyos szakaszokon van csak vázon belül vezetve, az most az átlagos. Például a felsőcsőnél indul és lemegy a láncvilláig a hátsó váltó.
Ha jól meg van tervezve és külön csatorna van kialakítva, akkor könnyű szerelni is. Drágább karbon vázaknál úgy van. De legegyszerűbb a régi bowdenházzal áthúzni az újat.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs