Hirdetés
-
Már elstartolt az AMD nyári játékpromóciója
ph Ezúttal a Navi 32 XL és XT GPU-val szerelt videokártyákhoz kaphatunk két, tavaly megjelent programot, amiket egy négyes listából válogathatunk ki.
-
Az üzleti szférának szól a SmartThings Pro
ma A kütyüket összefogó megoldásból irodák, üzletek és hotelek is profitálhatnak.
-
Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
it Négy újabb amerikai állam csatlakozott az USA Apple ellen indított, monopolellenes peréhez.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
válasz gordonfreemN #247329 üzenetére
Ilyet nem nagyon láttam. Nem szokták így szerelni és látszik, hogy nem kompatibilis a vázaddal akkor a hajtómű. Nagyobb láncvonalú kellene, pont annyival nagyobb, amennyi az a két nem oda való toldás! Így nem szabályos. Azért rakta így a távtartókat a hajtókar és monoblokk közé, mert ha a monoblokk csésze előtt lenne, akkor be sem lehetne tekerni a vázba, nem lenne elég a menet. Így ahogy van szerelve nem ér össze a vázon belül a két csésze között a távtartóval, így nem is tud támasztani a bal oldali csésze a jobb oldalival, ahol egyben van a távtartó a csészével. Hosszú távon így nagyobb terhelésnek kitéve a menetet fogja rontani a vázban mindkét csésze. Nem véletlenül van a távtartó a monoblokkban. Így kevésbé is merev az egész.
Én eladnám ezt a hajtóművet és újat vennék. A monoblokk maradhat. Sajnos ez a hajtómű nem a legjobb ilyen szempontból, mert sokat lehet "hackelni", ezt a formája és kialakítása miatt sehogy sem.
Ha viszont jó az erőnléted és nem nagyon válasz elől, én ledobnám a monoblokkon kívül az egészet az első váltóval együtt és vennék egy egytányéros hajtást. A lánc vonala is jó lenne és lejönne valamennyi tömeg is.
[ Szerkesztve ]