Hirdetés
-
Computex 2024: dedikált NPU-val menedzselné a VGA-t a PowerColor
ph A gyártó megoldása hardveres, de kérdés, hogy nem volna-e a célra elég a jó öreg szoftver.
-
Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
ma A Honor AI a Studio Harcourt módszerén edzett, a Pro mellett befutott a Honor 200 is.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #245999 üzenetére
Féket, geot érzem egy 100 méteres próbakörön is...jó neked, én még a nyerget is egy hétig próbáltam míg kiderült jó-e, első 2 nap kellett, utána már bizonytalan lettem ahhoz, hogy a végén egyértelmű nem legyen belőle. Ha más vázzal, telóval, fékkel, nyereggel stb. kapnék kipróbálásra kerékpárt el kellene vigyem szokásos, már ismert köreimre kipróbálni, összehasonlítani hogyan mászik, hogyan veszi a gyökereket, sziklákat felfelé, milyen a lassú nyaktörő, meg a hosszú gyors lejtőkön majd kellene üljek a nyeregben vagy 6-8 órát is lássam akkor is jó-e (jobb-e) még az a felállás. Tesztnap is (amíg még volt ) csak arra volt jó, hogy azon a durván 5 km-es (amúgy tényleg faxán kijelölt!) erdei mászón/ereszkedőn kapj egy első benyomást egy olyan kerékpárról melyet ha meg is veszel majd még hetekig állítgatsz (főleg teló, nyereg, guminyomás, kormánymagasság) ahhoz, hogy végül tényleg jó legyen.🤔
#246004
MPowerPH...Shimano Freehub grease, vagy Sram Butter...nekem mind2 van, ID360 Mavicba pedig Shimanot tettem (eddig 1x), faxán műxik tőle télen-nyáron, nem lett sem halkabb, sem hangosabb a szokásos láncfűrész hangjánál. (Csak azért BikeInn mert az ugrott be elsőnek gugliéknál )[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz jjeahh #245999 üzenetére
Irigyellek, én a váltást, ha kicsit is elállítódik rögtön megérzem és állítok is rajta. A gumi nyomása nálam képlékeny kábé 1 baron belül. Ha kevesebb akkor van plusz rugózás, ha fújok bele, akkor meg pattog.
Ugyanígy voltam a hajtással, nem véletlenül dobtam a francba az első váltót. Ha hirtelen gyorsítottam, akkor beletapostam a lánctányért az első váltóba és már súrolta a lánc a terelőlemezt. Ezért is egy hitvány fos a 4szögletes cucc. Most ez felerősödött ahogy megadta magát a váltó.