- ZIDOO médialejátszók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Projektor topic
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Asztrofotózás
- Milyen TV-t vegyek?
- Már elstartolt az AMD nyári játékpromóciója
Hirdetés
-
Végre pontos megjelenési dátumot kapott a Visions of Mana
gp A készítők tisztázták azt is, hogy PlayStation 4-re megjelenik-e a végső kiadás.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
ma A Honor AI a Studio Harcourt módszerén edzett, a Pro mellett befutott a Honor 200 is.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #245992 üzenetére
Féket meg a geot talán akkor mondhatnád ha már sok típust próbáltál volna hosszútávon ...guminál aláírom, ott tényleg túlzásba viszed a tizedbárokat melyek akár külső hőmérséklet függvényében és mérőműszer hibahatár miatt talán nem is igazán mérhetőek már.
Viccet félretéve a váltó szerintem a terepkerékpár agya, annak tökéletesen kell működni ahhoz, hogy mindig, mindenhol a lehető legsimábban váltsd a megfelelő áttételre. ...persze ha nagyon erős vagy (esetleg félnótás, aki merev villával és SS-el terepezik ) akkor mindegy a váltás, de amúgy tényleg talán a váltásban/hajtásban van a legtöbb mérnöki óra is egy kerékpáron.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg