Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • flash-

    veterán

    válasz zsamiatt #224308 üzenetére

    érdemes,de ne kezd drasztikusan, ha mondjuk x sebeséggel szoktál menni a szokásos körödön, akkor most próbáld ugyanazt a sebességet tartani úgy hogy hátul 1-2 fokozattal váltasz könnyebbe(nagyobb fogaskerékre,így tehát gyorsabban kell tekerned ugyanahoz a sebességhez,ami jó egy fokig mert nem terheled az izomzatod,csak az eléjén-első időszakban lesz furcsa mert meg kell szokja a lábad.) annyira sose pörgess hogy pattogj a nyeregben. ha pattogsz-pattog a feneked a nyeregben, és nem tudsz szépen felesleges mozgás nélkül tekerni akkor az azt jelenti hogy már túl pörgetősen tekered a pedált.

    80-85 körüli pf kb legyen meg kezdésként,aztán majd később intervaloknál,stb, lehet több is de lehet hogy több hónap(akár év ) is kell hogy beállj a nagyobb pedálfordulatra
    aztán meg majd fogod látni hogy mely pedálfordulatnál tudod a legjobb átlagot menni a kívánt távon,ebben egy pedálfordulatmérő segít. ha nincs km órád az se baj, pl a wahoo android appja kezeli szépen az ant+ pedálfordulatmérőt is ha a telefonod is ant+-os..
    egyébként bringafüggő is, illetve rövidebb hajtókart könnyebb tekerni,(én 3-5 pf el gyorsabban pörgetek a rövidebb hajtókarú országutimon mint trekkingen)

    [ Szerkesztve ]

    "Embrace our fellow man, no longer vilified"

Új hozzászólás Aktív témák