Hirdetés
-
Már elstartolt az AMD nyári játékpromóciója
ph Ezúttal a Navi 32 XL és XT GPU-val szerelt videokártyákhoz kaphatunk két, tavaly megjelent programot, amiket egy négyes listából válogathatunk ki.
-
Fejlesztői videón a The Casting of Frank Stone
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás a tervek szerint még idén elérhető lesz PC-re és konzolokra.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ivana
Ármester
válasz evo87 #217658 üzenetére
Én maradnék a 40 körül, az kellemesebb méret egyenes kormánnyal. Azonos felnikkel úgysem nagyon tudsz nagyobb nyomást elérni 32-vel. Szélesebb gumi azonos nyomáson még jobban is gördül
(#217663) parandroid Btw ez a szabályos, balra kanyarodásnál be kell húzni balra. Azt meg mindenképpen el kell kerülni, hogy a sok fakezű kanyarodás közben előzzön meg.
(#217666) ride4ever Ezt ránézre nem lehet megmondani. Ami tuti kuka képről: kerék, villa, kormánycsapágy, hajtás (bár asszem lehet kapni csak balost külön), középcsapágy. A váz lehet menthető, de nem biztos, hogy fel mernék rá ülni.
[ Szerkesztve ]
-
#86978560
törölt tag
válasz evo87 #217658 üzenetére
Szerintem nem csak a külső szélessége számít, hanem a komplett gumiabroncs felépítése (mintázat, mennyire rideg, szövet rétegek száma, gumikeverék, perem anyaga, használt nyomás, tubeless? stb.).
Schwalbe Marathonból 28, 32, 38 mm széleset próbáltam, nyilván rosszabb minőségű útra a balonosabb a jobb, de lehet más gyártó másik modellje keskenyebb kivitelben is tudja azt a komfortot, gördülési ellenállást nyújtani, mindezt kisebb tömeg mellett.