- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- Milyen TV-t vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Melyik tápegységet vegyem?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED TV topic
- Google Chromecast topic
Hirdetés
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Csak 2025-ben érkezik a Little Nightmares III
gp A sokak által várt folytatás sajnos nem fog idén megjelenni, kicsit tovább kell rá várnunk.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
SpaceJam
aktív tag
Nincs semmiféle többszörös sebesség (nagyon max 2x-es) a városban, átlagban pedig jócskán lemarad az autó. Cserébe a lassú bringások, a gyalogosok, meg a gyorsabb bringás is biztonságosan közlekedik, utóbbi az utakon (igen, ez a biztonságosabb mindenkire nézve). Eddig is ezt magyaráztuk, ez eddig is így volt, és ha a bringás infra nem változik jócskán, akkor így is marad. Ha nem akarod megérteni, akkor ne tedd, ez nem minket minősít.
Magyarázhatom én is, hogy ha nem kacsáznának össze-vissza előttem autóval, meg nem arra kéne állandóan készülni, hogy az átlag seggfej index nélkül vált sávot (már ha egyáltalán tartja a sajátját), akkor normálisan meg tudnám előzni, és nem lát többet a városban. És ez sokkal többször előfordul, mint ahányszor bármennyire is problémás lenne engem megelőzni...
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
sepyi
aktív tag
Nem! Nem egyetlen ember. És egyre több lesz. És a Kresz-ben az is benne van, hogy más szabálytalankodása téged nem jogosít fel szabályszegésre. Tehát ha ott megy a kerékpáros ahol nem mehet, akkor is megfeleló oldaltávolságot kell tartanod. Szitkozódj káromkodj, jelentsd fel, de ne veszélyeztesd az életét. És elárulok egy titkot. Sajnos én már nem érem meg, de el fog el kell hogy jöjjön az a jövő amikor az autósoknak kell elnézést kérni, hogy élnek.
Tedd vagy ne tedd! De ne próbáld! (Yoda mester)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs