Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Már elstartolt az AMD nyári játékpromóciója
ph Ezúttal a Navi 32 XL és XT GPU-val szerelt videokártyákhoz kaphatunk két, tavaly megjelent programot, amiket egy négyes listából válogathatunk ki.
-
Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
it A török hatóságok letartóztattak egy diákot, amiért egy egyetem felvételi vizsgáján AI segítségével válaszolt a kérdésekre.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz #75376384 #199700 üzenetére
Régi bringádat látva talán valóban valami könnyebb de már össztelós XC lenne előrelépés, csak hát amint látod azok azért meglehetősen drágák.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz #75376384 #199700 üzenetére
Jaj, te vagy a magashegyi ember, akinek jó a képeit nézegetni . Szerintem ez nem rossz bringa és pont egy cross country. Ami terepen ennél jobb lesz, az aszfalton lesz rosszabb, ami meg aszfalton jobb, az terepen lesz gyengébb. Szerintem én a helyedben megpróbálnék könnyíteni a bringán, pl. első körben ha a gumik elkopnak, egy szett gyorsabb és könnyebb gumival, ha még tubelessesíted is, nyerhetsz akár 600 grammot és akkor arról még nem szóltam, hogy a defekteket elfelejted és picivel kisebb lesz a gördülési ellenállás is. Ami még sokat segíthet, ha aszfaltos tekeréshez felnyomod 3-3.5 bar környékére a gumikat, ha esetleg tubelessesíted, akkor 2.7 bar fölé ne pumpáld! Ehhez nem árt egy műhelypumpa és egy digitális nyomásmérő (olcsó műhelypumpák nyomásmérője semmit nem ér), a kettőt megúszod kb. 30 euróból ha jól sejtem, szal nem drága cuccok. Terepen meg az segítene sokat, ha ott is belövöd a guminyomást a lehető legalacsonyabbra, amin még nem ütöd fel a felnit, erre vannak kalkulátorok és ki lehet kisérletezni. Nálam elöl 1.5, hátul 1.7 bar-ra van belőve a gumi 63kg testsúlyhoz. A teleszkópot sem árt nagyon max félévente szervizelni és a tökéletes nyomás ott is rengeteget számít. Ehhez sem árt egy telópumpa és kisérletezés, de valamit valamiért, terepen sokkal jobb egy frissen szervizelt teló ideális nyomáson, mint egy elhanyagolt keményre pumpált teló. Aszfalton meg le lehet zárni, hogy ne pogózzon . Nemrég a haverom járt úgy, hogy hatalmasat csalódott a Fox telóban, mindenütt elpattogott vele, nem csillapított rendesen. Addig győzködtem, hogy végül leszervizeltük neki és belőttük ideális nyomásra, azóta lefelé gyűlnek neki a Pr-ek és megvolt élete legnagyobb esése is .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bszg@
tag
válasz #75376384 #199700 üzenetére
Szerintem teljesen rendben van ez a kerékpár, ráadásul azt mondod, szereted is. Én megtartanám.
Ha végképp nem tudsz/akarsz együtt élni vele és el akarsz költeni 1M-t (mínusz ennek az ára), akkor amit a topikgazda válaszolt.Továbbolvastam.
Svájc, akkor nem szóltam.[ Szerkesztve ]