- Asztrofotózás
- Milyen TV-t vegyek?
- Már elstartolt az AMD nyári játékpromóciója
- Mikrofon topic
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Projektor topic
- Milyen széket vegyek?
- Apple notebookok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
Hirdetés
-
Fejlesztői videón a The Casting of Frank Stone
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás a tervek szerint még idén elérhető lesz PC-re és konzolokra.
-
Elnéztük a mai dátumot
ma Nem holnap, ma mutatkozik, pontosabban mutatkozott be a HTC U24 Pro, csak elnéztük (mármint én) egy nappal a dátumot.
-
Computex 2024: Kingston mindenhol
ph A mesterséges intelligencia futtatásához sok RAM kell – és ez nem kerüli el a Kingston figyelmét sem.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #196063 üzenetére
Pedig ugyan úgy el lehet fáradni, az ég világon semmit nem vesz el a sportból, mindig minden a felhasználón múlik!
Ez olyannyira igaz, hogy sok magát nagy bringásnak mondó végig sem tudna csinálni pl. egy motocross versenyző edzését, (én biztos nem! ),pedig ott 100 lóerők vannak alattuk és "csak" a gázt kell húzni.arcitec...igen, a mondandó lényege, hogy ez az un. kódolt pedálfordulat kábé ugyanott van mindenkinél (mármint embernél, mert kengurunál az eltérő testfelépítés miatt valszeg. más lenne🤭), vagyis valahol 70 fölött és 100 alatt. Leglassabban tekerő mugli hölgy is hamar ilyen csapásszám köré emelné pörgetését ha kényszerből, hosszan tekernie kellene, feleségem rendszeresen vitatkozik, hogy neki márpedig a 60 alatti a jó, meg én "üresben" tekerek, meg ne mondjam én neki mi a hatékony, ugyanakkor ha valamiért, nagy ritkán úgy dönt, hogy tempót megyünk (vagy sietni kell munkába ) bizony tetten érhető nála is a 80 körüli csapásszám...rá is pirítok olykor ezért.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
eddie1978
aktív tag
válasz Runner_fxr #196063 üzenetére
Hello Runner!
Nagyon jó hogy előjött a ratchet téma. Most cseréltem DT-re. Miért van az, hogy a racsni hangja nem egyenletes, hanem a kerék forgásával megegyezően periodikusan változik? Lehet köze ahhoz, hogy át kellett húznom a felnit a fék oldalra a Cannondale Ai miatt és valami küllőfeszesség gond lehet. Megmértem a küllőfeszességet, relative eltérés nem nagy. Mérőóra szerint 0,2mm körül van az ütés a felnin mérve. Előző Mavic kereket is ugyanígy én csináltam. Annál nem volt ilyen jelenség. Az is ratchet-es.
más
Ez egy CX gép. Di2 XT hátsó váltó van rajta. Szerintem kopnak a belsőségei, fogaskerekek stb, a váltónak így a két évhez közeledve. A paralelogramma és kanál tengelyek hibátlanok, nem kopottak. Ott vettem észre, hogy most a Mavic országúti rotoros SLX 11sp sorral használt kerékről áttértem a DT szintén országúti rotoros kerékre. Itt jött ki, hogy már nem tudom beállítani a hátsó váltót a +/-16 lépéses offszeteléssel. Szinte eggyel lejjebb kerültek a fokozatok. Ja váltótartó fül nem görbe. Kicseréltem a DT-n a rotort 11sp montisra. Az kijjebb hozta a váltó felé a sort. Így most be tudtam állítani a váltást. Igaz van egy kézzel érezhető kottyanás a váltóban belül. Vettem tartalékba egy másik váltót. Azzal még nem hasonlítottam össze a holtjátékot. Majd megteszem. Működik a váltás.
Ami a probléma, hogy jön valami nyekergés a sor felől. Emiatt kezdtem el keresni mi lehet a baj. Ez a fentebb leírtak után is megvan. A váltót ha végig állítom a két szélső helyzet között amikor már felkap a szomszédos lánckerékre, akkor is megvan a nyekergés minden mikro steppenként léptetett pozícióban is. Lánc és hajtás egyidős, nem kopott a láncmérő szerint. Váltó görgőket is jónak látom. Falra akasztva terhelés nélkül a hajtókarnál fogva hajtva is van hangja. Nem küllő, nem pedál. Egyértelműen a sor-lánc kapcsolattól jön.
Az a baj, hogy sok minden történt egyszerre. Kerék csere, wax csere. A saját mixelésű wax-ról, amiben volt még valamennyi paraffinolaj+teflon+MoS2+BN, áttértem az Absolute Black melegítős bemerítős wax-ra.
Mi lehet? Váltó pozicionálás? Megkopott a hajtás? Nem jó a wax? Friss waxolás után is ilyen hangja van. Cseréljek hajtást? -
őstag
válasz Runner_fxr #196063 üzenetére
létezik acél microspline kazetta test, de azokban nem Scylence van, hanem sima kalapácsos mechanika (FH-MT410/510 és társaik)
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell