Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hasaggymeg

    Topikgazda

    válasz RexpecT #193929 üzenetére

    Az csak egy kép amit éppen találtam a neten...a lényeg, hogy pont a láncvonalban legyen a váltó, 3 tányérosnál elől középsőn, 2 tányérosnál mondjuk a kicsin, és hátul oda válts ahol a legegyenesebben megy a lánc az első és hátsó lánckerekek között. Ott húzd szépen, óvatosan addig mígnem teljesen függőleges a váltókanál (vagyis párhuzamos a váz középvonalával), majd ha kell csavard is ha esetleg nem egyenesen megy rá a lánc a feszítő görgőre. Itt látható, hogy a párhuzamosság rendben, a kanál mégis kifele csavarodik. Nálad szinte biztos csak befele hajlott a tartó, a váltót nagyon nagy ütéssel lehet csak elhajlítani. :F

    borix...mindegy mekkora műmájer az a szerelő, ő fűzte, te meg vidd neki vissza, hogy nem középen fut, húzza középre...higgadtan, nyugodtan, ahányszor csak kell mert így lesznek a kezdőkből jó szerelők (vagy éppen adják fel végül az ipart), hogy tanulnak a reklamációkból. :) Végül annyi munkaórát kénytelen belefeccölni kerekedbe, hogy nem fogja neki megérni sz@rul kiadni kezéből...amúgy meg állvány nélkül is meg tudná csinálni, egy váz éppen jó állványnak ha éppen másra nem telik. :U

    [ Szerkesztve ]

    "Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

Új hozzászólás Aktív témák