Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hasaggymeg

    Topikgazda

    válasz ZolkoW #188352 üzenetére

    Sokat tököltem én már azzal, hogy a 2 dugattyú hasonlóképp mozogjon, ebből következtetve gondoltam, hogy esetleg négy együtt-mozgása talán még nehezebben elérhető...ugyanakkor ha keresztben mozognak együtt akkor már megint jó, hisz a lényeg, hogy ne tolja a tárcsát egyik irányba sem fékezéskor. :F A másik meg pont ezt akartam írni, nem hiszem véletlenül ekkora a tárcsa/betét, arányaiban, súlyt és sebességet, illetve gumitapadást is figyelembe véve biztos nem lehet rosszabb mint az autó, vagy motornál, és növelése a féktest, egyben a súlya növelésével járna.🤔

    #188353MC Pite...egyrészt nem vagyok becsatolva, másrészt gyakran bólogatok az emelkedők végén ami azért valljuk be minden csak nem a rettenetes erőnlét jele. :DDD A Judy, keményre fújva is pogózik, akár síkon tekerés közben...igaz az SBS (kispukliérzékenyésége) parádés, az nagyon tetszik. :C

    #188355f4lcon+MC Pite...az enyém biztos odaragad a fölhöz ha így elengedem, max egyet ha pattan, már próbáltam. :K Pedig súlyomhoz van fújva és első gumiban 1,8bar van.

    [ Szerkesztve ]

    "Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

  • bardi

    aktív tag

    válasz ZolkoW #188352 üzenetére

    Nekem a legjobban úgy sikerült beállítani, hogy szemre belőttem a betétet párhuzamosan a tárcsával, meg ugye középre, és szinte tökéletes lett, jobb, mint a korábbi fékbehúzós megoldás. Igaz ez csak két dugattyús.

    '92 Honda VFR 750

Új hozzászólás Aktív témák