Hirdetés
-
Computex 2024: Kingston mindenhol
ph A mesterséges intelligencia futtatásához sok RAM kell – és ez nem kerüli el a Kingston figyelmét sem.
-
Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
it A kínai Ex-Robots hiperrealisztikus humanoid robotjai meggyőző arckifejezésekkel dolgoznak, a pszichoterápiában és az egészségügyben is bevethetik ezeket.
-
Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
ma A Honor AI a Studio Harcourt módszerén edzett, a Pro mellett befutott a Honor 200 is.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #188316 üzenetére
Én ezeket a shimanokat próbálgattam: 315, 365, 445, 446, 8000, meg egy picit a Zee-t. Nekem mind bejáratott jó féknek tűntek, kivéve a 8000-est, de annál elvileg széria hiba a nyomásvándorlás. Rockshox telókkal nincs sok tapasztalatom azt leszámítva, hogy nekem Recon RL van, de ezt biztosan ki kell zárni felfelé, mert hintaló, a haverom 30 TK-ja is ilyen és a Yari is. Persze ehhez jól be kell lőni a teló nyomást és rendszeresen le kell szervizelni, különben oda a finom mozgás.
1eske-nek meg szerintem addig fölösleges találgatni milyen rugóútra van szüksége, amíg nem ismerjük a stílusát és hogy pontosan milyen terepen használná. Hogy még jobban összezavarjam, én a 2.6" vagy pluszos merev trailokat sem zárnám ki, ennyi pénzért komolyabb felszereltséget nyújthatnak.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MC Pite
veterán
válasz Hasaggymeg #188316 üzenetére
Kicsi a betét magasság. A hossz egydugattyúsnál elég. Autóknál kicsit más, ott ahol már 4 dugattyú van, ott már hosszú a betét, alapból az úszónyergeseknél ott is magas inkább.
Szoktam azért némi mozgási energiát gyűjteni ami hővé és fékporrá alakítok .
Csokicsibesz, megnyugtató hogy nem fogunk a boltban az utolsó féken összeveszni. Meg úgy nézem bikemagen se sokat vagy a technikai topikokban.6030D: Mikor 45ről kell 15re lassulnod, akkor mozgási energiádat hővé alakítod, hirtelen 1-1.5kW-ot szabadítasz a fékekre. Na, tehát 1,5kW az X, vagy 0,7X felületen oszoljon inkább el? Ezért van hogy agresszíveb fékek nagyobb betétet, több dugattyút használnak, a lightosabbak meg kicsit.
Amikor normálisan tekerek, nem pogózott nálam egyik teló sem, bár relatív sportosra szoktam állítani (de nem pattan vissza a bringa leejtve, teszem hozzá a RS és Manitou ebben a 'tesztben' jobban szerepelt mint a foxok). Régebben mindig SPV-s tagjaim voltak, azzal finoman be tudtam állítani a bringához, terephez mennyi legyen a negatív kamra ellennyomása. Hetekig tököltem a foxokkal, mert úgy akartam beállítani mint a többit, de mondták ismik és szerelő, hogy engedjem el, ezen nincs egy olyan beállítás, ez pogózik nyitva, ezen használni kell a kis kart. Úgy ilyen lett, majd tényleg elengedtem, nyitottam lejtőzősre fújtam, és alapon most a középső álláson használom.
De simán lehet hogy én vagyok gyenge, és felfelé csak szépen pörgetek, húzok a pedállal, és azért nem nagyon pogózik a gép (tag leheletnyit, ennyi elfér). Mondjuk sok embert úgy látok tererni, hogy a merev gép is pogózik alattuk, szerintem iszonyat pazarolják az energiát, nekem nincs annyi fölös<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html