Hirdetés
-
Végre pontos megjelenési dátumot kapott a Visions of Mana
gp A készítők tisztázták azt is, hogy PlayStation 4-re megjelenik-e a végső kiadás.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az üzleti szférának szól a SmartThings Pro
ma A kütyüket összefogó megoldásból irodák, üzletek és hotelek is profitálhatnak.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
arcitec
addikt
válasz Runner_fxr #163301 üzenetére
-
bardi
aktív tag
válasz Runner_fxr #163301 üzenetére
A tömítésnek nem kéne semmit éreznie, mert más anyaga van a két különböző rendszerbe valónak. Legalábbis autóknál így van, de feltételezem bringáknál se fognak ugyan olyat rakni mindenbe, már csak azért se, mert pl a DOT-hoz való tömítések ásványi olajjal találkozva megdagadnak.
'92 Honda VFR 750
-
Somatom
veterán
-
Teasüti
nagyúr
válasz Runner_fxr #163301 üzenetére
Fékpor? Hogy kerül fékpor egy zárt rendszerbe?
-
Teasüti
nagyúr
válasz Runner_fxr #163301 üzenetére
A DOT amúgy nem igazán kezdi ki a fékrendszert, ez vmi tévhit. Nem eszi meg a gumit vagy ilyesmi. Lehet a lakk megfakul tőle, arra külön felhívják a figyelmet, hogy ha fényezésre kerül akkor azonnal le kell törölni. De nem azért kell lecserélni 1-2 évente, mert megeszi a tömítéseket. Elvégre akkor is csak olajat cserélsz benne, nem felújító készletet veszel hozzá.
Azért kell lecserélni, mert a DOT folyadék felveszi a nedvességet és így lecsökken a forráspontja egy idő után, majd elmegy a fékhatás ha helyzet van.
De érdekes amúgy ez a csereperiódus is, mert autós környezetben nem egy bevett gyakorlat fékolajat cserélni. Évekig járnak a DOT fékfolyadékkal is és csak akkor cserélik, ha nem fasza vmi.
Az ásványi olaj nem veszi fel a nedvességet, egyes vélemények szerint 6-8 évig is használható gond nélkül. Magura kézikönyvében pl. az van, hogy nincs is szükség olajcserére, mert nem öregszik az ásványi olajuk. Akkor indokolt csak, ha vmi nem szupi vagy megbontod a rendszert. -
trialboj
őstag
válasz Runner_fxr #163301 üzenetére
Szomorú hogy nem lehet javítani, de igazából én sem szívesen matatnék a fékkel, főleg mivel nem is drága egy új fékkar, lehet ezért nincs stockon sehol.
De azért hogy biztosra menjek szórtam rá egy kis lisztet, hogy lássam hol folyik, és hát folyik ez a szar mindenütt, fent is lent is.
A féknyereg is érdekes,, szétszedtem azt is, kiderült hogy van gumigyűrű a légtelenítő csavaron! Így néz ki ha valakit érdekel. Viszont az olaj meg azon a picit lyukon folyik át, amit nem a gumigyűrű zár le, hanem gondolom a féknyeregben a falhoz feszül. Szóval ha itt is ereszt az olaj, akkor a benti részen kopott meg a fal amit azért elég nehéz összehozni, 6 olajcserén van túl.
Amúgy ereszti itt is az olajat, most kitakarítottam, picit koszos volt a csavar körül a belseje remélem megoldja.[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
Új hozzászólás Aktív témák
- Energiaital topic
- OLED TV topic
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Plazma TV topic
- Elektromos cigaretta 🔞
- Elektromos autók - motorok
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- További aktív témák...