- Computex 2024: még két Socket AM4-es Ryzen jön
- Autós kamerák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen Blu-ray írót?
- GoPro Topic
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Projektor topic
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Minden ami Orange Pi
Hirdetés
-
Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
it A török hatóságok letartóztattak egy diákot, amiért egy egyetem felvételi vizsgáján AI segítségével válaszolt a kérdésekre.
-
Végre pontos megjelenési dátumot kapott a Visions of Mana
gp A készítők tisztázták azt is, hogy PlayStation 4-re megjelenik-e a végső kiadás.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
StLui
veterán
válasz bulikavagyok #134506 üzenetére
Egy jó alu váz és egy karbon váz között kb 0,5-1kg a súlykülönbség.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bulikavagyok #134506 üzenetére
A váz sem ugyanaz mint a hatezresnél,de gondolom főleg a kerekek és a hajtás ami alsóbb kategóriás és nehezebb.2000 euróért én még nem vásárolnék karbont,nagyon kompromisszumos,alut viszont már teljes xt-st is kapsz annyiért.
(#134517) flash-...én vettem kici ócó Mitas-t aztán jól megfoltoztam még újan (!),hogy használhassam,mert...a toldásnál,amiből ezeken az olcsó belsőkön egy rakattal találsz,eresztette a levegőt.
(#134519) 6030D...kilométerben biztos most is többet megyek aszfalton,vagy kemény burkolaton mint terepen,hisz csak a míg odamegyek a terephez távban már annyit mentem,mint amennyit a terepen fogok még majd ha odaértem. Arról nem is beszélve,hogy minden évben befigyel néhány kerékpáros kirándulás,melyen zasszonyt csak hébe-hóba lehet terepre csalni és melyeken általában megyünk 3-400km-t egy héten,zömét aszfalton.Ez teszi ki egy jó részét az évi 7-8e kilométernek,melyet terepen biztos nem tudnék megcsinálni.Tiszta terepen jó ha 4-5e összejönne.Ugyanakkor időben már több a terep,melyen az aszfaltos átlagomnak talán csak 2harmada,fele a sebességem.Mindent összevetve gumikoptatásban talán mégis inkább átlagot képviselek a montisok között,mint mondjuk Runner,aki a libegő alatt ereszkedik elektromos tankjával,saját bevallása szerint is csúsztatott hátsó kerékkel,vagy te,aki immár 1ideje komolyan készülsz versenyekre és legtöbbször teljesítményed 6árait feszegeted. Persze egyéni felhasználói szokásokon is múlik,hisz nekem csak nagy ritkán csúszik meg a gumim,elég jól adagolom a fékeket,majd mikor a hátsó gumi sima,eldobom,előre újat teszek és az első megy hátra.Így,hogy megjárja mind2 kereket és addig hagyom amíg már alig van középen érezhető bütyök,egy Conti RK alap gumi kitart nekem majdnem egy évet,~5-7e km-t.
(#134526) Runner_fxr...na megelőztél ezzel az első hátra fuss dologgal.
(#134524) jjeahh...én továbbra is + macerának érezném a rugós tagot,a velejáró forgó/nyeklő részekkel együtt.Kényelmen kívül nem hozna nekem semmit,mert így sem érzem,hogy elkaparna és ezért nem bírok felmenni valahol (annál hamarabb elfogy a szusz),lefele meg (így KOM-ok hajszolása,időmérés stb. nélkül) bőven elégnek érzem a sebességet.Ha ezt hasonlítom ehhez,még mindig csak a végtelen karbantartás lebeg aggódó szemeim előtt.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg