- Milyen Blu-ray írót?
- GoPro Topic
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Projektor topic
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Minden ami Orange Pi
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
ma A Honor AI a Studio Harcourt módszerén edzett, a Pro mellett befutott a Honor 200 is.
-
Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
it Négy újabb amerikai állam csatlakozott az USA Apple ellen indított, monopolellenes peréhez.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz robaGB10 #121853 üzenetére
Első körben próbáld meg azt, hogy fellazítod a gyorszárat, és meghúzod újra, közben a bringa első kereke értelemszerűen a földön van, nem emeled fel, kicsit még rá is dőlhetsz a kormányra. Így talán vissza áll az eredeti pozícióba. Ha továbbra is súrlódik, akkor be kell állítani a féket. Sajnos a gyorszáras keréknél amikor a kereket kiveszed, nem mindig tud hajszál pontosan ugyan oda kerülni a kerék. Fel kell lazítani a féknyerget, középre igazítani, hogy a tárcsa két oldalán egyforma rés legyen a betét és tárcsa között. El lehet vele szöszölni, ha még nincs a kezedben a művelet.
pc360: Azt azért tegyük hozzá, hogy ez sem egy feltétlen okos dolog, mert a hidraulikus fékben nem csak azért kell olajat cserélni, mert fellevegősödik vagy elforr, hanem mert koszolódik is. Átlag használat mellett 1 max 2 évente érdemes olajat cserélni a fékekben. 5 év azért durva, az az olaj már kb full fekete lehetett. Intenzív mtb használat mellett, akár fél évente is le lehet cserélni az olajat.