Hirdetés
-
2024 - Íme a 21. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban érkezik végre a Senua's Saga: Hellblade II és az xDefiant.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Runner_fxr
Ármester
válasz 1eske #104043 üzenetére
A villán lehet csinálni egy kis szervizt. Bár elvileg 2000km-ig nem probléma, pláne ha nem saraztál vele, és törölgetted a becsúszót. De azért érdemes átnézetni mindenképp, abban az esetben ha nem értesz hozzá alap szinten. Fellazulhatnak csavarok, szorulhat egy bovden. Abból baj nem lesz ha egy szaki ránéz.
Crytec210: A forgáspontok azért nem olyan kényesek egy minőségi vázon. Pláne nem 1000km után, ez nem decathlonos fully, hanem egy Focus. Ha nem DH szintű a felhasználás, legalább 5-10 ezer km mire elkezd egy minimálisan kotyogni. Akkor sincs még nagy gond, de akkor már érdemes cserélni. Az sem nagy tétel. A tagot villát 2000km után bőven ráér szervizelni. Max akkor indokolt sűrűbben ha mostoha körülmények között használod. Én a Pike-ot 2000km után szétszedtem, de úgy fénylett belülről mint a salamon töke, pedig szinte csak terepen használtam.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mozilla Thunderbird
- Toyota topik
- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honda topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest