- Már elstartolt az AMD nyári játékpromóciója
- Mikrofon topic
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Projektor topic
- Milyen széket vegyek?
- Asztrofotózás
- Apple notebookok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
it A török hatóságok letartóztattak egy diákot, amiért egy egyetem felvételi vizsgáján AI segítségével válaszolt a kérdésekre.
-
Computex 2024: Kingston mindenhol
ph A mesterséges intelligencia futtatásához sok RAM kell – és ez nem kerüli el a Kingston figyelmét sem.
-
Fejlesztői videón a The Casting of Frank Stone
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás a tervek szerint még idén elérhető lesz PC-re és konzolokra.
Új hozzászólás Aktív témák
-
fLeSs
nagyúr
Én nemrég vagyok az iRacingnél, szóval nincs sok tapasztalatom, de gondoltam ezt leírom.
A tegnapi frissítéssel eléggé leírta magát nálam az iRacing, mint szimulátor (az is lehet, hogy el vagyok tévedve, mert tök másról szól az egész). Ugyebár egy szimulátorról van szó, ami elvileg a valóságot próbálja visszaadni. A tegnapi frissítéssel egyes autók érzésre (mert ugyebár ez az egyetlen input amit a kezünkön keresztül érzünk) teljesen megváltoztak. Én főleg a Cadillacet vezettem és körözgettem a McLaren-nel is (annak ellenére, hogy az előző verzióban abszolút nem tetszett a kormányzása), illetve tanulom a Corvette-et.
A frissítés után a Cadillac olyan, mintha egy teljesen új autó lenne, nagyon megbocsájtó, nem csúszik meg, nagyon tapad, nem pördül ki és iszonyat alulkormányzott. A régi verzióban éreztem, amikor a segge elvesztette a fonalat és egyenesbe kellett hozni (elvégre egy nehéz autó), ez itt abszolút eltűnt.
A McLaren kormányzása tök más lett, ezt nemtom leírni (nem értek hozzá), hogy hogyan változott, de megváltozott ez a lényeg... Könnyebb lett, a tapadása is erősebb.
Az új Corvette-et még nem próbáltam.
A fórumban írták, hogy a RUF-ok is tök mások lettek.Namost akkor kérdem én, milyen szimulátor az, aminek az egyik verziójában az autó ilyen, a következő verziójában meg tök másmilyen? Nem csak picit, hanem nagyon. Mintha a valóságban Suzuki Swiftből BMW-be ülnék (csak egy példa). Ennek így nem látom sok értelmét.
Ettől függetlenül maradok az iRacingnél, mert ez az egyetlen szimulátor, ahol nem vagyok kénytelen az AI ellen körözgetni (ami szerintem gusztustalan, az élettől is elveszi a kedvemet, teljesen illúzióromboló).
szerk: szóval nem az a bajom, hogy megváltozott az autók kezelése, hanem az, hogy nemtom, most akkor milyen is a valóságban a Cadillac (vagy a többi autó), olyan mint a frissítés előtt, vagy olyan mint a frissítés után? Vagy talán teljesen másmilyen?
[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Egyébként ebből a szempontból vicces ez az egész szimulátorosdi.
Az iRacinges Corvette totálisan más, mint ami az rFactor 2-ben van (mind2 C6R), ami szintén totál más attól, ami az rF2-höz kiadott URD packban van (talán ismered, szintén C6R).
Az iRacinges tapad rendesen míg az rF2-essel szenvedni kell, hogy a pályán maradjon annyira csúszkál (meg lehet tanulni kezelni), míg az URD-s inkább az iRacingesre hasonlít, viszont a kormányzása tök más.Btw már megint leállt az oldal, úgyhogy most beírtam a fórumba (ez az első hsz-em ott ), hogy jó lenne, ha csinálnának ezzel vmit ha már kiadtam rá (meg mások is) egy valag pénzt, mert annyi pénzért tökéletes kiszolgálást várok, nem ezt a sz@rt, hogy állandóan leáll az oldal, meg lelassulnak a betöltések.
Gondolkozom azon is, hogy nyitok egy topikot olyan címmel, hogy a Global Challenge (Cadillac) csak Class C-től legyen elérhető, mert a tököm telivan, hogy a versenyen elindul egy rakás Class D emberke, akik épp hogy feljutottak Rookieból, és szétkaszabolják a mezőnyt az első vagy a második kanyarban. Annyira felb@sz idegileg, hogy az hihetetlen. Órákon/napokon át gyakorol az ember, aztán vmi hülyegyerek az első kanyarban le akarja előzni az egész mezőnyt az utolsó helyről, és persze onnantól tudjuk, hogy mi a végkifejlet.
[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Már írtam nekik a fórumban és már szabadkoztak, hogy qrvára ráfeküdtek az ügyre. Btw jelen pillanatban is áll az oldal.
A Cadillacet meg azért vezetem, mert poén és tetszik. Csak azért nem fogom nem vezetni, mert Class D."I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Hát igen, a frissítés előtt nem volt egyszerű vezetni (mint pl. a RUF-ok vajon miért játszanak annyian a RUF-fal ), de gyakorlással teljesen OK. A frissítéssel sokkal megbocsájtóbb lett.
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Nyilván arra gondoltam, hogy míg a Porscheval akár egy kezdő vezető is képes jónéhány kört menni mielőtt kipördülne vagy hasonló, addig a Cadillac-kel kb. 2-3 kanyaronként kipördülnek a kezdők...
Egyébként a RUF számomra elég uncsi. meg már mindenki azt vezeti, úgyhogy azt leszámítva, hogy ott (GT3) a legtöbb a nagylétszámos verseny, nem igazán vonz.
A C-spec viszont tetszik, mert eléggé cup-szerű, szóval nem lehet csak tövignyomva vezetni.
Ebben a szezonban már eldöntöttem, hogy a Cadillac-kel és a Corvette-tel fogok versenyezni. Sajna a V8 Supercart nem frissítették, pedig az a kedvencem (nemtom próbáltad-e már). Az tetszik a legjobban, csak túl hosszúak a versenyek (+ a nemfrissítés) egyelőre elvette tőle a kedvemet.Most így belegondolva úgy tűnik, hogy nekem ezek a nagy, nehéz amcsi dögök tetszenek... legalábbis szimulátorban.
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Én már ~20 perc után veszítek a koncentrációból, elkezdek hibákat hibára halmozni, főleg az unalmasabb versenyeken, amikor kevés a nevező (<15) és szétszóródott a mezőny és nemtok se előrébb lépni, és megelőzni sem tudnak. Szóval nekem a Global Challenge (30 perc) még OK, a Proto+GT challenge már nagyon húzós (összesen kettőn indultam eddig ), az ennél hosszabbakat meg már nem bírnám végig csinálni.
Most hogy mondod, a Ford GT nekem nagyon nem jön be, főleg a hangja. Biztos hülyesség, de ha nem tetszik egy autó hangja, akkor azzal nemtok "azonosulni" sem, szóval nem fogom vezetni sem (csak úgy mellékesen).
Én road oldalon már az összes autót megvettem, ami nem F1 stílusú (open wheelernek nevezik?), majd elleszek velük vhogy. Utólag persze már látom, hogy melyikeket nem kellett volna megvenni, csak hát ez egy b@ziság az iRacing részéről, hogy megvétel előtt nem lehet kipróbálni az autókat, legalább 1 órára vagy vmi ilyesmi."I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Tényleg, te mennyit szoktál foglalkozni az autó beállításával (setupok)? A fórumban látom, hogy mindenki csinálja a maga kis setupját, pályánként egyet-egyet, enélkül már képtelenek versenyezni, tényleg szükséges ez? Én előző szezonban a Cadillachez "készítettem" egy setupot (a fórumban írták, hogy mit kell átállítani ahhoz, hogy kevésbé legyen kipördülős/csúszkálós), de azon soha nem változtattam pályától függetlenül. Mondjuk nem is futottam UFO-köröket.
szerk: még1 kérdés: mi az a SOF race? Látom a fórumban, hogy van egy időpont és akkor van a SOF race? Ez mi?
[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Köszi a magyarázatot, szerencsére én is tudom, hogy a SOF mit jelent csak azt nem értettem, hogy mi az a SOF race. Szóval ha átlagos vagy lassú driver vagyok akkor tökmindegy, hogy mikor versenyzek, ennyi a lényeg.
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Most épp csak azért írok, mert éppen Qualify sessionöm lenne, de nem indul el a szimulátor. ez már lol. 3 órát körözgettem, be vagyok melegedve, erre ez a sz@r nem működik. Nevetséges.
szerk: már 9 perce nem indul el. Asszem ennek most lőttek, majd 1 óra múlva, csak úgy meg nemtok elindulni a versenyen.
[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Sikerült lenyomnom a szezon 2. hivatalos versenyét. Az első nem volt sikeres, mert a 2. kanyarban kiütöttek. De ez sem.
Itt 13 körig a 2. voltam (és az első is csak 2 mp-re volt), a 3. emberkével csatáztam (igazából minimálisan gyorsabb voltam nála), csináltam egy minimális hibát, beelőzött (elengedtem, máskülönben ütközünk), aztán fél perccel később összetörte az autómat. kicsúszott, látszott, hogy túl későn fékezett, mert félt, hogy megelőzöm, én meg nem tudtam hova menni előle. Aztán persze diszkvalifikálták az emberkét, általában kifogom az ilyen idióta "csakazértis" fiúcskákat.
Jól kezdődik a dolog. Lehet hagynom kéne a Global Challenget, mert eddig nem volt túl sok sikerélményem benne. A GT/Protoban valszeg még ennyi sem lenne, mert ott UFO-k versenyeznek ahogy elnéztem a köridőket.[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Elindultam még1 versenyen 2 órával később, 2. helyről indultam, 2. körben kipördültem, tow+pit, onnan 15-ről visszajöttem 9. helyre, tizenx körben megint kipörögtem olyan helyen, ahol még életemben nem pörögtem ki, totálkár, pedig 35-ről 8 secre dolgoztam a hátrányt a 8. és 7. helyezettől.
Ez nem az én napom.
Az első kipörgés talán az izgulás miatt van, rendesen vert a szívem és nagy levegőket vettem.
A második kipörgésnél már kb. 10 kör óta nem láttam senkit, már teljesen gépies volt a vezetés, elvesztettem a fókuszt. Legalábbis gondolom. + ilyen későn sosem versenyeztem még, sztem fáradt vagyok.
Lehet inkább vissza kéne térnem a Mazdához, kb. az való nekem.[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Na, sikerült végigmennem ma egy versenyen, első helyről indultam, a második jobban startolt, beelőzött, és ennyi volt a verseny. A 3. asszem 30 mp-cel végzett mögöttem. Legalább végre összekapartam egy kis iRatinget meg SR-et.
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
EZÉRT vezetik annyian a RUF-okat...
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Nemtod véletlenül, hogy hogyan/hol lehet szólni a "staffnak" ha van videóm (replayem) arról, hogy szándékosan löktek ki egy versenyen, és emiatt SR-et vesztettem?
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Hétvégén fogsz versenyezni a Forddal? A C6R-rel sztem indulok, 2:01 körüli eredményt tok hozni stabilan full tankkal, ez sztem elég az első 5be kerüléshez. Bathurst az egyik kedvencem.
[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Már válaszoltak is, szerintük nem volt szándékos az emberke amikor hátulról az első kanyarban belémrohant, pedig a replayben látszik, hogy láthatta, hogy fékezek és kb. 1,5-2 mp-e volt, hogy ő is fékezzen, hogy ne jöjjön belém. Megnéznéd a replayt ha átküldöm (2 MB)?
A top5-öt persze nem veszem készpénznek, csak arra gondoltam, hogy legalább időeredményben kompetitív vagyok. A forgalom persze más tészta, de egyszer el kell kezdeni.
A Global Challengeben és a Mustang Challengeben is nyomtam már versenyeket ebben a szezonban, és ezekből a forgalomra vonatkozóan nem tanultam semmit, mert vagy kiütöttek elég gyorsan, vagy elhúztam az elején a mezőnytől és onnantól alig találkoztam vkivel + ezeken a versenyeken elég alacsony a részvétel, a PGT-ben olyankor akarok indulni, amikor legalább 30-an vagyunk (összesen).[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Elindultam, fél körig jutottam... az autót 10 percig kellett volna javítani, szal ennyi volt. Az első körben a gumik nagyon trágyák, összevissza csúszkálnak.
[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Kipróbáltam a McLarent és az új verzió tetszik. A régit rühelltem a kormányzása miatt, de ez most egész jónak tűnik. Csak azt nem értem, hogy hogyan lehet a McLarennel egyáltalán a dobogó közelébe érni, mert ahogy elnéztem a versenyeredményeket, csak RUF-ok nyernek, szóval van értelme McLarennel elindulni egy ilyen versenyen?
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Wow, sikerült végigmennem egy PGT versenyen... Igaz kevés volt a nevező, de tapasztalatnak jó volt, mert kiderült 1-2 dolog.
Az egyik amit már a Cadillac-kel is észrevettem, hogy kb. a 10 körtől kezdődően az autó elkezd csúszkálni, volt két kanyar, ahol a 10 körtől kezdve majdnem minden körben kipördültem... onnantól mini gázokat (5-10%) kellett adnom a kanyarban, hogy ne csússzon meg az autó.
A másik (amit már eddig is tudtam, mert úgy általánosságban igaz rám), hogy türelmetlen vagyok. Az előttem lévő C6R fickó az első pár körben egyértelműen lassabb volt nálam, és qrvára felidegesített a nagyon korai fékezéseivel, nemis tom hogyan került elém az időmérő alapján. Na aztán persze idegből sikerült megcsúsznom és onnan már nem volt esélyem beérni a pit miatt, ő meg szépen cammogva beért első helyen, vicc.
A harmadik, hogy a Bathurston a jövőben csak akkor és olyan versenyen fogok indulni (ami hivatalos), ahol kevesen vannak, mert sok versenyzővel nemtok megbírkózni, folyamatosan gyomoridegem van mert nemtok az ellenfelekben megbízni, ezen a pályán bárki bármikor megcsúszhat, nekimehet a palánknak stb. és ha ott vagyok a közelében akkor valszeg nekem is annyi."I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Az előbb indultam egy versenyen a Cadillac-kel. Kár volt... Tudtam, hogy ezen a gagyi pályán (Summit point) nem szabad többet versenyeznem, mert előzni itt képtelenség.
Második helyről indultam, az első emberke az összes kanyarban brutál lassú volt, a második körben hogy ne menjek neki az egyik kanyarban szépen kicsúsztam -> pit.
Újraindultam, beértem az első embert akit le kéne előzni, a pálya legnehezebb kanyara fékpontja előtt 2 mp-cel elkezd fékezni, majd a kanyarban lelassul 50 kmh-ra és én menjek el így mellette... ennyi volt. látta, hogy gyorsabb vagyok, el akart engedni, de ilyen idióta módon? Egyébként ez is egy spanyol seggfej volt, mint a múltkori, aki az első kanyar előtt szépen belémjött hátulról.
Mostantól változtatok a hozzáállásomon, mert már egyértelmű, hogy versenyeken nagyon rossz vagyok, csak akkor vagyok gyors és megyek incidensek nélkül, amikor nincs körülöttem senki és egyedül autózok (ez az, ami egyébként unalmas, és egy idő után teljesen elvesztem a fókuszt).
A gyakorlás csak arra jó, hogy begyakoroljuk a pályát, de ahhoz, hogy versenyen, emberek között ezekre a random akciókra jó reakciót adjak (tehát nem esek ki folyamatosan a versenyről) ahhoz az kell, hogy sokat versenyezzek, szóval mostantól versenyezni fogok orrba-szájba, nem érdekel az irating meg a SR.szerk: olyan versenyem még nem is volt, amiben vkivel hosszabb időn keresztül a pozícióért küzdök (talán a mai a PGT versenyen), mert mindig csinálok vmi hibát ilyenkor.
[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
"mert mindig csinálok vmi hibát ilyenkor." - ez arra vezethető vissza, hogy alacsony SOF versenyeken indulok, és egyszerűen nem merek az emberekhez közelebb menni, mert ki tudja mi fog történni -> egyre türelmetlenebb leszek -> KO.
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
A RUF-okról teljesen lemondtam, mert nem tetszenek. A frissítés előtt a C-spec az jó volt, de most tök olyan behemót, mintha a Cadillacet vezetném, akkor már inkább a Cadillac, mert azt legalább élvezem. Szóval RUF-okkal nem akarok practice-olni.
Nyomtam ma egy keveset a McLarennel, és teljesen nevetséges, hogy a RUF-ok úgy előznek meg, mintha Corvette-ek lennének. És ennyire azért nem vagyok sz@r. Sztem csak vmi UFO képes a McLarennel felvenni a versenyt a RUF-ok ellen.
Egyébként eddig max napi 2 versenyt toltam le, szóval nem mondhatnám, hogy sokat, soxor egész nap csak gyakoroltam, és nem is versenyeztem.
Magyar alatt az iracers-re gondolsz?"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Levél az emberkétől, aki miatt tegnap kiestem
"I'm sorry
We crash in last race. When I saw that you were faster than me, I was braking for you can pass me, perhaps in a bad place. I'm sorry, It wasn't my intention. "Sajna ettől a verseny még elveszett, de legalább beismerte.
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Nyomtam ma 2 versenyt.
Cadillac-kel simán első lettem (alacsony SOF).
A Corvette-tel a 21. körig simán 2. voltam (végig 2:01-2:02-ket mentem), már megközelítettem az elsőt (22 körös a verseny). Egy lekörözött Ford GT elengedte az első emberkét a hegy tetején, előttem meg elkezdett kacskaringózni -> fal, az autóm KO. Leszakad a pofám az ilyen +!/+%!=/)"+!'??+?! miatt.
Azért beértem így is füstölgő autóval a 4. helyen, de nem igazán örülök neki, mert ez sima 2. hely volt, sőt az első is meglehetett volna az utolsó 2 körben.[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Mentem megint egyet a Corvette-tel, ez most egy 37-es grid volt, szóval nagy. 13 C6R + 19 HPD + 5 FGT.
Nemtom te versenyeztél-e már a Corvette-tel, de a HPD-k ellen mondhatni "pain in the ass". Ott cikázott körülöttem 3 középmezőnyös HPD kb. 10 körön keresztül, akik nem voltak nálam gyorsabbak, sőt a draft miatt az egyenesekben legyorsultam őket, de minden egyes alkalommal blokkoltak, szóval itt gyak elment az egész verseny. Csak azt nem értem, hogy ha vki egy gyorsabb típusú autóval képtelen gyors lenni, akkor mi a pöcsnek versenyzik vele? Csak a többi autóst bosszantja fel. Menjen a picsába (gyakorolni)... Jó nyilván az ember szeret versenyezni még ha lassú is, de akkor ne qrja el más versenyét, hanem szépen engedje el."I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
"Azért mennek HPD-vel, mert azzal a legkönnyebb körbemenni akármelyik pályán"
Ebben nem vagyok olyan biztos. Sztem gyorsnak lenni egy gyors autóban nehezebb, ezért van annyi gyenge HPD. Legalábbis a Bathurstre ez sztem nem áll. Igaz nincs nagy tapasztalatom, mert csak practice alatt próbálgattam a HPD-t, de Bathurston elég nagy szenvedés volt vele, persze nekem inkább a Corvette és a Cadillac áll kézre, ez a sikamlós/siklós/lebegős/semmit nem érzek vezetés nem jön be (bár a 13. hét alatt a Radical-lal végignyomtam minden pályát, de az is kicsit más).
Most a Ford GT-vel gyakorlok, egyelőre csak 2:07:444 a rekordom, ez talán jó lenne versenyre."I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Az tegnap este 8-kor volt. De csak egy split volt. Láttam már olyat is, hogy 2 split van.
Btw most indulok a FGT-vel. 2:07:243-mal qualify-oltam, életem első versenye lesz a FGT-vel.Megnéznétek nekem ezt a replayt? [link]
Az érdekelne, hogy sztetek az elém bevágó emberke hibás-e abban ami utána történt velem... max 55-ös FOV-ot használjatok.[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
OK, én csak arra értettem, hogy a replayt nézzétek 55-ös FOV-val.
Btw a FGT-vel 6 körig bírtam. másik FGT belülről akart előzni a pit utáni hosszú egyenes utáni kanyarban (csak a draft miatt tudott utolérni), én meg belementem a korlátba, mert nem láttam, hogy mennyire van mellettem.[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Itt a szitu inkább a kérdéses.
Én a KIA-ban az első poziért harcoltam, míg ez a pöcs a 11. volt ezen a ponton (ott is végzett), és úgy vágott be elém, hogy megállt bennem az ütő... nem volt időm reagálni a fékezése előtt, bár elkezdtem fékezni, de az autó elvesztette az egyensúlyát, még amikor teljesen egyenesen megyek olyankor is billeg a segge fékezés közben, így meg esélyem sem volt megmenteni mielőtt rámentem a fűre. Azt hittem, hogy a kanyarban majd belülről fog előzni (el is engedtem volna)."I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Nyomtam egy újabb versenyt a KIA-val, a második felében nagyon jó volt, 0,5 sec távolságra harcoltunk egymással az első két helyért (nyertem ). Igazából a verseny első felében 30 sec előnyöm volt, de egy okos magyar emberke a Cadillacjével megtolt és kicsúsztam, aztán a chatben még neki állt feljebb, hogy nem látom a kék zászlót? Mintha az azt akarná jelenteni, hogy azonnal lassítsak le és engedjem át neki a pályát.
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Elküldtem ezt a protestet is az iracing staffnak, addig fogok ilyen protesteket küldözgetni nekik, amíg fel nem teszik a Cadillac-et Class C-be.
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Rengeteg pöcs vezeti a Cadillacket. Vagy inkább szebben fogalmazva újonc/tanuló/ilyesmi. Én is az vagyok, de legalább próbálom olyan szinten komolyan venni, hogy mást ne szivassak meg. Lehet más is így van vele, de aki előtte a Mazdával melegedett be, a Cadillac sztem először kicsit nagy falat, ezért kéne a Global Challenge-et Class C-be tenni, mert Rookie-ból Class D-be kb. 1 hétvége alatt el lehet jutni, és akkor még szinte 0 tapasztalata van az embernek.
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Én a baseline-t használom, annyit változtattam rajta, hogy az ARB armsot és a cambert picit megemeltem, hogy ne legyen ennyire alulkormányzott. Egyébként fogalmam sincs, hogy melyik mit jelent...
Szerk: most csináltam vele 1:50:480 qualifyt. 2 órával ezelőtt kezdtem el gyakorolni.[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Na sikerült, chrome alatt vmiért nem, jelenik meg a letöltőlink.
Ez a verseny elég tipikus, bár nem igazán értem, a spotter azonnal figyelmeztet, hogy "slow car ahead, go right" stb, szóval az ilyen belemenéseket ki lehet védeni."I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Meglátom hányan lesznek.
Ha nem mentél ki a boxba és nyertél, akkor nyilván nem kell kimenni a boxba. Sztem csak a 70 perces versenyeken kell kimenni.szerk: igazából jobban szeretek a gyakorlás másnapján versenyen indulni, másnap jobban megy, talán ez olyan mint a tanulás, hogy alvás közben rögzülnek a dolgok.
[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Na, sikerült végigmenni...
Ezt a versenyt elég rendesen elqrtam több ponton is.
1. a gumik nyomásával kísérleteztem a verseny előtt, és elfelejtettem visszaállítani alapra, "grip" a verseny második felében nem nagyon volt
2. kiderült, hogy 60L az kevés... be kellett mennem a pitbe
3. pitbe menet úgy tűnik túl gyors voltam, és kaptam egy 19mpes büntetést, pedig a sárga bólya előtt lelassítottamKb. ennyi.
Sztem a második hely meg lehetett volna, az olasz első brutál gyors volt, simán elengedtem, az Oya előtt be tudtam volna érni, mert volt 15 mp előnyöm a 19. körben (amikor kimentem a pitbe).szerk: egyedül nekem volt 0 incidensem...
szerk2: nem hiányzott sok, hogy lekörözzelek. gondolom hátul volt vmi gubanc.[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Egyébként ménem qualify-zel? Csinálsz vmi normális időeredményt, és akkor nem hátulról kell kezdened a versenyt.
szerk: wow, megnéztem a replay. Az a két emberke aki belédment vak? már ott álltál az úton egy ideje, és simán belédvezették az autót. Na ezt mondtam, hogy ilyen nyomingerek vannak a Global Challengeben, emiatt kéne Class C-nek lennie.
[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Elég hülyén csinálták meg ezt a versenysorozatot, több szériában is ugyanazok a pályák mentek a múlt héten is meg most is.
Global Challenge / Mustang / WSCS / V8 Supercar - Watkins Glen
PGT / GT3 - SilverstoneKb. ezek érdekelnek. Múlt héten meg a Bathrusttel volt ugyanez. A Watkins Glent már qrvára unom, pedig még csak csütörtök van, a Silverstone meg sztem egy sz@r pálya, unalmas, csúszós, és még 45 percet is alig tudok végigülni, nemhogy 70-et (wc-zés, térdfájdalom, szomjúság ).
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Fú, mennyit opok... Az utóbbi napokban mostanáig nem tudtam végigmenni egy rohadt versenyen anélkül, hogy vmilyen módon megszívjam, vagy belémjönnek, vagy én bénázok el vmit.
Az előbb küldtem egy újabb Global Challenge protestet, a fickó szimplán úgy gondolta, hogy leszorít az útról amikor megpróbáltam leelőzni. Aztán 2 kanyarral később szimplán befékezett előttem egy kanyarban. Nice one buddy.Btw nemtom próbáltátok-e már, de a Spec Racer Forddal és a Skip Barber Carral nagyon jó versenyeket lehet nyomni.
[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Ezt a replayt nézzétek meg lécci [link]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Bathurston megint elvéreztem, úgyhogy megnéztem, hogy az eddigi összes versenyemen mi történt (a Bathurston). 16 versenyből eddig összesen 2-szer sikerült végigmennem anélkül, hogy legalább pitbe kellett volna állnom. Pedig ez az egyik kedvenc pályám, de úgy tűnik, hogy egyben a mumusom is.
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Én meg Ohiót utálom ami most van a GC-ben. Sikamlós, dimbes-dombos, 1mm-re rámész a fűre és halott vagy, Cadillacekkel nem lehet rajta versenyezni. SRF-dal biztos poén, de Cadillakkel nem.
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Életem legidiótább versenyén vagyok túl... (Global Challenge - KIA - Mid-Ohio).
Hárman voltunk KIA-val, első helyről kezdtem. Már ez vicc alapból, nemistom hogy minek versenyzek a KIA-val.Az első kanyarban nem történt semmi különös, meg is lepődtem. Aztán jött a második (a hosszú egyenes előtti), ahol vhol előttem vkik csináltak egy nagy karambolózást, szóval Cadillacek voltak mindenfelé, én brutálisan lelassítottam, de még így is belementem egybe, az autó viszont nem sérült (mármint sebességre).
Sikerült onnan kikecmeregnem, előttem pedig egy füstölgő Cadillac ment, de velem kb. egy sebességgel. A füsttől nem láttam semmit + a szélvédő teljesen füstös lett -> be kéne menni a pitbe. A kanyargós részen két Cadillacket előztem meg, ott kacskaringóztak előttem kb. 5 perc practice idővel... vissza kellett fognom magamat, hogy beléjük ne menjek a KIA-val... nevetséges.
Bementem a pitbe, de elmentem a pitboxom mellett (asszittem, hogy vhol elől van, pedig közvetlen a bejárat mellett volt), szóval végülis csak átmentem a boxutcán, de nem javították meg az autót.
Ekkor 5 mp előnyöm volt a KIA 2.-kal szemben (aki szintén kiment a pitbe).Ekkor mondom nem megyek be mégegyszer a pitbe, mert végülis tudok így vezetni. Kb. 5 körig így ment, aztán a KIA 2. -kal történt vmi, mert először 17, aztán kicsit később 35 mp-re lemaradt. Na mondom így akkor bemegyek a pitbe márcsak azért is, hogy letisztítsák a szélvédőt, úgyis elég nagy az előnyöm.
Ekkor a következő körben kicsúsztam a kanyargós részen egy olyan helyen, ahol még soha nem csúsztam meg. Az előnyöm 17 mp-re csökkent. Mondom inkább nem megyek be a pitbe.
Aztán a következő körben mégegyszer kicsúsztam, mert egy mögöttem lévő Cadillac előzésbe kezdett, de aztán MÉGSEM előzött meg, én meg kisodródtam. Ezért mondtam, hogy ez a pálya egy szar ezekkel a nagy autókkal versenyzésre. és megsérült az autó, szóval be kellett mennem a pitbe. 2. helyre jöttem vissza (az elsőnek 10 mp előnye lett), épp a harmadik elé.
Két kör múlva idegből vagy nemtom véletlenül épp a pit előtti kanyarban duplán váltottam vissza, a motor meg felrobbant. Kész. Ilyen pancser versenyem még sosem volt. Így kell elqrni egy tuti győzelmet.
Mindezt úgy, hogy kb. 2 óra practice alatt és még a Cadillac-kel verseny alatt is összesen egy off track hibám volt. Szóval nem ugyanaz.[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
Új hozzászólás Aktív témák
- CTO ÚJ Bontatlan MacBook Pro 16 M3 Pro 12CPU/18GPU 18GB/1TB SSD Magyar billentyűzet Azonnal átvehető
- ÚJ BONTATLAN Apple Watch Series 8 S8 41-45mm Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciával.
- Új APPLE AIRPODS PRO 2 GEN USB-C bontatlan aktiválatlan 1 év garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ Deák Térnél.
- BONTATLAN Új Iphone 15 és 15 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- BONTATLAN Új Ipad 2022 10th Minden szín 1 év hivatalos Apple Garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ DEÁK TÉRNÉL.
- BONTATLAN Új Iphone 13 128-512GB 1év hivatalos Apple garancia gyári független Deák Azonnal Átvehető.
- BONTATLAN Új Iphone 14 PRO MAX 128-512GB Független 1év GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető
- BONTATLAN Új Iphone 12 64-128GB 1év hivatalos APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL ÁTVEHETŐ.
- BONTATLAN Új Iphone SE 2022 64-256GB Gyári Független 1 év Apple Garanci DEÁK TÉRNÉL AZONNAL ÁTVEHETŐ
- ÚJ iPad Pro M1 2021 12,9", Wi-Fi+5G CELLULAR 512B GARANCIÁBAN Cserélt 3 hónap Deák Térnél Azonnal Át