Hirdetés
-
Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
it A kínai Ex-Robots hiperrealisztikus humanoid robotjai meggyőző arckifejezésekkel dolgoznak, a pszichoterápiában és az egészségügyben is bevethetik ezeket.
-
Computex 2024: dedikált NPU-val menedzselné a VGA-t a PowerColor
ph A gyártó megoldása hardveres, de kérdés, hogy nem volna-e a célra elég a jó öreg szoftver.
-
Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
ma A Honor AI a Studio Harcourt módszerén edzett, a Pro mellett befutott a Honor 200 is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
koanla
aktív tag
áá, így értem, köszi!
Tapasztalatom szerint nem csak a féktáv azért, ahol veszíteni lehet, hanem az ívek is. Aztán ha az már rendben, akkor a konzisztencia kezd a mumussá válni
Bár tény, hogy a fékezést sem egyszerű jól csinálni/megtanulni.Bár - ahogy feljebb is írtam - nem én vagyok a leggyorsabb, de ha gondolod, ilyen ívek kérdésében rá tudok nézni. Talán általánosnak mondható probléma, hogy a tempó hiánya abból is fakad, hogy valaki nem használja ki a pálya lehetőségeit maximálisan.
Ha érdekel, akkor privátban egyeztessünk. De ez csak egy ajánlat; meglátod, hogy élsz-e vele vagy sem. -
Moby
addikt
Köszi, élek majd vele
Szinten minden versenyt elmentek, és utólag kielemzem tanulás céljából. Elsősorban a nálam jobb időket menők köreit vizsgálom. Az esetek többségében úgy tűnik, hogy az ívek többékevésbé rendben vannak, inkább a enter/exit-el van gond, még a mid cornering is ált rendben van, de az igazsághoz hozzátartozik, hogy e tekintetben nem könnyíti meg az IR az életem, mert a saját telemetriadataimat nagyon részletesen menti, a többiekét már csak elnagyoltan, és a visszajátszásban nehéz pontosan látni és hallani, hogy náluk pontosan hogyan viselkednek az autók. Persze nincsenek óriási elvárások, meg illúziók, 50 évesen már nem lesz belőlem versenyző, de amit lehet, még próbálok megtanulni a magam szórakoztatására.[ Szerkesztve ]
-
f3rdzs0
senior tag
Amúgy az emberek mit éreznek amikor megpörögnek, és a fék helyett eldobnak mindent, és Jézusra bízzák, hogy merre gurulnak?
Az első 4-5 körben gondoltam milyen zsír, hogy kb 4-10 hely fél-fél másodpercen belül normálisan versenyez, amikor valamelyik szerencsétlen a nagy semmin kiforgott, és egyszerre 3 másikunkat is kilökteSzerencsére nem vont le most túl sok SR-t, pedig megérdemeltem volna (mert az irányíthatlan kocsit megpróbáltam visszavezetni vontatás helyett )
Persze nem akarok csak sírni, az első 4-5 kör tényleg nagyon zsír versenyzés volt
f3rdzs0
-
JulesTS
őstag
MOst két ilyen versenyt futottam, egyiket 12. helyről 3.-ra, ott volt egy pálya vágásom baleset elkerülés miatt, meg egy 11. helyről boxból 2.-ra itt még egy rendes előzésem is, a 3-at két körön keresztül nyomasztottam pár méterre és az utolsó körben elmentem mellette. Aki meg nagyon ragaszkodott a helyezéséhez, azt szintén közel autózással bírtam hibázásra, volt hogy egy ilyen után autózva utolértek, akit elengedtem és amikor az elöttem lévőt előzte, akkor összeakadtak...
-
koanla
aktív tag
válasz JulesTS #1555 üzenetére
Azt hiszem, ezt hívják racecraftnak
Gratula!Szerk: ja, és ha már kompetitív téma: most toltam le egy GT3 fixed versenyt. A rajtnál szerezni tudtam egy pozíciót, aztán az első kör viszonylag elején kettővel előttem valaki eldobta. Itt megint sikerült nyerni egyet. Ez még eddig nem nagy ügy talán.
De aztán aki mögöttem volt, eléggé szorongatott, míg végül el is ment a harmadik körben (tulajdonképpen félig el is engedtem, mert a második kör közepén behúzott a csőbe és véleményesre sikerült a védekezésem sajnos). Két körrel később egy picit hibázott, de az elég is volt, hogy visszakerüljek elé. Aztán az utolsó előtti kör ugyanazon kanyarjában az is így járt, aki utána ment előttem. Ugyanaz a hiba, ugyanúgy el tudtam menni. Szóval ahogy megy feljebb az ember (és az én szintem nagyon messze van a tetejétől!), egyre kevésbé lehet hibázni, mert azonnal megjárod[ Szerkesztve ]
-
koanla
aktív tag
válasz JulesTS #1558 üzenetére
Hát, azt gondolom, hogy ez megint arról szól, hogy ki mit vár el a szimtől.
Nekem az a lényeg, hogy jókat tudjak csatázni - szóval ha amúgy volt ilyen a versenyem közben, akkor az jó verseny volt, függetlenül attól, hogy hol végeztem, vagy hogy összeakadtam-e bárkivel.
És ez Neked akkor is egy P2 volt; történt is előtte bármi. (már ha egyébiránt a helyezés számít)
Nem mellesleg az iR pont erre jó, hogy olyanokkal tegyen össze, akikkel hasonló a tempó (matchmaking).De azt is értem, hogy nem mindenki várja el ugyanazt, és eltérő felfogása, céljai vannak.
-
JulesTS
őstag
Én azt várnám, hogy korrekt ellenfelekkel versenyezzek, az nem baj, ha nem vagyok első, ahhoz már hozzászoktam a Raceroom/AC/ACC ligákban, de középmezőny általában meg szokott lenni (néha befigyel dobogó is, ha kevés ufó van az indulók között).
De úgy látszik a ranked futamok mindehol hasonlók.
Viszont azt vettem észre, hogy mindkét futamon volt vagy 4..5 SR gyűjtő, akik félreálltak, amikor melléjük értem. De olyan is volt akinek a versenyzés az, hogy a mögötte jövő mozgását leköveti, nehogy megelőzze. Na nála nem is erölködtem. Mindenesetre a ranked versenyekhez ezek tudatában fogok hozzáállni. Gyakorlásnak jó lesz a liga versenyekre... -
f3rdzs0
senior tag
Igen, ment a report és 3 órán belül jött a visszaigazolás, hogy értesítették őt.
Ahogy olvastam ha nem értenek velem egyet akkor azt megírják nekem mint feljelentő, szóval inkább reportolom az ilyet, mert ha én hiszek valamit rosszul, akkor legalább megtanulom.
Igazából ezzel az egésszel a saját versenyét is szétcseszte. Az ideális íven kívül állt volna meg ha fékez és nem gurul ide-oda, szóval csak pár másodpercet veszített volna, simán vissza ért volna ugyanabba a csatába egy kör alatt.f3rdzs0
-
András12345
aktív tag
Tegnap gondoltam megpróbálom megint a Porsche 963-at Le Mans-on, a tegnapi katasztrofális baleset után...
Eddig, ha jól tudtam egy kört lehetett csak menni időmérőn, mert nem érsz körbe kétszer.
Tegnapelőtt ennek megfelelően mentem egy kört, megálltam, majd kb 6 percig álltam, mire a többiek mentek még egy kört... Mindegy.Tegnap sikeresen eldobtam még hideg gumin egy perc után, visszateleportáltam, elindultam újra, kaptam egy slowdownt, 1x vágás nélkül (csodálatos), gondoltam nem baj, belefér még egy kör. Nem fért bele, Porsche kanyarokban voltam a második körömön,
mikor visszavágott a garázsba, hogy session vége.
Az első körömet nem is számolta a slowdown miatt, így valami 20sokadik helyről indultam.
Pár kör alatt felkűzdöttem magamat 15 környékére, ahol három autóval cserélgettük a pozíciókat.
Gondoltam kimegyek boxba, ha a következő körön utolérném a GT3 szeretetcsomagot. Üzemanyagot beállítottam kicentizve, kijöttem a boxból, két kör lement, P11, tehát az alávágás sikeres volt. Majd a következő pillanatban azt látom a racelabon hogy 1. vagyok Közben fent voltam discodron is haverokkal dumálni, és hirtelen nagy lett a csend. Majd ledobott a játék, mert elment a net...
Kireseteltem a routert, vissza is jött azonnal az internet, majd látom hogy nem lehet visszalépni a versenybe [kép]...
DNF, -5 kör, -80 elo. Legalább + safety-t kaptam...[ Szerkesztve ]
-
camaro79
aktív tag
Ennél szebben nem is jöhetett volna vissza pályára.
-
Met
nagyúr
válasz camaro79 #1567 üzenetére
Pedig még rendes is volt mert megállt, hátha jobbról kikerülöd
Rengeteg ilyen idióta van sajnos, kimegy a fűre már rögtön jön vissza, mintha elindulna a visszaszámlálás a robbanás előtt, vagy égeti a picsáját a fű.
Reportold mert ez nem versenybaleset, hátha tanul belőle.
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
drsanya
aktív tag
válasz András12345 #1562 üzenetére
Le Mans nekem is két verseny az új szerzeménnyel, az Acurával (feláll a V6 turbóra is na, mit csináljak ) . Pedálsort cseréltem, az is Moza lett, az SR-P, accessory kittel (ha valaki pályázik erre a cuccra, anélkül meg ne vegye). Így most nincs kuplungom.
Hogy is fogalmazzak. Először is a hosszú váltó miatt 1-esben elindulni kb olyan, mintha egy 40 tonnást akarnál mozgatni. Aztán jön fél óra múlva a fordulat, megindul a turbó és végre haladunk... Na mondom ez piteléskor tuti legalább 5mp bukó. Lassú kanyarból kigyorsítást meg se említem, ugyanez a szitu.
Fixeddel kezdtem, ott sikerült egy 20. hely a qualin. Ekkor gyanús lett, hogy nem biztos, hogy ez az autó ide való. Mindegy az egyenesben a második lassítónál kilöktek, 15 perc javítás, köszönjük szépen.
Második Open verseny, ott is 20. hely a qualin, mert mondom adok még egy esélyt neki, mármint az Acurának, csak lehet én vagyok még vele a béna a kevés km miatt. Nem, nem az volt a gond .
Itt végigmentem normálisan, egyszer az Indianapolisban dobtam el késői fékezés miatt, de csak pörgés volt, egy pozíciót buktam, így lettem 16 végül, több mint 1 perc lemaradással.
Aztán mondták a nagyok, hogy Acura nem ide való.
A két verseny eredménye +0,28 SR, -101 IR. Csodálatos.
Megint beindult a vezérhangya, hogy csak kéne kuplung, mert az ilyen elindulós esetekben azért jól jönne.
I am iRacer
-
András12345
aktív tag
válasz drsanya #1569 üzenetére
Huhh szerintem szörnyű az Acura... A váltó, és a hangja is, mint valami elcseszett fűnyíró szerintem
A Porsche se szól sokkal jobban (csak azért vettem, mert ezzel indulunk vasárnap 6 órás versenyen), viszont a fő autóm a Cadillac, na az emberes. Meg ahogy megy, az isKuplungot én is hiányolom más szériákhoz, bár a kormányon van plusz fül, de az nem olyan. A VRS kuplungja meg jó drága
[ Szerkesztve ]
-
drsanya
aktív tag
válasz András12345 #1570 üzenetére
Én szeretem a kihívásokat, meg azért szokott frusztrálni az a dolog, hogy egy széria csak azért mert egy autó fasza, márkakupává alakul. Így mikor a GT3-ban mindenki a Ferrarit, Porschét erőltette, csakazértis Mercivel mentem. Itt is ez motivált. Meg ahogy írtam, szeretem a V6-ost is. IRL Ferka 499-től pl el is megyek, az valami gyönyörű kinézetre is meg hangra is. A 963-astól is meg a BMW-től is hidegrázást kapok hang ügyben. A Caddy meg egy vaddisznó valóban.
Mennyire nyomjátok az endurance-t? Régen sokat mentünk, de mostanában mindig nem ér rá valaki, nekem meg állandóan viszket a tenyerem, beszállnék szívesen valahová, ha úgy adódik és ha lenne rá igény. Most hétvégén pont nem jó nekem , de máskor talán lehetne. Nem vagyok UFO, viszont konzisztensen tudok menni. 2500 körül vergődök állandóan. Legutóbb Bathurst1000-en indultunk 3-an, top split, 19. helyről 12-ben végeztünk. Egy karcolás volt csak az autón, erre azért büszke is vagyok, mert az egy nagyon nehéz verseny minden szempontból.
I am iRacer
-
JulesTS
őstag
Bejött ez a boxból indulós gyűjtögetés:
-
András12345
aktív tag
Hogyan szivassuk magunkat 3. rész
Megint Le Mans, P3 időmérőn első körön legjobb időmet megfutottam, 2. kör invalid, nem baj.
Rajt rendben, egy autót megelőztem pár kör alatt, le is maradt.
Végigmentem szépen, kicentiztem a benzint is, hogy pont jó legyen 13 körre, egy kis üzemanyag spórolás mellett. GT3-akat elkerültem egy korai boxal, visszajöttem P2-re, pár másodpercel közelebbre az elsőhöz, a harmadik 12 másodpercre. Közeledni így nem tudtam az elsőhöz. Majd üzemanyagspórolós gurulás mellett is sikerült olyan tempót mennünk, hogy pont lett volna egy 14. kör... Amire se nekem, se az elsőnek nem volt elég üzemanyaga, box 7.5 literért, majd mentünk tovább... 9. hely lett belőle második helyett...(2. rész kimaradt, a kettővel ezelőtti versenyen ráhúzta egy nagyon okos GT3 az egyik hosszú egyenesben a mellettem lévő GTP-re a kormányt, akit épp előztem, totáltár volt mindenki, ott is 2. helyen mentem épp)
[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
válasz András12345 #1578 üzenetére
hmm, most jöttem a lömanszról
Amúgy ész nélkül körözik le a GTP-k a GT3-akat, olyan mint amikor az M7-en megyek 130-al és a belsőben elmegy a motoros 270-el. Egyszer majdnem eléhúztam egynek, mert előttem is valaki billeget, ezt meg nem érdekelte semmi.
Amúgy jó volt, szeretem a pályátElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
v2
senior tag
sziasztok. Töröltem egy ideje a szimet és most újra vettem egy hónapot a steam-en. Aztán mikor letöltőm és telepíteném, zárolt tartalomfájl hibát kapok. Már végig túrtam a netet, de nem segít semmi! Valami ötlet?
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
-
András12345
aktív tag
Rommá törte magát, és átjött keresztbe a pályán előttem, csak 270-el vertem telibe
-
Moby
addikt
Összeszedtem ma minden bátorságom, és mentem egyet GT3-ban, road americán. Nem nagyon tudtam raja gyakorolni, de mondom majd lassan végiggurulgatok. Egyrészt marhára érdekelt, másrészt kellenek a B license versenyek.
Hát az egy dolog, hogy hitvány szar módon lassú vagyok(még utolsó előtti splitben is), de olyan élvezetes verseny volt, hogy kezem-lábam remegett, amikor felálltam a székből a végén Én ilyen élvezetes versenyt talán még nem is mentem IR-ben a másfél hónap alatt. Még nem tudom hogy lehet összeszedni azt az 5 műsodpercet, amivel jobbak a top splitben az ufók, szerintem én nem is vagyok arra képes, de az idő meg a gyakorlás majd biztos hoz valamicske időt. De...végig tudtam menni(nem tudtam qualizni egyéb okok miatt, 19-ről a 10. helyen végeztem), minimálisan pluszban zártam, és hihtetelenül élveztem az egész et[ Szerkesztve ]
-
f3rdzs0
senior tag
Az én tapasztalatom az, hogy az alienek kb végig olyan szinten vezetnek, amihez nagyon keményen kell koncentrálni (legalábbis nekem). ACC-ben meg itt is az alien line az kb az, hogy egyrészt tökéletes technika kell, de aztán még mész rázókövekre úgy, hogy 100%-ig bízol az autóban (miközben azok dobálnak amerre gondolják).
Amire én általában aktív figyelmet fordítok, hogy ne szorongassam a kormányt, és a fék - gáz átmenetek legyenek egyenletesek. Ha észreveszem, hogy lassabb köridőt megyek, mint kéne, akkor próbálok ezekre figyelni, és általában segít, hogy jobb tempót menjek.
f3rdzs0
-
v2
senior tag
Most mentem a Spec Racer Ford Challenge futamon. Eszméletlen futam volt, nagyon korrekt pilótákkal. Az autó is tök jó
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
-
András12345
aktív tag
Na megvolt a 6 órás Le Mans, gondoltam írok egy kis beszámolót!
Ketten indultunk, Porsche 963 GTP-vel. Azért Porsche, mert a társamnak csak ez volt meg, én meg szerettem volna kipróbálni a Cadillac után valami mást is, hiába volt papíron lassabb egy kicsit
Az időmérő az enyém volt. Első körben hideg gumin sikeresen kaptam egy slowdownt Tertre Rouge-ban, nem baj hybrid kikapcs a körre, jó lesz bemelegítőnek, és legalább biztosan végig fog boostolni minden lehetséges pillanatban. A második kör egész jól indult nem tökéletes, de egy tizeden belül voltam az optimum deltának minden szektorban, 3.21.400 a delta idő. Majd jönnek a Ford sikánok, ahol véletlenül túl nagyot vágtam az utolsóban, slowdown, érvénytelen kör... Harmadik helyre lett volna elég a köridő, ehhez képest 22.-ről rajtoltunk...
Elindult a verseny, első körben jöttem fel 6 vagy 7 helyet, kapták a szokásos slowdownokat páran. Második kör, Dunlop sikán bejárat, korán fékez előttem egy Cadillac, kimegyek mellé jobbra, meghagyom a helyet bőven. Majd nekem jön, aminek később kiderült az oka, egy rendkívül értelmes egyén bedivebombolt mellé balra, és így már nem volt elég helye, elfékezte, és nekem csúszott... Ez sem gond, megyünk tovább, spotter szerint van wheel damage, de nem érződik semmi az autón. Egyenlőre. Majd jönnek a Porsche kanyarok, az első jobbosnál meg volt tapadás-nincs tapadás, autó bebicsaklik, satufék, forgás, éppen meg tudtam fogni úgy hogy ne menjek neki a falnak. Box, javítás, 2 perc 25 sec + kerékcsere, telitankolás. Mire kijöttem, az első 20 secre volt mögöttem, és körönként 3 secet hozott rajtam, plusz az összes GT3 is elment mellettünk a javítás ideje alatt, akiket hamar utolértem, és nem volt egyszerű átugrani őket, mert még mindig egyben voltak a rajt óta. Mire ez megtörtént, az első utolért, és el kellett engednem.
Ezen kívül nem történt nagy esemény az első stint alatt. Próbáltuk számolni, hogy hány kiállás lesz még, hogy osztjuk el. Dupla stinteket mentünk kb 2x45perc.Jött az első rendes box ideje, majd azt azt követő második körben Tertre Rouge előtt egy GT3-at utolértem, megy középen a saját íve helyett, bementem mellé balra, majd rámhúzta a kormányt, elkaptam balra hogy ne lökjön ki, autó felfeküdt a rázókőre, majd végighúztam a korlátot. (a Porsche kanyarok után a legrosszabb hely utolérni lassabb kategóriát...)
Sérülés bal oldalt spotter szerint, megyünk tovább... Végsebesség csökkent kb 5km/h-t amúgy szerencsére rendben volt az autó. A stint többi része rendben ment, a második helyezett lassan közeledett, boxkiálláskor 20 másodpercre volt. Ekkor vettük észre, hogy már nem 23.-ak vagyunk, hanem csak 19. Páran teljesen elhullottak, vagy sok javításuk volt.Box, pilótacsere, telitank, friss gumik, javítás...: 1 perc 12 másodperc .
A második körön megforgott előtte egy autó Dunlop sikánban, aminek az elkerülése miatt megforgott ő is, de sérülés nem történt. Ezt követően felvett egy stabil tempót, és folyamatosan közelítette az előttünk lévőket, de a távolság még mindig jelentős volt.
A második stintje közepe felé egyszer elfékezte az Indianapolist, és nekisodródott oldalasan a gumifalnak, kis sérülés, 22 másodperc javítás volt végül. Pár helyet ebben a másfél órás időszakban is jöttünk előre, miközben tényleges pályán történő előzés nem volt. 15. helyen voltunk itt már.Újra én következtem, többé kevésbé tiszta volt az első stint. A közepe felé kérdezi a társam, hogy nekem jött e valaki, mert el van görbülve a "hátsó lökhárító". Mondom WTF, nem volt semmi. Visszanézte a replayben az egyenes közepén egyszer csak megjelent rajta a sérülés. Később ez 4.5 másodpercnyi javítás volt, bármi is volt ez .
Közben jöttünk fel egy helyet megint, előzés nélkül.
A negyedik stint is egész tiszta volt, egy eseményt félretéve. Arnage kanyarban úgy szoktam meg a féktávot, hogy kirakom a bal kerekeket a rázókő túloldalára, majd szinte gurulva fordulok el, így jobb az ív, és a kigyorsítás is. Viszont ha nem megyek eléggé ki balra, akkor felfekszik az autó, és csúszik mint egy szánkó. Itt pontosan ez történt, megállni sem tudtam, már kint voltam a kavicságyban, ahol pont nem fordult el, satufék, és nekicsúsztam orral a falnak, pont annyira hogy volt egy koppanó hang, de sérülés nulla szerencsére .
Ezen a ponton 13.-ak voltunk már, és aktívan figyeltem, hogy már "csak" 1 percre van a 12, és körönként 2-3 másodpercet hozok rajta.Megint box, átül a társam, van vissza 1 óra, 38 perc, mondom oké, ha tudna annyi üzemanyagot spórolni, hogy mindkét stinten 13 kört menjen, 12 helyett, akkor csisszesen beleférünk egy full megállással, és mivel a verseny elejei hosszabb javítások miatt el volt csúszva 3-4 körrel a boxkiállásunk a többiekhez képest, pont jó lehet hogy még egy helyet behúzzunk
Sajnos csak az ötödik stintben sikerült elég üzemanyagot spórolni egy plusz körre, ráadásul az első az idő lejárta előtt pár másodpercel indult el a legutolsó körre, így 7.5 litert az utolsó körben kellett tankolnunk.
Ennek ellenére valamelyik kiállás alatt az előttünk lévő elé kerültünk. 12. hely... Vagyis nem. 11. hely a vége , ugyanis kihullott mégvalaki előlünk valamikor.Mindenféle extra hud meg overlay nélkül némileg nehéz nyomon követni, hogy kivel mi történik a versenyben rajtunk kívül, ha ekkorák a távolságok.
Összességében unalmasnak tűnhet, hogy ennyit mész egyhuzamban, meg Le Mans, egyenesen mész folyamatosan stb. stb. Igen, csak emellett ott van, hogy számolod az üzemanyagot, a stintek idejét, folyamatosan figyelni kell a lassabb kategóriákra, akik ugyanúgy szétszóródnak az első stint végére, hogy szinte minden egyenesben utolérsz legalább egyet (LMP2 nem volt a splitünkben). Figyelni kell, hogy hogy mozog, látja-e hogy jössz, be tudsz-e menni elé még a kanyar előtt, vagy meg kell várnod a kanyar végét, stb stb.
Erre rájön az is, hogy a setup amit használunk (VRS) valószínűleg 19 fokban működik a legjobban. A verseny reggel 9-kor indult ingame idő szerint, 18 fokban. A végére 27 fok lett. Porsche kanyarokban sokkal instabilabb volt az autó már az első óra után, és ezzel párhuzamosan romlottak a köridők is. Az elején 3.23 körül mentünk relatív tiszta kör alatt, a végén 3.27-29... Ezzel is számolni kell az üzemanyag/stintidő miatt.Erre még rájön egy általános fáradtság, az elején egy óra után hirtelen nagyon fáradtnak éreztem magam, majd átestem a holtponton. A végén az utolsó fél óra szintén nehezebb volt már. Ebből is adódtak kissebb hibák, vágások, slowdownok stb.
Nagyon jó verseny volt összességében, csak sajnálom hogy elrontottam az időmérőt, 3. helyről indulva még izgalmasabb lett volna az egész, ténylegesen "versenyezve", ahelyett hogy üldözzük a mezőnyt végig, bár ennek is megvan a maga varázsa.
Ezen a héten 3 óra Sebring, lehet hogy azon is indulunk
[ Szerkesztve ]
-
JulesTS
őstag
válasz András12345 #1588 üzenetére
Ezt olvasni is hosszú volt, gondolom végigcsinálni se tűnik rövidnek...
-
-Rolika-
senior tag
Na én tegnap végre letoltam az első versenyimet VR-al a Mazdával és elég felejtős volt mindegyik(10 köröm volt a pályában előtte)
Nagyon nagy élmény. Ezen felbuzdulva ma is toltam egyet(megint új pálya) és első körben kicsúsztak előttem és telibe kaptam. Jöhet a javítás. Vissza jöttem és a 2. körömben megint nem sikerült elkerülni ugyanazt a szitut
-0.22 és -56. Jó kis hétkezdés. -
biker
nagyúr
Vasárnap 2h FWD festival lesz, VTCS rendezésében (UK), Sebringben Jetta, KIA, Clio cup és TCR autókkal, max 2 fős vagy soloban
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
JulesTS
őstag
válasz JulesTS #1576 üzenetére
Na ezután volt egy előzésem aminél egyszerűen belémcsúsztak, az -0.1 SR lett. De utána következő versenyen +0.2-vel javítottam. Aztán Virginiában vagy hol mentem egy multiclass-t ahol 4 incidenspont ellenére jött 0.5SR pluszba. Fellekesedtem és még egy versenyt mentem, amivel összesen majdnem 1 SR-t javítottam, most 3.65-ön állok. Azt hiszem december 6-ig csinálok egy "fast track" kategória ugrást...
-
drsanya
aktív tag
Nálam is volt akció a hétvégén. Beugrottam egy GT3 fixedre Mercivel poénból Road Americán. Quali 2:05:611, 7. hely.
Rajt: ketten kiforogtak előlem, egyből 5. hely, aztán sikerült kifékezni egy porschét a hármasban, így 4. hely. Innentől 2:05-ös körök, vonatozva, majd kb 5 körrel a vége előtt utolért egy ferka, pici korrekt csata, helyemet megőriztem. Utolsó előtti körben teljesen utolértem a 3. Mercit, aki a kettes előtt fél órával korábban fékezett, ezért meglöktem hátulról, kicsúszott így megörököltem a 3. helyet. Így futottunk be végül, és a kolléga a lökést meghálálta egy telibe veréssel kockás után, hátha kiesek, de nem jött be. Amúgy meg krúzoltam egy csomót NordschleifénI am iRacer
-
muzzy
tag
Sziasztok,
Nem tudjátok véletlenül hogy melyik multiclass szériához kell a legalacsonyabb license?
Erősen gondolkodom hogy megújítom az előfizum, csak hát D classban hagytam anno abba...
Új hozzászólás Aktív témák
- Cooler Master MasterBox NR400 Számítógépház (ODD-nélkül)
- GIGABYTE P850GM 850w 80 Plus Gold (GP-P850GM)
- AKCIÓ ! Macbook Air 13" - 2019, i5, 16/256GB, garancia, doboz, szürke (01)
- Panasonic TX-55GZ950E - Smart OLED Televízió, 55", 4K Ultra HD, HDR10+ - Új, bontatlan - Eladó!
- Corsair RMx White Series RM850x