- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ZIDOO médialejátszók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autós kamerák
- Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
- SSD kibeszélő
- Milyen TV-t vegyek?
- Gaming notebook topik
- Videós, mozgóképes topik
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
Hirdetés
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
PROHARDVER!
iPad topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kohautech
junior tag
Jött új frissítés , 13.2.3
-
cAby
tag
Sziasztok,
Találkoztatok már olyan problémával, hogy a képernyő egyik oldalán fehér, szaggatott vonalak villognak? Nem folyamatosan, de nagyon gyakran jelentkezik a probléma.
https://youtu.be/EuKVtzTSy-k -
cAby
tag
válasz Kohautech #26606 üzenetére
1 hónapja járok vele szervízbe (iStyle), cserélték is már kétszer, de mindig hibás készüléket kapok vissza. Felmerült a szoftver hiba lehetősége is emiatt. Az Apple Support kérte, hogy iTunes-on keresztül állítsam vissza, ha úgy is megmarad a jelenség, akkor 100%, hogy nem szoftver hiba okozza. Megcsináltam, maradt a hiba. Az iStyle meg mondja, hogy 100%, hogy nem hardver hiba.
Sakk-matt.
Elég idegesítő, hogy ennyi idő alatt nem képesek megoldani a problémát és ami a legszomorúbb, hogy nagyon nem is törik magukat (pedig két iStyle-ban is voltam). -
cAby
tag
válasz Kohautech #26608 üzenetére
Szerintem is ez inkább HW hiba.
1. alkalommal cserélték a készüléket (legalábbis új széria száma lett, nem tudom, hogy ez azt jelenti-e, hogy a full készülék cserélve lett, vagy csak bizonyos részei), a hiba megmaradt.
2. alkalommal kérte az iStlye, hogy beszéljek az Apple Support-tal, mert kizárt, hogy ez HW hiba legyen.
Az Apple Support a szoftver hibát zárta ki, mondt, hogy vigyem vissza szervizbe.
3. alkalommal cseréltek a készüléket megint. Hazavittem és rögtön bekapcsoláskor elkezdett villogni.
4. alkalommal az IStyle szoftver visszaállítást csinált és szerintük megszűnt a probléma. Pedig ezt elmondtam nekik, hogy ez már megtörtént és nem segített...
Az üzletben bekapcsoltam kétszer, akkor nem villogott. Kijöttem az üzletből, 10 perc után ismét villogni kezdett. Gondolom alapos tesztelést végeztek a szervizesek...
Így 5. alkalommal rögtön visszavittem a tabletet, hogy csináljanak vele valamit.Ez már kész röhej, hogy ennyi időt kell pocsékolnom a javításra és kitudja hol a vége...
-
koma106
senior tag
Sziasztok! IPad mini 5-höz vettem egy lightning/USB átalakítót Aliexpress-en, ami teljesen jól működik. Most szeretnék egy lightning/Hdmi átalakítót is, amivel az iPad képét TV-re is ki tudom tükrözni. A Hdmi mellett van egy lighning csatlakozó is. Az lenne kérdésem, hogy ide feltétlenül kell dugnom egy lighning töltőt, vagy nélküle is működik?
-
-
-
koma106
senior tag
válasz SidCorky #26623 üzenetére
OTG Lightning USB adapter, amivel elégedett vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
-
mr.tamasbiro
őstag
Nálatok is újra töltogetnek az oldalak a Safariban vagy kidob vagy ki írja hogy újra tolt vagy ki. Tegnap meg semmi baja nem volt.
[ Szerkesztve ]
-
Serpiko
addikt
válasz mr.tamasbiro #26626 üzenetére
Nálam minden oké iPad 2018.
A titok akkor marad titok, ha arról három ember tud és ebből kettő halott. Névtelen kínai bölcs
-
Kohautech
junior tag
Valaki tudja meddig kezel az új pro háttértàrt,és milyen sebességig ?
-
Pxs
aktív tag
Sziasztok, pár napja vagyok iPad tulaj (használtan, de szép állapotban sikerült hozzájutnom egy 2016 Pro 32 GB-hoz), pár kérdésem lenne a tapasztaltabbak felé
-a 2016 és a 2017 9.7 Pro (gyakran emlegetik felváltva mindkettőt) ugyanaz a típus?
-iPadOS 13.2.3 van a készüléken. Checkra1n jailbreak 13.2.2 downgrade után megoldható? (Androidról jövök, és jó lenne kissé nagyobb control a cucc felett.)
-feltűnt, hogy PC-re kötve folyamatosan eldobálja a készülék a vezetékes kapcsot. Jobban megvizsgáltam a Lightning csatlakozót a kábelen, és bizony mindkét oldalán fekete a 4. tű, tudtommal ez valami típushiba féle. Elég lesz csak a kábelt cserélni, vagy jó eséllyel az iPad csatlakozója is ludas?
-a készülék eredetileg angliai vétel volt, O2 szolgáltatótól. Tudom itthon valahogy hálózatfüggetleníteni, hogy menjen a hazai Telekom SIM-mel a mobilnet?-próbálta valaki a Duet Display appot? Megéri az árát? Mennyire gyors és jó minőségű a 2. "monitoron" a kép megjelenítése?
-végül: Apple Pencil 1st gen van a készülékhez. Milyen képszerkesztő appot tudnátok ajánlani hozzá egy közepes retusálási tapasztalattal bíró tulajnak?
+1: -próbáltam együttműködésre bírni az iPadet a Windows 10-zel, rtpMidi útján...de hiába van telepítve a legújabb iTunes, engedélyezve a Wi-Fi-n keresztüli sync, és fut a Bonjour szolgáltatás a gépen, mégsem látja a PC a készüléket az rtpMidi menüjében (MIDI-billentyűzetnek használnám). Mi lehet a gond?
Köszi előre is!'The key to success is just that - standing up one time more than falling.' Regisztrált: 2005-09-29 21:12 - fanatikus tag
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! Samsung Galaxy Tab S8 Ultra 128GB Wi-Fi tablet tokkal garanciával hibátlan működéssel
- iPad 9 64Gb Wifi
- !! 1 ÉV GARANCIA !! Független, Számlás, Samsung Galaxy Tab S9 Ultra 5G 265GB 14.6" K3449
- iPad Pro M2 11" 128GB Wifi Silver/Mint Az Új/1 hónap gar./Akku 99%/p3420/
- Ipad Pro 12.9" 3.Gen ( 2018 ) WIFI+ Cellular. 1 TB !!! , Üzletből, Garanciával, beszámitás
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs