Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AtHoS

    nagyúr

    válasz cocka #25000 üzenetére

    "A hard token fizetős, jelenleg havi 380 Ft. (hó végén vonják) Ha ezt rendeled, a mobilappot nem fogod tudni használni."

    Ha ez valóban így lenne, akkor aki a díjnetre kapott és onnan CIB-re átküldött számlát rendezné, az nem tudná ezt megtenni, mert ilyen Díjnetes átküldést CSAK MobilAPP-ból lehet intézni -> java-s felületről jó pár hónapja elvették a lehetőséget és mobilapp-ra kényszerítik Díjnetről átküldött számlák kiegyenlítéséhez a jónépet.

    CIB-hez:
    Én mobilapp-os token generálást használok, talán egy rövid időszakban - lehet karbantartás volt akkor - nem tudtam aktuálisan bankolni, mert mobilapp nem töltődött be. Ettől eltekintve problémákkal nem igazán futottam össze, ami miatt valamit nem tudtam elintézni.

    Ami nekem ill. szerintem hátrány, hogy
    - a java-s és a mobilapp-os adatbázisokat külön-külön tárolják
    - mobilapp-nál az előzőleg mentett sablonokat nem lehet egyszerűen szerkeszteni (VAGY én nem találtam meg hol is lehetne ezt megtenni anélkül, hogy új utalást kellene indítani, bár ott sem menti el azt amit változtattam a sablonon -> pl. UPC/Voda változások, új számlatulajdonos ill. most új számlaszám + számlafizető azonosító)
    - mobilapp-ból nem látom/lehet kezelni a számlakivonatokat, így java-s megoldást is kell emiatt használnom
    - fizetési limitek módosítását APP-ban ki...ottul elrejtették, ezt megszívtam tavaly nyáron, mikor szomszédnak segítettem telefont vásárolni és marhára megfeledkeztem róla, hogy a kártyás vásárlási limit alacsony lesz hozzá
    - sajnos olyan alapfunkciót sem tud az APP, hogy valakit partner listába tegyen automatikusan VAGY én kézzel beérkező utalás alapján

    Mondjuk most így visszagondolva szinte mindent mobilapp-on intézek és a java-s felületen csak a számlakivonatokat töltöm csak le jó ideje.

    szerk.
    ....PUSH üzenetek is megérkeznek

    [ Szerkesztve ]

    read-only mode on the forum

Új hozzászólás Aktív témák