Hirdetés
-
Végre pontos megjelenési dátumot kapott a Visions of Mana
gp A készítők tisztázták azt is, hogy PlayStation 4-re megjelenik-e a végső kiadás.
-
Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
it A török hatóságok letartóztattak egy diákot, amiért egy egyetem felvételi vizsgáján AI segítségével válaszolt a kérdésekre.
-
Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
ma A Honor AI a Studio Harcourt módszerén edzett, a Pro mellett befutott a Honor 200 is.
-
PROHARDVER!
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csabroncka
addikt
válasz hentes555 #34701 üzenetére
A négyészakos Gumi annak tökéletes választás, aki meg tudja tenni, hogy ha leesik a hó /vagy várható, hogy lesz nagyobb havazás akkor otthon hagyja az autót. Ha minden nap (pl munkába járás miatt) be kell ülni az autóba, pláne városon kívül is menni kell, én kilométertől függetlenül vennék télit!
"in medias res"
-
7Sony7
addikt
válasz hentes555 #35797 üzenetére
Üdv. A Szilágyi gumi-tól vettem én is. Őket találtam legolcsóbbnak. Mondjuk erre még rájön a szerelési díj, de egyébként rendben volt. (Illetve amennyire meg tudom ítélni. Persze nyomatékkulcsot nem láttam, de legalább ellenőrizte keresztkulccsal.)
[ Szerkesztve ]
-
-
rbalint88
addikt
válasz hentes555 #36007 üzenetére
Nexenem nem volt meg, de apollom igen. Minimalis 30fok koruli tapasztalatom van vele, az kellemes csalodas volt. Telen is hozta a kotelezot. Szerintem nem jarsz vele rosszul. Az mondjuk kerdes, hogy milyen autora szanod, nagy-nehez-eros gepre annyira nem valo negyevszakos.
-
atenza
senior tag
válasz hentes555 #36876 üzenetére
Meglepően jól szerepel abban a tesztben a michelin crossclimate és a conti allseason.
A crossclimate nedves úton 10 C° alatt kezd jobban teljesíteni mint a nyári, száraz úton meg kb ugyanazt tudja 10 C°-ig, sajnos csak eddig mérték.
Ami baj hogy a téli gumi szárazon még 0 C° körül is rosszabbul teljesített mint a nyári. 5 C°-nál pedig már +5méter a hátránya a nyárival szemben... És azért vannak száraz téli napok bőven MO-on.
[ Szerkesztve ]
-
MasterMark
titán
válasz hentes555 #43429 üzenetére
Azért kell hátulra rakni, mert ha nem ott van és megcsúszik akkor nem fogod tudni megfogni az autót.
Igen, ha be van rohadva az állítócsavar akkor szinte biztos, hogy beletörik, szóval azt majd cserélni kell.
Már ha egyáltalán állítható hátul a futómű, mert a legtöbb autónál nem az.[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
MODERÁTOR
válasz hentes555 #43429 üzenetére
Azért, mert az átlag sofőr sokkal nehezebben fogja meg az autót ha a hátulja csúszik meg, ezért oda érdemes rakni a jobb állapotban lévőt.
A csavarok be lehetnek rohadva, ezzel is számolni kell. Lehet, hogy gond nélkül beállítják, lehet hogy cserélni kell valamit, előre nem lehet megmondani.
-
MasterMark
titán
válasz hentes555 #43432 üzenetére
Kerékdőlést meg mégritkábban lehet állítani hátul, még azoknál a típusoknál is ahol állítható. Inkább csak az összetartást lehet állítani.
Ha a belső fele nagyon lekopik, akkor nem a kerékdőléssel van baj, hanem nagyon összetart.
szerk.: Ja látom a külseje kopott, akkor pedig nagyon széttart valószínűleg.Milyen típusról van szó?
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz hentes555 #43432 üzenetére
Ezesetben be kell menni egy lézeres futómű állításra és majd ők belövik, de minél hamarabb mielőtt az új abroncsot is félre koptatja...
A Swift könnyű, ezért kapar el, de el kell hogy keserítselek, a trabantot is nyikkant még a gumi 2-esben, pedig az nem volt egy erőgép...Mellesleg idéznék az összefoglalóból: "Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!"
Kérdezz bátran, mert mi sem az anyatejjel szívtuk magunkba a tudást, hanem kérdeztünk.
A hova kell tenni a jobb abroncsot kérdésre pedig a válasz szintén az összefoglalóban van, de ez inkább vezetéstechnikai kérdés. Ha a gumist kérdezed ő előre fogja ajánlani, mert ott hamarabb kopik, így hamarabb mész vissza a pénzeddel hozzá...
Azért kell hátra tenni (és most idézem a Gyula bá' vezetéstechnikai trénert): "ha az elje libeg el azt megérzed a kormányon, elveszed a gázt és visszaragad, de ha a hátulja megy el ordítod h b***a+ és mész a málnásba..."
Úgyhogy biztonságilag mindig a jobb állapotút tesszük hátra, pont. Gondolom ezt nem tanították amikor a jogsidat csináltad..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Új hozzászólás Aktív témák
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Óra topik
- Kompakt vízhűtés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Diabetes - Cukorbetegség
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Hobby rádiós topik
- OLED TV topic
- További aktív témák...