- Autós kamerák
- Projektor topic
- Milyen monitort vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Milyen házat vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- 3D nyomtatás
- Kompakt vízhűtés
- HTPC (házimozi PC) topik
Hirdetés
-
Computex 2024: Kingston mindenhol
ph A mesterséges intelligencia futtatásához sok RAM kell – és ez nem kerüli el a Kingston figyelmét sem.
-
Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
it A kínai Ex-Robots hiperrealisztikus humanoid robotjai meggyőző arckifejezésekkel dolgoznak, a pszichoterápiában és az egészségügyben is bevethetik ezeket.
-
Az üzleti szférának szól a SmartThings Pro
ma A kütyüket összefogó megoldásból irodák, üzletek és hotelek is profitálhatnak.
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
prime_adam
aktív tag
Sziasztok!
Online rendeltünk, nem én vettem át a futártól és el lett követve egy nagy hiba: a doboz sérülten lett átvéve és szemmel láthatóan a termék is az (belátni a dobozba). Hogy a futár a ludas vagy a cég már így adta fel azt nyilván nem tudom. Ilyenkor mit lehet tenni? 14 napos elállásom van, de simán mondhatják, hogy biztos én dobálom és attól sérült meg. -
asdf_
veterán
válasz Ajándékok #26000 üzenetére
Nem, de egy alaplapra sosem kapott egy kisker 3 évet, csupán 1 év teljest és 2 év gyártói korlátozottat, a 3 évet csak azért látja bárki is, mert ilyen elképesztően trehányak és lusták a kiskerek (a vevők meg a felmenőket is szexualizálják 2 forintért, így ha az egyik boltban 1+2-vel adják ugyanazt a terméket, a másik meg 3 évet
írhazudik, akkor az utóbbiba megy vásárolni. pedig tökugyanúgy 1+2-t kap mindkét helyen . De mondjuk nagyker is simán ír 3 évet egy 20 ropis alaplapra 1+2 helyett, szóval felülről jön a hülyeség. -
jeni
félisten
válasz prime_adam #26001 üzenetére
Próbáld vissza csomagolni eredeti állapotába és fotó meg videót kesziteni erről és jelezni a gondot. Mást nem tudsz tenni.
Ha csak a doboz sérült ennek örülj leginkább,ha a termék hibátlan, ennyi veszteség belefér.[ Szerkesztve ]
-
prime_adam
aktív tag
Sajnos sérült a termék is. Úgy van a dobozában, hogy nincs körülötte semmilyen plusz szigetelés, csak így natúr van belerakva. És valószínű ráraktak valami nehezet, így a doboz oldalán átfúródott a termék egy kiálló része, ami láthatóan sérült (mivel a lyukon át benézve látni). Szóval igazából nincs kibontva, de az már biztos, hogy sérült. Csak az a bajom, hogy jegyzőkönyv nélkül tuti ránk fogják fogni.
-
jeni
félisten
válasz prime_adam #26004 üzenetére
Akár így akar úgy jelezni kell.
Ha nincs kibontva akkor az lehet akár egy jó pont is. Írni kell és telefonálni,hogy a 86 éves nagymamám vette át a csomagot.[ Szerkesztve ]
-
Harcipocok84
tag
Sziasztok!
Vásároltam 1 hónapja egy kb. 90.000 Ft-os homokszűrős vízforgatót medencéhez. Mint kiderült hibás a termék, több hibája is van. Visszavinném a kereskedésbe de sajnos nem találom a számlát. Viszont névre szóló számlát kértem hozzá, a számlázóprogramjukban tuti meg is van. Erre hivatkozhatok-e? Kötelesek így is cserélni?
[ Szerkesztve ]
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Harcipocok84 #26006 üzenetére
Bármikor kérhetsz számla másolatot, kell adniuk.
The Truth is out there...
-
windlord
őstag
válasz windlord #25982 üzenetére
Nem jutok zöld ágra az emag -al.
Folyton csak a baromságaikat görgetik.
Nem fogadom el az ő feltételeiket.
Hát nem, mert nekem is vannak jogaim.Bármire hivatkozom, ők nem akarják megérteni.
Nincs kedvezmény, nincs javítás, csak a visszavásárlás.
Már 2x kiküldték rám a futárszolgálatot mindenféle kommunikáció és egyeztetés nélkül.
A futár hívott, hogy itt vagyok a ház előtt a gépért.Kértem, hogy utalják vissza a pénzem, mert ettől a fogyatékos kommunikációtól már kezd teljes hányingerem lenni.
Sosem vásárlok többet nagyobb értékű elektronikai dolgot ettől a primitív társulattól.
-
jeni
félisten
válasz windlord #26008 üzenetére
előre sosem fogják vissza utalni a pénzedet,csak ha látták a selejtes,hibás mosógépedet.
az összes befizetett pénzedet biztosan megkapod,de az extra bónuszt nem fogod megkapni sose. ha minden egyes nap hadakozol velük akkor még inkább nem jár majd neked bónusz.
arra meg nem lehet építkezni,hogy egy 200ezres mosógépet felkínáljanak neked cserébe. ez a része már rég elúszott.
két dolog van:
-azt a pénzt melyet kifizettél annak az árértékért felkínálnak a jelenlegi kínálatukból egy másikat.
-vagy az összes befizetett pénzedet egy az egyben vissza kapod bónuszok nélkül.[ Szerkesztve ]
-
gabesszor1
tag
Sziasztok!
Playstation-ön vettem egy játékot ami szaggat néha. Kb 30 másodpercenként beszaggat picit (pl időváltozásoknál, scriptek aktiválódásakor). PC-n nem volt vele semmi problémám tehát szerintem egyértelmű, hogy a ps-nél lesz valami. Írtam már nekik többször de semmiért sem akarják visszatéríteni. Nem releváns dolgokat kérnek (Tegyem újra a ps-t teljesen, ezzel minden más játékot törölve, holott a többi játék jó), videót kellett csinálnom a szaggatásról ami látszik is, de nem hiszik el, azt írják, hogy töltsem le kábelen és nem csak wifin (WTF) és ilyenek...)
Van bármi esély visszakérni? Mit tehetek?Üdv, Gábor
-
aktív tag
válasz gabesszor1 #26011 üzenetére
Itt tedd fel a kérdésed:
https://prohardver.hu/tema/playstation_5/hsz_1-50.html -
musicproo
tag
Lenovo Legion-nál 1db pixelhiba (Dark pixel) garis témának számít vagy csak több db esetén?
-
tiop
tag
Üdv.
Vásároltam egyágynemű garnitúrát.
A méretei megvoltak adva pontosan centiben,azt választottam ki ami nekem kell ami méretileg nekem jó.
Kifizettem szállítást mindent a termék megérkezett,kibontottam és egyetlen méret sem stimmel,nem kevéssel 10-15 cm kissebb a ágynemű a leírásban leírtakkal.
Rögtön szoltam hogy nem oké,válaszoltak küldjem vissza és visszautalják a pénzem.
Eddig rendben de a visszaszálítási dijjat nem akarják magukra vállalni.
Pedig én egy hibás terméket kaptam úgy gondolom nem az én saram hogy a kereskedő nemtudja mit árul.Miért fizetném én a szállítást? -
qqzs
őstag
Bocs ha mar volt de nem talalom. Maganszemely vesz valamit amire 3 ev a gari az erteke miatt es eladja egy ev mulva akkor a maradek garit tudja érvényesíteni az uj tulaj is?
Eladó: GTS450
-
koby11h
aktív tag
Igen, csak vásárláskor/eladáskor ott van mindenki, utólag ilyet csinálni meg elég nehéz, jobb ezt előre. És ha itt visszaolvasol, akkor rendszeres a pénz vissza, mert az az egyszerűbb és általában minden drágább most, mint régen volt. Szóval megéri az a 10-15 perc.
"C3PO egyetlen igazi hibája, hogy választékosan fejezte ki magát a sok bugris között..."
-
qqzs
őstag
Koszi a tanacsokat. Szamlat majd megkeresik es adasvetelit nem irtunk remelem nem lesz gond. Van egy jotalasi jegy arral, pecsettel datummal. Ebike, igy szervizre kell vinni a napokban, ott majd kiderul
Eladó: GTS450
-
Cyb3r
csendes tag
Sziasztok!
Aquának visszaküldtem egy hibás CPU-t. 08.22-én átvették, azóta semmi visszajelzést nem kaptam felőlük, hogy mi van a termékkel. E-mailre nem válaszolnak, telefonban meg elzavarnak, hogy írjak e-mailt. Az utolsó hívás során csak egy mondvacsinált "értesítettem a szervizt, hogy 72 órán belül jelezzenek vissza" hülyeséggel próbáltak meg etetni (a 15 napon felül már ez is lejárt). Tudok tenni valamit, hogy végre emberszámba vegyenek?
06706196938 (10:00-24:00 zaklatható vagyok)
-
konci79
őstag
Én két héttel hamarabb küldtem vissza fülhallgatót, mint te, azóta se történt semmi. Írtam a békéltető testületnek 2 napja, de még azok se válaszoltak.
Mindenki le van sz..va amúgy ebben az országban, csak addig vagy jó, míg megveszed.
Hiába cikkeznek, meg irkálnak hogy milyen jogaid vannak, senkit se érdekel. -
Cyb3r
csendes tag
Fejlemény: Ismerős szerzett telefonszámot a szervizükhöz... 1. Baromi nagy taplók... 2. a jogokról sincs fogalmuk... Szerinte egy random e-mail, hogy a "szervizelés folyamatban van" kielégíti azt, hogy az ügyfelet 15 munkanap lejártával értesíteni kell, hogy mennyi időt vesz még igénybe. + az azóta írt e-mailre nem kell válaszolnia, mert szerinte a korábban megkapott e-mail megválaszolja azt. Dolgoztam nagykerben, engem kirúgtak volna ha így beszélek az ügyféllel és ennyire leszarom a dolgokat.
06706196938 (10:00-24:00 zaklatható vagyok)
-
luciferc
őstag
válasz konci79 #26023 üzenetére
A vonatkozó rendelet (151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet
az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról) alapján kötelesek cserélni. Szólítsd fel őket. Ha nem reagálnak akkor szólítsd fel őket, hogy adják vissza a vételárat és párhuzamosan jelentsd be a kormányhivatal fogyvéd osztályánál. Ha erre sem reagálnak, akkor nem marad más mint fizetési meghagyás és per (hacsak erre nem fizetnek).5. § (1) Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény vállalkozás részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában – a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán – feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.
-
luciferc
őstag
válasz konci79 #26029 üzenetére
Tudomásom szerint a kormányhivatalok fogyasztóvédelmi osztályai nem foglalkoznak egyedi esetekkel, vagyis nem fognak a te esetedben eljárni, felszólítani, stb. Erre ott a békéltető testület, ügyvéd, bíróság az új hatósági szerep szerint. Amit tudnak tenni, ha éppen akarnak és nem valami csókos a cég, hogy vizsgálatot indítanak a panasz alapján. Aminek a végeredménye természetesen hatással lehet a te ügyedre is, ha még nem zárult le. Tehát kár oda bemenni, írásban jelezheted a panaszt a céggel szemben, kérve a cég gyakorlatának vizsgálatát.
-
ArGab
őstag
Kicsit összezavarodtam már a szabályozásokban. Valaki tudna segíteni értelmezni mi a helyzet a következő esetben?
Egy Sony vezeték nélküli fülhallgatóról van szó amit a kötelező 1 év jótállással árultak itthon. Az akkumulátor 1 év után tönkrement, és úgy tűnik, ez nem egyedi eset, hanem egy általános típushiba, amelyet a gyártó nem hajlandó elismerni. Azt korábban sikerült kiderítenem, hogy EUs szabályok miatt 2 év szavatosság is vonatkozik rá és ez alapján kapcsolatba lépve szervízzel az egyik fülest nemrég ki cserélték már (röpke 6 hét alatt), a másik miatt pedig visszavittem és most van harmadik hete "vizsgálás" alatt. Viszont azt az infót kaptam, hogy jelen helyzetben nem indul újra a garancia. Tehát amint az eredeti vásárlástól számított 2 év lejár, a frissen cserélt fülesekre is megszűnik mindennemű garancia és ha (vagy inkább amikor) a cserélt darabok is tönkre mennek onnantól ők mossák kezeiket.
Megerősítené valaki, hogy valóban így van? Ha a kötelező 1 év magyar jótálláson túl, de a még szintén kötelező 2 év EUs szavatossági időn belül cserélnek, akkor valóban teljesen a gyártón múlik, hogy ezt milyen feltételekkel teszi?
[ Szerkesztve ]
-
luciferc
őstag
Igazából a 2év szavatosság is benne van a magyar jogban (PTK 6:163. § (2)), de lényeges, hogy a szavatossági idő elejétől (fél év, PTK 6:158. §) eltekintve nem automatikus az a feltevés, hogy a termék a gyártó hibájából romlott el. Ugyanez a paragrafus azt is kimondja, hogy
(5) A dolognak a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a kellékszavatossági igény elévülése újból kezdődik.
Vagyis ha szavatossági igény keretében cserélik, akkor az akkura (szerk: illetve ha az egészet cserélték, akkor az egészre) újraindul a kellékszavatosság, ami nem egyenlő a jótállással, de mégis valami.
A kérdés tehát az, hogy kellékszavatossági igényre reagálva cserélték vagy gyártói garancia keretében. Előbbi esetben az akkura újraindul és lehet próbálkozni később ha gond van, ha gyártói, akkor jó eséllyel ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
ArGab
őstag
válasz luciferc #26033 üzenetére
Ez egy jó kérdés, papíron csak annyi szerepel, hogy "garanciális javítás". De akkor erre rákérdezek egyértelműen. A forgalmazó jótállási jegye alapján 1 év volt rá és azt nem is fogadták el, csak a számlát. Sony leírása alapján is 1 év van kormányrendelet alapján és 1 év a termék anyagára és összeszerelésére de itt azzal a kitétellel, hogy ettől eltérhetnek.
Az, hogy a második éves szavatosságról tudok és emiatt nem leírtam bukóként, hanem visszavittem gyártó szervízébe már egy korábbi utánajárás eredménye. Tudom, hogy a szavatosság alatt a vásárlót terheli a bizonyítás terhe, de ezen szerencsére nem akadékoskodtak. Szerintem a többség eddig sem jut el mert a papíron csak 1 év szerepel.
Akkut külön nem cserélnek csak egyik vagy mindkettő egész fülest egyben. Tehát ha jól értem amennyiben azt mondják, hogy biztosítottak második éves gyártó garanciát a termékre, akkor onnantól az ő szabályaik lesznek érvényesek? Akkor is, ha egyébként a fogyasztó számára kedvezőbb lenne az újra induló szavatossági szabályozás?
[ Szerkesztve ]
-
kismanús
csendes tag
Sziasztok! Már kérdeztem ebben az ügyben de szeretnék megerősítést illetve útmutatást kérni . Bevittem egy elromlott videókártyát az Iponba 240e felett volt az értéke és még 11. hóig van rá jótállás ,ahol ezt 08.31 átvették hivatalosan.
Azóta nem jelentkeztek ,meg persze már ott mondta a szervizes hogy ez 3-4 hét nem kapkodok, vele csak nem kaptam semmi emailt az ügyről illetve csak szeretnélek megkérdezni Titeket hogy ha 29. lejár a 30. nap a szervizben akkor jelentkezzek hogy mi újság a kártyával vagy írjak nekik inkább most? Mert az áfsz mindenhol más de persze gondolom vannak törvények amiktől Ők sem térhetnek el. Tudom valószínűleg elküldték a gyártóhoz de nekem ezt ha esetleg nem lesz eredmény időben kötelességem megvárjam vagy tudok majd tenni ellene valamit? -
luciferc
őstag
válasz kismanús #26035 üzenetére
5. § (7) Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény vállalkozás részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában – a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán – feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.
Ez alapján 30 nap után kötelesek cserélni, a gyártótól meg majd visszakapnak valamit, amit eladnak, komposztálnak, fali díszt csinálnak, stb. Addig meg piszkálhatod őket, ha jól esik, hátha már visszajött, csak lassúak.
-
-
luciferc
őstag
válasz kismanús #26037 üzenetére
Írhatsz nekik nyugodtan, nincs ilyen szabály, hogy ha kérdezel, akkor kitolhatják. Kérdezd meg, hogy hogy áll a javítás, mikorra várható. Ha már most azt mondják, hogy majd október közepe, akkor azonnal vissza is dobhatod a megadott rendelet bekezdését, hogy az úgy nem lesz jó, október 7-ig cserélni kell. Már feltéve, hogy
a) van ilyen termék a polcukon, tehát tudják cserélni
b) ha nincs termékük, akkor jó neked a pénz is.Mert ha nem tudják cserélni, de neked ez kell, akkor sajnos várnod kell (ez ugye a vásárló eltérő rendelkezése)
-
luciferc
őstag
válasz kismanús #26040 üzenetére
Annyit módosítok, hogy a rendelettel a 30. napig ne jelentkezz, nem kell hogy esetleg addigra eltüntessék a csereterméket, ha esetleg most magasabb az ára. Ha alacsonyabb, akkor értelemszerűen inkább cserélik, mint hogy visszaadják a pénzt, akkor nincs ilyen probléma, lehet nyugodtan pattogni
-
luciferc
őstag
válasz Lackooo84 #26042 üzenetére
Egyrészt pszichés, egy negyed milliós cuccnál várni és várni infó nélkül nem kellemes. Másrészt ahogy írtam, ha már most tologatják, akkor (figyelembe véve a mostani árát a cuccnak, ha még létezik), akár lehet jelezni is, hogy képben vagy, nem fogsz tovább várni.
De igen, akár várhat is a kommunikációval. De a kérdés az volt, hogy lesz-e hátránya, ha kérdez.[ Szerkesztve ]
-
kismanús
csendes tag
válasz kismanús #26045 üzenetére
Tisztelt Ügyfelünk!
Az áru jelenleg bevizsgálás alatt van a beszállítónál, további információ jelenleg nem áll rendelkezésre. Amennyiben hibásnak találják, javítják illetve ha nem javítható kicserélik Önnek.
Ennek átfutási ideje általában 15 munkanap szokott lenni kézhezvételtől, vagy a hiba detektálásától számítva, de igyekszünk ezt az időt lehetőségeink szerint csökkenteni.
A bevizsgálás folyamata nemcsak a hiba meglétének ellenőrzését, hanem a hiba okának feltárását, illetve amennyiben a hiba vagy az áru jellegéből adódóan javítható a javítás megkísérlését is tartalmazhatja.
A nehezen, hosszas teszteléssel jelentkező hibák detektálása vagy a szerviz/beszállító külföldön lévő telephelye is megnövelheti az ügyintézési időt.
Az ügyintézés lezárását automatikus e-mailben jelezzük Ön felé.Ezt írták nekem.
Új hozzászólás Aktív témák
- CTO ÚJ Bontatlan MacBook Pro 16 M3 Pro 12CPU/18GPU 18GB/1TB SSD Magyar billentyűzet Azonnal átvehető
- ÚJ BONTATLAN Apple Watch Series 8 S8 41-45mm Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciával.
- Új APPLE AIRPODS PRO 2 GEN USB-C bontatlan aktiválatlan 1 év garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ Deák Térnél.
- BONTATLAN Új Iphone 15 és 15 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- BONTATLAN Új Ipad 2022 10th Minden szín 1 év hivatalos Apple Garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ DEÁK TÉRNÉL.