Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Frenk

    aktív tag

    Sziasztok!

    2014-ben vásároltam egy FSP Raider 550 Silver minősítésű tápegységet amely a hétvégén ( 2016. 11 . 12. ) meghibásodott, működésképtelen lett. A számítógép működése közben - átlagos használat - egy "csattanás"-t/durranást követően a számítógép leállt, a lakás kismegszakítóját "leverte". Ezt követően próbáltam áram alá helyezni de sajnos a fenti eset - csattanással "leverte" a kismegszakítót - megismétlődött. Szerencsére - jelen helyzetet tekintve nem vitte magával az egész gépet.
    A tápot az iPon-nál vásároltam / 5 év garanciával / és ha most oda küldeném vissza akkor Ők bevizsgálási díjat számolnak fel / amely 3000 Ft. /.
    Érdeklődöm, hogy az FSP-nek van e hivatalos magyarországi képviselete/szervize ahol ezt az 5 év garanciát lehet érvényesíteni - mellékes "lenyúlások" nélkül?

  • Frenk

    aktív tag

    válasz MMIX #1791 üzenetére

    Idézek a garancia érvényesítésének bejelentésére kapott emailből.
    "Felhívjuk figyelmét, hogy a nem cégünk által összeszerelt, de alkatrészenként vásárolt konfigurációk esetén bevizsgálási díjat számolunk fel."
    "Igen, díjköteles minden nem általunk összeállított konfiguráció.
    A hibától vagy jellegétől függetlenül."

    Ha jól tudom akkor a garanciális igény érvényesítésénél mint vásárlót nem terhel semmilyen költség - sem bevizsgálási sem posta/csomagköltség. A postaköltséget is téríteniük kellene.
    Valahogy nincs kedvem "benyelni" 3000-Ft bevizsgálási díjat +a postaköltséget.

Új hozzászólás Aktív témák