- Milyen TV-t vegyek?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Computex 2024: újfajta tápdizájn a Lian Li boszorkánykonyhájáról
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- A Samsung elkezdte árulni új Micro LED tévéit
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HP notebook topic
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
ma A Samsung nem gondolja újra a kamerarendszert és bejáratott alapokra építkezhet.
-
Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
it Nagyon sokan régóta nem vettek új iPhone-t – találgatnak az elemzők, hogy az Apple Intelligence miatt rohannak-e majd az emberek új Apple mobilt vásárolni.
-
Computex 2024: a TravelMate sem kerül el az AI-t
ph Az Acer üzleti notebooksorozatába érkező P4 16 és P6 14 sem menekül a CoPilot megjelölés elöl.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jahno
őstag
válasz ezittketto #76030 üzenetére
Először megvárod, míg ősz lesz és ellepik a falevelek. Ha éppen nem szitál az eső, akkor lazán fellocsolod és már haladhatsz is, nem is kell kötelezően csak az első féket behúzni a kívánt ponton, mert szinte bármivel el tudod érni a kívánt hatást átközlekedésileg
-
Gabibácsi
tag
válasz ezittketto #76030 üzenetére
olyan 160 felett már egész jól nem fogod érezni
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
-
npera
újonc
válasz ezittketto #76030 üzenetére
Ez nagyon függ abroncstól, felnitől, guminyomástól, macskakőtől, kocsi tömegétől, lengéscsillapító karakterisztikától, etc...
Ha a rugózatlan tömegre gondolsz, akkor az szenved a legjobban a tranziensektől, meg aztán a "rugózás", amibe beleértem a szilenteket, lengéscsillapítót és rugókat is.
Ami a legrosszabb az valami sajátfrekvencia megtalálása, amikor a kocsi felúszik és gyakorlatilag nincs kapcsolatod az úttal. Vagy a fejed harangozik a két ablak között. Ezen extrémumok között vonulva én még a szabályos sebesség alatt haladnék, elkerülve a saját frekvenciákat.
Ha lelassítasz lépésre, akkor egyik gödörből a másikba döccensz, olyankor gyakorlatilag egy mini kaszni torzulásos tesztet csinálsz. Az extrém a két színusz fél fázissal eltolva és diagonálban torzítja az egész kocsit.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen