Keresés

• Gabibácsi

tag

válasz FőDudu #61043 üzenetére

és nemcsak a Balatonnál, ott még valamennyire érthető is

Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.

• Jahno

őstag

válasz FőDudu #61043 üzenetére

5* lehet, mert igazodtak az Eurós árfekvésekhez és bérigényekhez, de kisebben voltam, meg egyéb szállásokat is meg lehet nézni és némelyik kifejezetten olcsó volt. De ha környékeden akad valami panzió vagy kisebb féle szállás, akkor mondhatod mert akkor úgy megyünk lomokért, hogy vagy alszunk ott egyet vagy nem. De lehet kétszer is kellene mennem, mert haversrác (akivel a pinyóbizniszt toljuk) nem látta még a tengert.

Idehaza Balatonnál egy rendesebb magánszállás ahol kert, terasz, közel a Balaton, jó kaja és mindenféle giccs van, kint medence bent némi velnessz és jó borok, az reggelivel éppen 10ezer/éjszaka alatt létezik. És nem húznak le a sörrel, mint a minden sarkon szembekerülő CE Plázás hányással Siófokon :-D

Tavaly mutattam is, hogy mennyiért lógtunk Füreden és milyen körítéssel. Meg kell néznem, de 4 nap talán 100ezer, viszont abból ittam sört is, saját strand, ha gyerek van akkor lóghatott volna egész nap kvázi mini vidámparkban, most meg lehet csak az aktuális dolgok miatt ennyi az ár, de 100ezer alatt 2 főre a 3-4 éjszaka egy rendes helyen mindenféle szolgáltatással együtt bele tud férni. Vizes csúszdás kalózváras rész felhúzza az egyenleget, 18ezer forint/3-5 órára bérelhető autó meg másik irányba nyomja. A szállás ott tán utojára 4 csillag volt, ha felétek 100ba ez a 3-4 nap kompletten belefér, akkor lehet még egyszer meg is játszom :U

Siófokon nem is nagyon tudom mi van még, mert valószínű az 5* miatt a halmaz alapban elkerülte az érdeklődésem :-D Füred és Máriafürdő ahol előfordultunk. Néha azt is keverem, hogy hol voltunk de mindent vissza tudok nézni. Szomszéd szálloda már valóban elég meleg, 4 éjszakára most minimál kvitelben 220ezer pénz, szóval egymás mellett és hasonló körben is előfordul a 2x szorzó.