Hirdetés
-
Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
it Több intézkedést is hoznak, hogy óvják a gyerekeket a közösségi média káros hatásaitól.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
ph Élőben is brutális a Fuzion hűtése, ami két verzióban, egy RTX 4090 és egy RTX 4080 Super kártyán is feltűnik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
válasz FőDudu #41032 üzenetére
Van némi autóipari referenciám, amihez tudok vonatkoztatni. Érvelek egyet, aztán meglátjuk. Bevásárlószatyorra átszámítva elég sok szatyorni pénz volt a kis motorka. Az piszkálja a csőrömet, hogy ez egy olyan alkatrész, aminek tipikusan a dressed engine és a base engine körüli élettartama kellene legyen. Tehát legalább 240k km, de adott esetben akár 350k km. És legalább 15 év.
Ez lóf*szt hozott a fentiekből, 4 év és 33k km és kábé heti 2 alkalom semmiféle módon nem lehet terhelő. Nem állt sokat a kocsi, de nem is egyfolytában tekerem az indítót. Elképesztő kímélő módon vezetem a gépet, nem tépem hidegen és ügyelek minden lehetséges vonatkozásra, amiről a belsőégésű motorokkal kapcsolatban van ismeretem. Asszony nincsen úgy kímélve, mint ez a rízskályha.
Szóval ez csak azért mehetett tönkre, mert az adott alkatrész egy fos volt. És akkor viszont ezen nem kell nekik pénzt keresni. Itt elvi kérdés van.
Először a svéd Toyota kap levelet, aztán az európai, aztán a japán. Időm van, én ráérek
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen