- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- OLED TV topic
- SONY LCD és LED TV-k
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Amazon Kindle
- Ulefone Armor Pad 3 Pro - akkumulátor, lámpa, (tablet)
Hirdetés
-
Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
ph A Strix Point kódnevű SoC APU lesz a cég első Copilot+ platformja.
-
Ősszel jön a Metal Slug Tactics teljes kiadása
gp Kezdetben PC-re és Switch-er szánták a játékot, végül kiderült hogy PlayStationre és Xbox-ra is megkapjuk.
-
Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
it Folyamatosak a dollármilliárdos befektetések a felhő, az adatközpontok és az AI kapcsán, de a Business Insider jelentése szerint eközben emberek százait küldik el a Microsoft felhős ágazatától.
Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
válasz zetor2000 #21006 üzenetére
Nem egyszerűbb, sőt.
Az ICE-platformok már hosszú évtizedek óta velünk vannak, elképesztő tapasztalat van mögötte. A BEV pedig most indul. Nem csak egy akksi és motor az egész, nagyon sok biztonsági megoldás van benne. Az igaz, hogy a mozgó alkatrészek száma alacsony, de cserébe ott van a HV-rendszer ami nem olyan egyszerű a biztonsági követelmények miatt.
A hűtőrendszer jóval érzékenyebb rendszereket kell kiszolgáljon, az akksipakk is nagyon macerás. Kell a cellák feszültségét és hőmérsékletét felügyelni, a diagnosztika 8000+ cella esetén nem vicces. Maguk a cellák rettentő érzékenyek, kábé az emberi test hőmérsékletét közelítik a határok. 37 fok körül elkezd hőemelkedése lenni, aztán 42 fok felett már komoly a baj.
Közben maga az akksipakk a kocsi padlójában van, ahol mindenféle mechanikus behatás éri normál üzem közben is. De baleset esetén nem sérülhet mechanikusan úgy, hogy a cellák kiszakadjanak, mivel akkor jön a thermal runaway. De azért valamennyire gyűrődnie kell, mivel a kocsi úgy nyeli el az energiát, hogy ne az utasoknak szakadjon le az összes belső szerve azonnal.Szóval van egy pár követelmény.
Az elektromos hálózat elektrom-mágneses robosztussága és sugárzása sem tréfa. A kontaktorokat ki kell tudd nyitni bármikor, amikor vész esetén szükség van rá. Ha máshogy nem megy, akkor kirobbantod őket. De kell diagnosztizálni őket. Minden indulás előtt izolációs teszt kell, az elektromos gép terhelési állapotától függően különféle módokon kell kezelni a lehetséges hibákat. Borzasztó energiákat kell tudj lekezelni biztonságos módon nagyon rövid idő alatt. Szóval egyszerűnek tűnhet, de nem az.
Az AD-képességek rendszer szinten komplikáltak, az elektromos hajtásra vetítve majdnem indifferens. Maga az elektromos hajtás egy aktuátor, a menetdinamikai rendszerek nyomatékot és fordulatszámot kérnek be valamilyen időfüggvény mentén. Kábé ennyi.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hardcore café
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Macska topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Újabb csapat dolgozik a Prince of Persia: The Sands of Time Remake-en
- További aktív témák...
- 4GB DDR3 PC3 PC3L 1600MHz 1333MHz RAM memória LAPTOP -ba eladó
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
- Kellemes árú vezetékes gamer egerek
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs