Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • WiZARD

    addikt

    válasz Jahno #102049 üzenetére

    Felár nélkül alap "Auto Pilot" van a Teslánál, ami lényegében sávtartás+távolságtartós tempomat+vészfék asszisztens. (kb ezt tudja a többi gyártó is, hogy milyen minőségben az más kérdés)
    +5000 USD az Enhanced AP, ez már tud sávot váltani, autópályáról lehajtón lemenni, parkolni, meg szűk helyről kiállni sofőr nélkül.
    +5000 USD a Full Self Driving, aminek jelenleg kb semmi értelme, EAP-n felül annyit tud, hogy lámpákat kezeli, stop táblánál megáll, plusz ott az ígéret, hogy majd kapsz FSD-t. EUban ráadásul még akkor se kapod majd meg, ha már USAban igen, mert itt mégjobban szarrá van korlátozva minden. Idomulnak a lúzer EU gyártók szerencsétlenkedéséhez, inkább bekorlátoznak mást is erre a szintre.

    (régen csak egyben lehetett venni a kettőt)

    Érdekes kérdés, hogy jogilag mikor mit engednek és mikortól fogják akár Tesla akár másnak a rendszerét "szabadon engedni".
    A statisztika ismert, hogy már most mennyivel kevesebb balesetet okoz az önvezetés. Ez akár abba is átfordítható, hogy hány életet ment meg és mellette hány embert nyír ki.
    Olyan sose lesz, hogy 100% garantálható legyen, hogy nem okoz balesetet.
    Átlag usert meg 30 órányi vezetés után egy 30 perces teszt alapján elengedik, ha minimális hibával végigmegy egy útvonalon, jogsit kap, élete végéig vezethet.
    Megkockáztatom hogy egy béta FSD Tesla teljesíteni tudna egy ilyen forgalmi vizsgát.
    De mégse mehet.
    Mi lesz a határ, mit kell teljesíteni, hogy mehessen?

    Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****

Új hozzászólás Aktív témák