- Apple notebookok
- OLED TV topic
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- SONY LCD és LED TV-k
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Amazon Kindle
Hirdetés
-
Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
it Folyamatosak a dollármilliárdos befektetések a felhő, az adatközpontok és az AI kapcsán, de a Business Insider jelentése szerint eközben emberek százait küldik el a Microsoft felhős ágazatától.
-
Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
ma A forrás részletes termékfotókat és a várható specifikációt is közzétette.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
WiZARD
addikt
Azon agyalok, hogy mi lehet a valódi hiba.
Adott elvileg 96 db cella az akkuban (igazából 196, mert 2esével párhuzamosan vannak), mindez 4(8)esével modulokban. Modul a legkisebb cserélhető egység.Ebből 1 cella volt szar elvileg, de cserélni ugyebár 4-esével tudják.
Betettek egy új modult, ezzel lett 4 új cella a többi meg maradt a 2 éve használatban lévő 200-300 ciklust megélt cella.
Alacsony töltöttségnél kb oké a balansz, de fullra töltve a 4 új cella feszültsége sokkal magasabb (132mV) mint az összes többié, pedig úgy gondolnám hogy pont a többinek kellene hamarabb elérni a max töltöttséget, hisz azok már használtak.
Így talán tényleg az új modul volt a szar, amit beraktak.Bár valószinűleg sose lesz tökéletesen balanszolva, legalábbis nem úgy hogy teletöltve és lemerítve is tökéltes tudjon lenni. De én inkább azt várnám, hogy vagy tele töltéskor nem érik el a max feszültséget az újak, hisz több kakaó fér bele. Vagy merítéskor maradnak nagyobb feszültségen, mint a többi, hisz marad bennük.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz WiZARD #97052 üzenetére
Hülyevagyok, előző körbe az új cellák feszültsége nem magasabb volt, hanem alacsonyabb.
Szóval lehet jó is volt úgy, hisz a régi cellák hamarabb tele lettek, az újak nem tudták elérni a max feszültséget. (bár a 132mV soknak tűnik.)
Most kaptam vissza, már csak 52mV az eltérés. Kiváncsi leszek következő kör cella segít-e ezen és ha nem akkor hova lépnek tovább.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
Volt már annyi, BMS-nek kéne balanszolni...
22:30ra ért ide a kocsi, sérülést nem láttam, bár elsőre egy lökhárító sarkán lévő óriási bogártetem nagyon úgy tűnt mintha meghúzták volna...
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
blueboi69
csendes tag
# drone
npera, nova
sikerült kiszabadulni ma, 1 akksival repültem 6percet aztán sikerült egy flipnek a végét a földben végződtetni, de egyébként egész jó. carchase is van benne, meg powerloop. -
npera
újonc
válasz blueboi69 #97057 üzenetére
Hú, ez jó kör volt. A felvételt a jutúb megerőszakolta, így nehéz megállapítani, hogy a szemüvegben nézve mennyire látszanak a kábelek? Láttad őket jól repülés közben? Mert néha elég közel húztál el tőlük.
A bukfencek tetszettek.
Ez "sima" ACRO volt, nem? Ha kipróbálod AIR-módban, akkor bukfencből kijőve nem akar néha yaw spinbe menni. Picit mintha akart egyik-másik alkalommal. Nova tanácsára én úgy állítottam be a gépet, hogy 3-állású kapcsoló első állása STAB, második ACRO, harmadik ACRO és AIR együtt. Így akkor leszállásnál STAB-al könnyű finoman lerakni (nem kell úgy ledobni, hogy disarm a föld felett).
Te már második repülésre jobban mész, mint én a sokadik után még az 5"-os masinával
-
npera
újonc
válasz WiZARD #97052 üzenetére
A cellának a belső ellenállása lehet hiba például. Ha az megnő, akkor a cella egyre jobban gyengélkedik. Ha egészséges cellák között van rossz, akkor a BMS-nek ki kellene kompenzálnia, de lehet az algoritmus már nem tud akkora különbséget áthidalni.
Ha azonos a belső ellenállás, akkor elvileg fel kellene tudja hozni azonos (vagy közel azonos) szintre. Nem tudom, hogy a Leaf menedzsmentje hogyan működik, mik a HW-es és SW-es korlátozások.
A Leaf mikor balanszíroz? Csak úgy magában állva, vagy AC-töltés esetén vagy DC-töltéskor?
-
eattila
csendes tag
Az uj nyergem teszt ok szerintem. Odafele kicsit magas volt a hatulja, pedig kb vizszintbe tettem. Direkt vittem toolt igy allitottam rajta feluton. Nem mondom, hogy nem ereztem a hatsom a vegen, de leszallas utan nem ereztem ugy, hogy vazelin azert jo lett vona...
Elotte volt nemi allatkert is a csaladdal.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
blueboi69
csendes tag
Köszi, igyekszem!
A powerloopnál az volt a jó szerintem, hogy szinte mindig kb ugyanabba a vonalba érkeztem. Azért csináltam a földút felett. Egyszer bizosan arrébbfújt a szél.Kábeleket valamivel jobban láttam a szemcsiben, de sokszor fejben megvolt, hogy hol vannak és tudtam, hogy figyelni kell rájuk.
Ez acro + air volt sztem. Nekem úgy van, hogy 2lehetőség van, Horizon és Acro. Horizon-al szállok fel, aztán utána acro, meg leszállás előtt is horizon-al segítek a gépen, de ezt a részét még csiszolni kell.
Air mode az végig be van kapcsolva, de lehet emiatt pörögnek a propok a földön is. Azt ugyanis kikapcsoltam, hogy forogjanak, de mégis forognak. Szóval ezen elgondolkodom még hogyan lenne jó. Mondjuk ha pörögnek az sem baj, ha hűtik a vtx-et a levegő kavargatással, de így ha leesik a földre és vergődik a kvad.
Állítottam be turle mode-ot, de nem tudom hogyan kell használni
Szóval van mit tanulni.Ja és a csoportban tegnap alaki keresett drónos pajtásokat, úgyhogy összevergődtünk 4en összesen a környékről. Többiek is kezdők, felének dji cucca van, legalább nem akadunk össze vagy akármi. Szóval a környéket meg körbejárjuk és körberepüljük ha az időnk engedi. Ez lesz a szűk keresztmetszet. Ma is akkor mentem ki, amikor a lurkók aludtak.
Az első repülésnél kivittem a nagyobbik fiamat is, nagyon szófogadóan végig mellettem állt és nem is akarta sem megfogni a drónt, sem közel menni hozzá.
Jó volt az a repülés is, csak annyira volt szeles, utána hazajöttünk és kimentünk ugyanoda sárkányt eregetni Szóval olyan 20km/h-s szél lehetett, néha 20-30as lökésekkel
Ma 10-et írt az uav app 20as lökésekkel.Ja volt némi propwash, még nem állítgattam semmit a kvadon pid-ek tekintetében. Pedig van hozzá setup, ami jobb, a hivatalos fb csoportban találtam.
És sikerült beazonosítani az FC-t is, de a képek vagy hazudnak vagy hazudnak, de a pinkiosztás az stimmel, szóval Mamba F405 mini mk3 van.
Még a gps-t is be kéne valahogy izgatni, kipróbálnám, annak ellenére, hogy mondják, hogy nagyon rossz. -
npera
újonc
Most grilleztem, meg olvasok vissza.
Ha AIR-mód, akkor tipikusan pörög a prop armra.
A turtle mód vicces. Ha a földön van a kwad, akkor átrakod abba és amerre kormányzol arra próbál meg felboruni. Vagyis vissza a talpára. Annyi a trükk, hogy ha a prop be van akadva, akkor jól lehet égetni a motort vagy kinyírni az ESC-t.
-
npera
újonc
Kemping bringások, székely deszkások.....
Sikerült leműteni a rágyógyult pedált. A héten megjött a Bike Discout csomagom egy elég nagy imbusszal. De nem sima imbuszkulcsról beszélünk, hanem egy komolyabb markola és a végein különféle imbuszos bitek vannak.
Radon Comp 4 Hex Wrench 5/6/8/10mm
Ezzel is csak úgy jött le, hogy a sufniban betámasztottam a bringát közel a falhoz, én magam pedig a falhoz támaszkodtam. A pedált megfelelő szögbe forgattam, majd ráálltam a pedálra, hogy ne emelkedjen fel, a másik lábammal pedig elkezdtem nyomni lefelé a kulcsot. Majdnem teljes testsúly kellett, hogy elinduljon, de lejött.
Holnap bezsírozom és úgy megy fel a helyére.
Akkor ez is megoldva, királyság......
-
eattila
csendes tag
Figyelmezzél szavamra, mikor azt mondom, flex-el hamarabb lejöbb vóna....
Nova, ma láttunk Szakállas agámát az állatkertben. tetszett a gyereknek, de a kézből evő kecske meg juh meg póni nagyobb sikert aratott.
Este itt a ház mögött levő játszótérnél összehordta a szél az apukákat. Így én dumáltam 2 órát, Adél meg játszott 2 órát. Remélem lassan megszunnyad
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
WiZARD
addikt
Ha jól tudom akkor a töltés végén 90-100% résznél. Hogy csak AC vagy DC esetén is azt nem tudom. DC is nagyon belassul, nem is töltöttem még ott soha 80 fölé.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Phülöp
addikt
De jó vagyol
Gyorsan ránéztem én is a boltra, mert van egy alakulóban lévő csomag a bike24-en, és összehasonlítottam az árakat. 2 dolgot nem találtam a bike discount-on, de van helyettesítő termék. A különbözetből meg kijön egy tisztességes fagyizás.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
blueboi69
csendes tag
"A pedált megfelelő szögbe forgattam, majd ráálltam a pedálra, hogy ne emelkedjen fel, a másik lábammal pedig elkezdtem nyomni lefelé a kulcsot."
ilyenkor szokott elnyalódni a csavar vagy a szerszám feje, attól függően melyik gyengébb.
Hirtelen ütéstől viszont megindul, roncsolódásmentesen. -
BobaHWSW
újonc
Tegnap megneztuk az eredeti Topgun filmet. Kollega pilota bordzsekiben jott ahogy illik. 3 dolog.
1: a film meg mindig marha jo, a borzasztoan kemeny meleg hangulat ellenere is.
2: kell bordzseki.
3: kell egy sportmotor is.
-
BobaHWSW
újonc
Itt mar annyira a szele ez, hogy naked mocin meg egy picit lehetne tovabb tolni de szerintem az nemlenne mar biztonsagos. A nagy csizmam szelet napi 1szer lerakom ha nem jol van a labfejem a helyen es onnantol 1centire jon a peg.
Szerk. Foto tisztitas elott keszult meg meott valaki beszol.
[ Szerkesztve ]
-
Jahno
őstag
Pfúúúú, fotós csoport ma leesett a térképről. Utolsó pár kilométeren már térkép sem volt, navi szerencsére ment offline, csak aztán terepen nehéz volt betájolni, hogy merre járunk... Még vissza kell menni. Eső pont elkapott volna, kocsiban vártunk kicsit, aztán mikor visszafelé beszállás előtt lekapartam magamról a sár nagy részét, akkor érezhetően könnyebb lett minden:
Ráadásul faháncsokkal leszórt örvény, lépcső, mindenféle turistaútnak kinéző cucc ment minden irányba, így a lényegig 2.5 órát kavarogtunk, 4 kilométert caplatva ezen a mókás terepen. Majd kocsi felé visszakanyarodva jöttünk rá, hogy hátunk mögött az autó, akkor itt a fák közt átvág az ember 2 méter sövényen és egyből a látnivalók kellős közepére esünk be:
Mert ha kiszemelt pont légvonalban 10 méter, topotérképeken semmi nincs, ellenben a 3 méterrel előtted lévő nem túl kicsi fa alacsonyabban van, mint a lábad, akkor toronyirányt menni nem opció. Csináltam pár művészképet, a terep meg nem adta ki, azért válogatok valamit. És nappal láttunk ködös/párás terepet, az is jól nézett ki.
-
Samott
addikt
#comic pictures
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
zetor2000
senior tag
válasz Samott #97075 üzenetére
Aki a bucikliutat és a töltőpontot tervezte ide, az a 2 ember tuti nem beszélt egymással.
Hogy rosszban vannak e, azt nem lehet tudni. De aki erre így áment mondott, az elmehet a p.csába! És nekem se a cangással, se az autóját töltővel nincs bajom. Mind a kettő normálisan jár el, csak a kivitelezés hülye. Mondjuk egy 2 méterrel hosszabb töltőkábel pont megoldaná a kérdést.[ Szerkesztve ]
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
zetor2000
senior tag
válasz Phülöp #97079 üzenetére
Az időbeli eltérés is lehet indoka az ilyen szarságoknak... valóban.
Nincs baj se a kerékpársávval, se a villanyos töltőoszloppal, csak meg kéne állapodni, melyik hol legyen. És akkor nem bukik el senki semmiben, még ha azt mondom, hogy "Jehova", akkor sem.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
újonc
válasz blueboi69 #97070 üzenetére
Egyedül nagyon nehéz volt bármit csinálni vele, mert nem tudom úgy forgatni a hajtókart, hogy bármivel meg tudjam támasztani, a bringa ne dőljön fel és még valami értelmes módon lazítsam is a kötést.
Amikor ráálltam, akkor egy hirtelen nyomást csináltam a lábammal, ami egy ütésnél persze jóval puhább, de valamennyire dinamikusabb volt a folyamatos nyomásnál.
A menet nem ment szét, mert amikor utána bezsíroztam, akkor a grimbuszt bedugva a rövid végénél fogva be tudtam hajtani.
-
blueboi69
csendes tag
-
npera
újonc
válasz blueboi69 #97091 üzenetére
A hajtókar alatt kellett lépjek rá úgy, hogy a lánc és a kulcs között volt a lábam. Nagyon rúgni nem mertem, mert akkor tutira beleakadok a láncba és valamit tönkrevágok. Igazából már belenyugodtam, hogy ha le is jön a pedál akkor az roncsolással fog lejönni, mert annyira sokáig nem sikerült. De végül lejött roncsolás nélkül, ami bónusz. Akarom mondani profit.
Most akkor elvileg készen állok rá, hogy a 3-részes hajtóművet átcseréljem 2-részesre, mert a pedál nem akadály.
-
Jahno
őstag
Ja, múlt heti kiruccanást szerettük volna pontosítani, csak aztán bonyolítottuk. De találtunk a mezőn gémest, már megérte :-D Az nem volt bonyolult, autós és egyszerű sima fű volt, megközelíthető, semmi extra. Aztán kerestük a rövidebb utakat és turistautakat mindenfelé. Még vissza kell nézni párszor, hogy tudjuk mi merre van. Alig 210 négyzetkilométer amit exhas betájoltunk :-D
Már az időrendet sem tudom, mert annyit kavartunk. Hétközben város lett volna, szombaton meg ez, de szombatot elsőre lemondtuk, városi mászkálásra meg egyedül maradtam így haver rádumált, hogy ne város legyen, hanem menjünk olyan helyre ahol nincsenek emberek. De lehet már mutattam:
Erre útközben hívott Veresegyházról haver, hogy Ő is jönne, merre találkozzunk. Aztán most szombaton másik irányát néztük meg szintén veresi haverral, most meg havercsaj nyígott, hogy minden jóból kimarad, hát gyere ha tudsz és ráérsz. Ráadásul tegnap még tükrös Nikonnal is mászkáltam, undorító.
-
blueboi69
csendes tag
#drone dráma
Ma gondoltam repülök egy jót, hát nem jött össze.
Bővebben, felszálláskor éreztem, hogy valami nem oké a kvaddal. Nem volt semmi baj, de disarmoltam, leesett kb 1m magasból. Aztán elment a kép, de úgy, hogy OSD az volt, de a kép az konstans szürke.
Nézegetem a kvadot, visszajön a kép. Mozgatom, minden oké. Na itt még lett volna esélyem, hogy ne legyen semmi gikszer, de inkább felszálltam. Aztán fél perc után powerloop elején kép elmegy. Nabazmeg... Nyilván nem tudtam leszállni, esett egy kurvanagyot.
Csipogónak hála hamar megtaláltam, egyik prop ledarálta félig az XT60 csatit, bár nem lett túl nagy baj, de láttam, hogy hiányzik az egyik műanyag cső, amiben a rádió vevőnek az antennája van. Szerencsére az antenna vezeték ésrtetlen, de a kis csövet sehol nem találtam
Kép továbbra sem volt. Visszamentem a cuccokhoz, lett kép. Aztán kipróbáltam, hogy a kvadot leejtem kb 20-30centiről, kép elmegy. Nagy nehezen kamrát piszkálva, nyomkodva, visszajön.
Itthon nézem, asztalon leejtve 5centiről is elmegy a kép. Wtf.
Kiderítettem, hogy a kamerába menő vezetékek csatijánál az 5V betáp félig ki van csúszva.
Ezt megcsináltam, azóta jó. Local új fpv pajtások közül az egyiknek van ilyen csöve, pár napon belül tud is adni, végre jó ürügy találkozni.
A kérdésem, hogy az akksi kibírja e keddig, hogy 4.1V-on van minden cella vagy inkább merítsem le?
Viszont a kvad váza is picit megkarcolódott, valszeg tényleg durvát esett. Ráadásul már egy ideje szántanak a traktorok, mindengéle köveket kiforgattak a talajból. Sztem ezentúl keresek füves területet ott puhábbra esik. -
npera
újonc
válasz blueboi69 #97096 üzenetére
Túlestél a tűzkeresztségen.
Én raknám az akksit storage chargera.
Az RX vevőt lehet pántolóra zsugorított zsugorcsővel is vezetni, azt kis gyakorlattal (és extra pántolóval) be tudod lőni jó irányba. Az optimális 90-fokos szög a kettő között, lehetőleg ne a propok közvetlen közelében.
-
npera
újonc
-
blueboi69
csendes tag
Igen, de az kókányolás, ha már az egyik oldalon van rendes cső. Pár napon belül kapok olyan kis csövet, aztán rendelek is majd párat tartalékba, ha már ez a gyári megoldás rá
Az egyik propot kicseréltem, mert túlságosan ledarálódott.
És felraktam rá még egy strip-et, amit adtak hozzá gyárilag, ez lefogja az xt60-at és a balancer csatit, mert powerloopnál láttam, hogy párszor kezdett bebólintani a kamera képébe
Így lesz 2 ami tartja az akksit, egy meg a csatikat, így semmiképpen sem tud elmozdulni az akku. Meg a vázon is van ilyen érdes gumiborítás, ami végképp nem engedi csúszkálni.
Lemértem, 286gramm most akksival -
Sipi-
tag
18650-es akkuk mennyire bírják azt, hogy feltöltve állnak? Gondolkozok, hogy van egy kicsi napelemem és arról töltenék egy 18650-es akkut, ami bőven elvinne egy esp8266 mikrokontrollert. Töltőáramkör párszáz forintos tétel csak. Mikrokontroller meg alig fogyaszt, tehát valószínűleg sokat lenne teli töltve az akku.
https://www.ferfiakonyhaban.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- 4GB DDR3 PC3 PC3L 1600MHz 1333MHz RAM memória LAPTOP -ba eladó
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
- Kellemes árú vezetékes gamer egerek
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs