- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Autós kamerák
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- OLED TV topic
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Computex 2024: TUF notebookok Ryzen AI-val
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
ph A cég "lopakodó" alaplapokkal is kompatibilis, Signature sorozatú újdonságát szemügyre véve hirtelen azt sem tudjuk, hogy merre van az eleje és a hátulja.
-
Előbb csúcstábla aztán topmobil jöhet a OnePlustól
ma Középpontban a Snapdragon elit teljesítménye.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
Jaj, izgalmas! Lehet, hogy elhagyja Los Angelest a csomag? Remélem azért még pár helyen megáll USA-n belül....
Your item departed a transfer airport in INTERNATIONAL, LOS ANGELES, UNITED STATES on June 23, 2020 at 10:37 am. The item is currently in transit to the destination.
-
npera
újonc
Ja, Top Gearben mondtak valami számot, hogy hány nap alatt hal meg annyi ember, mint Angliában egy év alatt.
Of these, road collisions accounted for 464,674 collisions which caused 148,707 traffic-related deaths in India. The three highest total number of fatalities were reported in Uttar Pradesh, Maharashtra and Tamil Nadu, and together they accounted for about 33% of total Indian traffic fatalities in 2015.
Statistics on reported road casualties in Great Britain for the year ending June 2018 show there were: 1,770 reported road deaths. 26,610 people killed or seriously injured.
148k vs 1,7k
-
zetor2000
senior tag
Bizonyos autómárka egyes modelljeiben "ridiculous mode" van, de az messze lehet ettől az érzettől, amit felvázolsz.
Kérdés, hogy mennyire igény, hogy legyen ilyen mód az autókban, ami ennyire "visszautal" a régi időkre - bár nem is voltak ezek olyan régen. Mert a vásárlók egy része bőven megelégszik azzal, hogy az autója elviszi a csomagjaival együtt A-ból B-be. Hogy közben mondjuk a szerpentinen kacskaringózva tekergesse a kormányt, és jobbra balra csúszkálva csapasson, az nem biztos, hogy egy szélesebb közönséget vonz. Ha azonban ezt IS képes csinálni a verda, akkor miért ne?!Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
újonc
válasz zetor2000 #66504 üzenetére
Ezt semmiféleképpen nem a belépő szintű vagy tömegmodellek esetében lehet eladni. Hanem a kifejezetten vezetési élményt fókuszba helyező prémium márkák felső polcra pozícionált modelleinél.
Olyasmikre gondolok, mint Audi RS-vonulata. BMW M-vonulata. Mercedes-Benz AMG-vonulata. Vagy Polestar modellek régen, amikor még a motorsport részleg volt és eleve sportos modelleket hergeltek tovább.
Ha a prémium irányból továbblépsz még magasabbra a luxus és szupersport irányba, akkor ott sem lehetetlen a dolog. Persze az implementációnak illeszkednie kell a márka adott termékvonalának a filozófiájába. Egy Lamborghini modellben mondjuk Thrust Mode lesz a neve. Egy Aston Martin esetében meg csak valami pályaorientált DBS vagy Volante modellben lesz csak elérhető. Egy Bentleybe meg csak valami R vagy GTR modellbe kerülhet csak bele.
Szóval az esély, hogy egy VW ID.3. ilyet fog csinálni kicsiny. Vagy következő generációs Leaf....
-
npera
újonc
válasz eattila #66510 üzenetére
Az alapmodelleken alig van haszon. Azokból nem lehet a fejlesztéseket finanszírozni. Rettentő sokat adnak el belőle, tehát sok kicsi sokra megy, de az a pénz amiből ténylegesen fejlesztenek és a céget tápláló bevétel van a prémium cuccokból jön, valamint az aftermarket szolgáltatásokból.
A VW sem az 1,4-es tekerős ablakos Golfból tartja el magát, hanem a felülre pozícionált modellekből és márkákból.
-
eattila
csendes tag
-
npera
újonc
-
blueboi69
csendes tag
Jah, tegnap vettünk bringás utánfutót, amibe bele tud ülni két gyerek. Alig használták 2-3alkalommal, aztért adták el, mert a csajnak olyan kell, ami 3kerekű és tudja használni mint futó babakocsi. Szóval jó bolt volt, eléggé patika állapotban van.
Így legalább a gyerek nem a seggemtől 10centire ücsörög majd -
Bujdy81
csendes tag
válasz FőDudu #66522 üzenetére
Az ilyeneken mindig nevetek, hogy nem csak kényelmetlen, ronda, de még drága is...
(persze én nem reklamáljam ízlés dolgokról, mikor legszívesebben egy ilyet tennék a garázsba mondjuk MOST:
Amúgy poén, elmentem edzeni a TT keróval és olyan papásan mentem, ahogy kell. Semmi agresszív fékezés, semmi agresszív gyorsítás. Persze az utazó tempó azért alakult, de csak szépen, komótosan értem el, fékezni meg olyan korán kezdtem, mintha hibrid lenne. Előbbit az indokolja, hogy csökkentsem a csúcsterhelést, utóbbit meg a 125 kg-os menetkész tömeg és a karbon felni + parafa fékbetét indokolja. Lehet nagyot is fékezni vele, csak akkor darálja a betéteket durván. Meghagyom vész esetére a "luxus fékezéseket". )
-
ncc1701
veterán
válasz Bujdy81 #66526 üzenetére
Érdekes gép. Az a gond, h nem hiszem, h engem a bicaj fogna vissza, azaz a jelen kategóriájú bicom mondjuk 350-400eft, ha vennék egy pinarello dogmát (mondjuk), fene tudja, mennyivel javulna az időm. Meglepődnék, ha 5% többel. A súlyom kezd nem gond lenni, szerintem pár hét, és 100kg alatt leszek. Majd ilyen 98-99kg-nál elgondolkodom, ha megyek-e lejjebb, vagy tartom.
Ugye reggelente bicózok, meglepően sokan mozognak hajnalban. Akiket látni szoktam futó/bicajozó csajok már köszönnek.
-
npera
újonc
válasz blueboi69 #66520 üzenetére
Gratula! A mieink imádták....
-
Phülöp
addikt
#mithallgatszmost
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
npera
újonc
válasz Bujdy81 #66526 üzenetére
Nekem egy ilyen klasszikus cucc is álom...
A jelenlegi bringám kábé 9 kg és még sosem éreztem, hogy a bringa lenne a szűk keresztmetszet. Én fogyok el hamarabb.
Szóval még ha lenne pénzem is rá akkor is inkább az egónak szólna a csodagép, mint tényleges műszaki hiányosságot orvosolna.
-
Samott
addikt
Ugy nez ki a lanchidon se lesz sokaig autoforgalom mar: Vitézy: Az autómentes Lánchíd felé lenne érdemes lépni
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
npera
újonc
válasz Samott #66535 üzenetére
Úgy kellene, hogy csak robogó és motorkerékpár közlekedhessen rajta. Meg kerékpár. Sem gyalogos, sem autós. És beépíteni az úttestbe locsolókat, amik random spriccelnek ricinusolajat.
És bekamerázni és egy algoritmus automatikusan nyomná föl a crash compilationöket a netre
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #66537 üzenetére
Amikor apám télen lemotorozott valami kábé 10-lóerős rettenettel (nem Pannónia volt, erre emlékszem) Kelet-Németországból Magyarországra, akkor ő is eléggé triatlonos testtartásban fagyott rá a motorra. Anyám úgy emelte le egyben és rakta be a fürdőkádba felolvadni, aztán utána lehetett róla lehúzni a bőrruhát, amikor már hajlottak a végtagjai...
-
ncc1701
veterán
-
Samott
addikt
válasz ncc1701 #66547 üzenetére
Ezt en ertem, irtam is az idofutam bringakat, de azok se ilyen hulye formajuak a haromhetes korversenyeken, pedig ott is speci bicoval mennek az idofutamon (telikerek, meg amit a videoban felsorolt). Szoval a triatlonhoz meg specibb gep kell? Mert vizesen ulnek ra?
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Samott
addikt
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
npera
újonc
válasz Samott #66549 üzenetére
Én azt szoktam csinálni, hogy amikor a "puha részek" elkezdik feladni a küzdelmet az üléssel, akkor lejtőn kilógatom magam oldalra úgy, hogy a combom a felső csövön van (tehát az ülés előtt vagyok). Mivel be vagyok klipszelve, azért simán tudok lógni a pedálon, aztán leereszkedem oldalra mélyre. Akkor a combomban máshogy folyik a vér és leginkább a gentleman sausage (Clarkson után szabadon) kap vért. Így még áramvonalasabb is vagyok, így lehet előzni is másokat, akik csak gurulnak le a lejtőn.
Külön móka, ha kanyarban csinálod és "rossz oldalon" lógatod ki magad, de úgyis leelőzöl valakit és közben megdícséred a bringáját. Olyankor a bringa egész furcsa szögben van bedöntve.
Ez már haladó fokozat a pofátlanságban mondjuk, nem ajánlom mindenkinek....
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Latitude 7390 Laptop , i7 8650U , 16GB DDR4 , 256GB SSD
- Eladnám vagy elcserélném
- Lenovo Thinkcentre M910S SFF, I5-6500 CPU, W10 PRO Licensz, Számla, Garancia
- Lenovo Thinkcentre M920S SFF, I5-8500 CPU, W10/11 PRO Licensz, Számla, Garancia
- HP Pavilion 27-ca2006nb - ÚJ - 27" All-IN-ONE PC - i5-13400T, 16GB, 1TB SSD, QHD 2k, 350nit
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs