- Milyen asztali médialejátszót?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen RAM-ot vegyek?
- OLED TV topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Dell notebook topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Projektor topic
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
it A jelentések szerint Musk arra kérte az NVIDIA-t, hogy a Teslának szánt AI-chipeket az X és az xAI felé irányítsa át. Idén 3-4 milliárd dollárt költhet NVIDIA hardverre a Tesla.
-
Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
ph A Valkyrie szériás, X870E vezérlőhidat felvonultató modell combos tápellátó áramkörökkel, MI-s funkciókkal és gazdag felszereltséggel büszkélkedhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sipi-
tag
K&H Casco GTK-ra értékelte a Picasso-t. Volt már valaki ilyesmi helyzetben? Mi a teendő tovább, hogy ne szívjam meg még jobban?
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
npera
újonc
Az ilyen nagy számokat mindig kedvelem, ha nincs mögötte konkrétum. 2900 Nm egy motorból szép nagy szám. De ezt hogyan adja le? Mekkora tartományban? Mert az elektromos gépeket elég sokféle módon lehet paraméterezni, ami a kocsi vezethetőségét drámaian befolyásolja. A legtöbb automotive gép ennek a nyomatéknak kábé a hetedét tudja vagy még kevesebbet. Most tekintsünk el a Lotus Eviljától vagy a Rimac Concept 2-től. A teljesítmény viszont nagyon kevésnek tűnik. Még egy eléggé régimódi i-Pace motor is kábé ennyit tud.
Még egy kérdés: ha tényleg lead 2900 Nm nyomatékot a gép, akkor milyen váltómű van ezen és mekkora áttétel? Mert ha mondjuk valami 8:1-hez közeli áttétel van, akkor az keréken lesz 23200 Nm. És tengelytől (első, hátsó), valamint gumi méret és specifikációtól függően kábé 3500 Nm adható le elöl, hátul pedig 5000 Nm körül átlagos műt feltételezve. Ha a kocsi le tud adni keréken 23k Nm-t, akkor az nagyon szép fekete csíkot tud eredményezni az aszfalton, valamint sok füstöt és generál, de vonóerőt nem igazán.
Szóval szépek ezek a nagy számok, de ennyi részlettel kábé semmit nem jelentenek.
Csak a vicc kedvéért meg kellene nézni, hogy egy Top Fuel dragster a felforrósított speciális abroncsával a gumival teljesen bevont dragstripen milyen nyomatékot tud leadni és vonóerővé alakítani a start első 100 méterén mondjuk. Nem lesz lineáris a dolog, de érdekes lenne tudni. -
Samott
addikt
Ne gondolkozz rajta, anno megkerestem, egy szelhamos all mogotte. Osszehordtak mindenfele baromsagot, hasrautesre beirtak mindenfele szamokat es atvertek egy csomo befektetot. Es az emberek meg mindig alternativakent emlegetik.
"The Quant 48 Volt delivers 560 kW at 48 V, with 140 kW going to each motor. This means the current going to each motor is equal to 2917 Amps."
[ Szerkesztve ]
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
npera
újonc
válasz Samott #48609 üzenetére
Jaj. Ez durva.
A Ludicrous Model S ha jól emlékszem kapott egy elektronikusan vezérelt biztosítékot az inverter és az akksi közé, ami 1500A-ig működik talán 1300A helyett (ami még egy buta olvadós cucc).
Ez a HVDC oldalon van, erre ezek motoronként (!!!) mondanak 2,9k A körül. Erre azért kellene valami akksi is vagy egyéb áramforrás.
Vicces. Abba bele sem mered gondolni, hogy az áram esetleg a HVAC-oldalon van és Arms-ben van megadva.
Az egészet megfejelve a 48V-os hablattyal még HV-ről sem beszélhetünk, mert az 60V DC és 30V AC felett értelmezhető csak.
Ismét csak jaaaaaj...
-
Jahno
őstag
válasz qnadam #48621 üzenetére
Szombathelyre költözött valami csajjal. Nem akarom tudni a részleteket, de pár éve összefutottam Vele. És csak megjárta Amerikát vaze.
Szombaton hazafelé a metrón megemlékeztünk a csoport/net gyagyásairól, mert összefutttunk annak az arcnak a klónjával akibe nyomkövetőt tettek és kivándorolt Ausztriába aztán onenn nyomatta ezeket az összeesküvős videókat. Mostani csávó gery86ot állított magáról de az teljesen más. Bár a programozós mi Gerink is simán vihette ilyen skizo állapotig, amit előadott.
Mert ugye Pokeas csak simán volt hülye, wmiki megcsinálta az ezobizniszét, Dext nyalogatta a salátát és egy 50x50 centis ajtót szeretett volna megkeresni "valahol", RGB lehet azóta magára is robbantotta a fél falut és benne volt a hírekben... Kik voltak még ilyen nagy gyagyások a történelemben? Dext a működésképtelen vállalkozós ötleteivel más kategória, mint vers, aki azóta nyilván sokra vitte és még tovább.
-
Jahno
őstag
válasz Atti777 #48632 üzenetére
A technológia ismerős, nem azzal van a baj. Bár le is írják mennyire korlátos:
"Az autókhoz tartozó sósvizes akkumulátorokat 2-3 alkalommal lehet használni, mielőtt az energiaforrás kimerül. Ha a sósvizes mókának vége szakad, tovább használhatja autóját az újratölthető lítium akkumulátorral."
-
Gabibácsi
tag
https://www.banggood.com/DANIU-3_5inch-Colorful-Display-Multi-functional-TFT-Backlight-Transistor-Tester-p-1083042.html?rmmds=myorder&p=ZA200138068296201908&custlinkid=692496&cur_warehouse=CN
Jahno ez jó ez? bangood-ról érdemes rendelni?
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
-
Jahno
őstag
válasz Gabibácsi #48640 üzenetére
Érdemes rendelni, de ilyet nem mertem. Mire kellene? Eleve ha ilyen olcsó alkatrásznél gondolkozni kell, hogy jó-e, akkor vesz az ember 100as csomagot 300-600 forintért és az biztos jó lesz. Hasonlót nézegetünk, de nem vagyok róla meggyőződve, hogy ez most valóban kellene.
-
hobizoli
nagyúr
par honapja a dizel tunner csoprtoban ment ott a vaker, hogy a dizelben mennyivel tobb a nyomatek
ja a szivobenzineshez kepest tuti, turbobenzinehez kepsst mar nem hinnemde pl a PuntoGT 1.4-bol volt 204Nm gyarilag 1993-ban, annyi nyomatekot akkor az etykilenc TDI 90lovas tudott 1.9 literbol
csak melle a kisfityo 1.5x addig is elforog, amivel kerekre eso nyomatek meg tobb is lehet a kereken merveezt nem ertettek meg sosem
egyszer levezettem nekik a valtoatteelekkel, hogy hiaba 300Nm ha a 180Nm-s benziens ugyanannyi nyomatekot tol a kerekre, mert a dizel valtoja hosszabb, hogy sebessege is legyen, azzal meg a nyomateka csokken az atetele miattde mit varhat az ember VAG fanboy-ktol akiknek az aadagolo ma is a tuning Alfa-ja es Omega-ja
mikozben 20+ eve kint van olyan CR technika, ami sw-bol allithato, es akkor es annyit fecskendez be csak, ami kell
nem amennyit mechanikus szabalyzassal/vezerlessel eppen sikerul182-s Bravo-bol is lenygesebn konnyebb novelni a jedik szamat, de ezeknek az adagolo igy, meg az olyan adagolo ugy, meg a KZ adagolo...
kb mint akik szatyorban elnek
multkor is fejre allt vmelyik okoskatorp a 30eves Vento Trédéi-vel, ugy vagtak ki belole
ja mert gyari Golf futomu volt csak benne, meg a elol CD lemez tarcsafek, hatul dobfekazt mondod nekik vegyetek egy 15 evvel ujabb 147 JTDm 16v-t 150loval 6 lufival, ESP-vel, Q2 sper-l, 4 tarcsafekkel meg kettos keresztlengokaros futomuvel, amivel az kanyarodni is tud, akkor sugarban okadnak, mert csak a jurgenvagen az igazi
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali médialejátszót?
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Kupon kunyeráló
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen