- OLED TV topic
- Milyen asztali médialejátszót?
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen széket vegyek?
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen házat vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
Like a Dragon: Yakuza - Élőszereplős sorozat jön Amazonra
gp A premierre nem is kell sokat várni, már ősszel láthatjuk a végeredményt.
-
Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
ma A Gorilla Glass 7i képesésgei igazodnak a megnövekedett képátló és készüléktömeg jelentette kihívásokhoz, de kedvezőbb árú, mint a Victus üvegek.
-
Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
ph A Valkyrie szériás, X870E vezérlőhidat felvonultató modell combos tápellátó áramkörökkel, MI-s funkciókkal és gazdag felszereltséggel büszkélkedhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Gabibácsi
tag
Prágában gps bevitt valami engedélykötelesbe, sünök vártak (köcsög pénzbehajtás, magyar rendőrök)
Mondták hogy sir, ide nem szabad, mondtam hogy sorry sir, fucking gps, mondták hogy de a road sign, mondtam hogy true, adtak egy csekket, befizettem, ennyiHozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
-
WiZARD
addikt
válasz FőDudu #30892 üzenetére
A kérdésre nem válaszoltál.
De szeretek tanulni, így érdekel hogy egy 600+km utat, 2-3 ismeretlen országon (vagy csak ismeretlen irányba) át te hogyan tervezel előre. Honnan tudod hol lesz dugó, hol és mennyit kell várni, stb?
Én eddig waze/Google maps segítségével terveztem, de ezek szerint te tudsz jobbat és az baromság.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
-
FőDudu
addikt
Lehet megneztem volna mekkora a dugo es merre erdemes kerulni...
Egy alternativ utvonal nem art.Lehet nem a turiszt hibaja ha a waze rossz utra tereli.
Par eve engem is meg akart forditani a Garmin Torinoban.'Forduljon meg a korforgalomban es hajtson 400 kilometert.'
Pedig csak gyogyszertarat kerestunk...
Vakon megbizni a technikaban nem mindig szerencses.
Tegnapi Tesla tuzeset is tan valami autopilotos utkozes eredmenye volt....[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
Jahno
őstag
válasz FőDudu #30907 üzenetére
Na, nézzük meg konrét feladatra és dátumra, aztán mondom a trükköt (:- Mert mindig csalunk.
Ebben úgyis a kulginak van a legnagyobb mintavételezése és ha egy adott idszakra azt mondja, hogy ez az átlag 23-57 perc, akkor azzal nem tudsz mit csinálni, annyi lesz. Én azért autózom/tömegközelekedem, tegnap az első szakasz után haver kérdése az volt, hogy "húbaz, teleportáltál?" Aztán Szépvölgyi útnál már akadt némi fennforgás. Sziget az 2 nappal előtte este már dugót csinált a Csángú utcától az Árpád híd felé. Reptéren szinte akárhonnan 3/4 órán belül kint vagyok, utóbbi 3 alkalomból 1szer verte a 2 órát, mert beszoptam a balra kanyarodós vasutat is. Fejünk tetejére állahtunk és nézhetjük a térképet, Google is ebből számol, viszont arra a napra másodpercen belül tudja az elmúlt 2 éves átlagot, lezárást, szopószorzót. És így sem annyira egzakt. Innen irodából rálátunk 2 hídra, pár fontosabb útvonalra, reggel ugyanakkor jövök, uagyanazon az úton, ugyanolyan busszal és a 35 perces átlag menetidőre 20at szinte bármikor rá tud kerekíteni. Kocsival ugyanígy, F1ről hazafelé akadt némi dugóféle, ami tényleg meghalósnak nézett ki, végül menetidőn alig látszódott meg.
-
npera
újonc
válasz ncc1701 #30884 üzenetére
Ha folyamatosan rotálsz a szél irányától függő irányban, akkor nagyon nem egyenletesen haladsz. Akkor vagy lassabban mész, hogy "ereszkedj" hátra vagy húzol izomból elöl (töröd a szelet) vagy tartod az előtted menőtől a kábé 10-centis távolságot. Folyamatos üvöltözés, hogy elhaladt-e melletted a másik és sorolhat-e be, meg hogy milyen irányba menjen a rotálás, meg mikor lehet inni, et cetera, et cetera. Ha tényleg komolyan megy a bojolás akkor az valami elképesztően stresszes.
Ha egy provizórikus bojhoz próbálok csatlakozni, akkor azok többnyire nem tartanak valami normális tempót, hanem azonnal elkezdenek lassulni a legkisebb emelkedőn is, lejtőn meg nem mernek kigurulni, horribile dictu ráfeküdni a kormányra és rátekerni, hanem fékezgetnek (!!!)
Az ilyentől agybajt kapok. Nagyon ritkán tudok olyan bojt találni, amire érdemes rácsatlakozni. Ha mennek egyenletesen és nem bánják, hogy én is ott vagyok, akkor viszont csodajó. Vagy alig kell tekerni és jól haladsz vagy ha ők is erőből tekernek, akkor csillagközi sebességgel lehet haladni...
-
Jahno
őstag
Abban van valami beszopható trükk, ha a kínai másik PayPal címre szeretné visszaadni a pénzem?
-
ncc1701
veterán
Mi ilyen amatőrök vagyunk, de lejtőn sosem fékezünk. A kerekek között nincs 20cm távolság sokszor, úgyhogy indokolatlan fékezések nem férnek bele. Emelkedőn meg úgyis lassul az ember, ezzel nem tudsz mit tenni, de ha azonos szintű emberek vannak, akkor ezzel sincs gond. Rólam plö tudják, h nem taposom le a térdem, mert meghal, annak nincs értelme, h beszarjon a jobb térdem, és onnan game over fél évet. Felfele alaposan visszaváltok, és pörgetem, amennyire tudom. Plusz nálam olyan a történet, h szerdán van lábnap a teremben, szombat, vagy vasárnap bicó, úgyhogy ennyi idő alatt nem tud regenerálódni, a lábazás is gyengébben megy, a bicózás is a lábazás miatt, de ez van.
-
Jahno
őstag
válasz FőDudu #30922 üzenetére
Nekem nem tud küldeni, mert mert csak. Hiába mondom, hogy keresse fel a PayPalt, ha műszaki baja van, azt hajtogatja, hogy adjak másik címet és oda küldi a lóvét.
Újrapostázásosakkal is az a baj, hogy vár az ember a végtelenségig és tényleg nem tudja, hogy itt szopolik már a postán, vagy nem adta fel, de van amit nem adtak fel, meg akadt hamisított (használható, de akkor is) cucc is, vagy ami megdöglött/nem tudja a ráírt értéket, ezeknél többet nem engedek, adja vissza a lóvét. Nahh, most jönnek ezek az opciók, hogy visszaadná, de "valami gond van a rendszerrel".
-
npera
újonc
-
npera
újonc
válasz FőDudu #30927 üzenetére
Asszem Csehországban szoptam meg nagyon egy útépítéssel egy másik úton. Ezt nem tudtam előre betervezni, mivel nem jutott el hozzám az információ. Normálisan úgy tervezem a hosszabb utakat, hogy Viamichelin oldal megy egy tabban, Google Maps egy másik tabban, meg Booking.com egy harmadikban, a kompok pedig további tabokban. Ott betervezem az utat nagyjából, aztán Maps alatt elkezdem finomítani az egy nap megtehető szakaszokat, kompokkal együtt persze. És közben a megállást vagy megállásokat is be kell tervezni Booking segítségével. A preferenciám lemenni valami kis faluba Dél-Németországban, ott a kilátás tipikusan mesés, a kaja és a sör mesés és emberi áron lehet megszállni, aztán másnap mesés reggelit is kapsz.
Google Maps ment és pár előre megtervezett városon/falun keresztül navigáltam. Minden rendben volt egészen a kérdéses útfelbontásig. Ott ugyanis mindenki beszopta, aki navigált. Főleg kamionok, meg a turisták. Egy gigantikus sor alakult ki, amit a navigáció felhajtott egy elkerülőre, ami le volt zárva, aztán az algoritmus levezényelt a pályáról, majd vissza a pályára kicsit messzebb, ahonnan letereltek persze és utána megint bele a sorba. És utána GOTO10. A trükk az volt, hogy egy A4-es méretű kis táblácska volt egy asszem 2- vagy 3-sávos gyorsforgalmi úton egy lehajtó előtt kirakva egy oszlopra, ami a menekülőutat mutatta. Semmi más tábla nem volt. Normálisan kellene valami nagyobb méretű tábla, mivel legalább 70-el ment ott a forgalom. Első két alkalommal valami busz vagy teherautó kitakarta a táblát és elmentem a lehajtó mellett. Harmadszorra láttam a táblát és lehajtottam és utána akkor végre túljutottam az egészen. Na, akkor ott eléggé szídtam a kedves forgalomszervező anyukáját, mert ennyire pöcsül nem lehetne táblázni.
Valami elképesztően sok kamion és turista akadt ott be órákra. Én talán 40-50 percet töltöttem el ott, de egy örökkévalóságnak tűnt akkor. Miután megvolt a kerülőút, utána már nem volt gond, mert onnantól ment minden a szokásos kerékvágásban.
-
npera
újonc
válasz Gabibácsi #30930 üzenetére
Ha Svédországból jövök, akkor szívesebben megyek Ausztrián keresztül a többlettáv ellenére, mert az utak járhatóak (lásd zakatoló autópálya) és ha megállsz enni, akkor lehet kártyával fizetni és beszélnek mást is, mint a saját nyelvüket. Csehországban feleségemmel és öcsémmel együtt vágtunk keresztül és amikor megpróbáltunk autópályán megállni enni akkor vagy nem volt nyitva a kajálda vagy nem beszéltek nyelvet és/vagy csak készpénzzel lehetett fizetni. Végül egy Burger Kingben ettünk, amit rendes főtt ételhez képest nagyon nem preferálok, de vész esetén elmegy. Ott volt kártyás fizetés és az angolul nem beszélő személyzet végül megértette, hogy dupla váppör kell menüben és adjanak akármit inni hozzá.
Tutira kell létezzen Csehországnak normális része is, de autópályán haladva mi valahogy elkerültük őket sajnos. Nem vagyok jó az egy pontból extrapolálásban, így inkább nem akarom az autópályás élményt kivetíteni az egész országra.
-
hobizoli
nagyúr
na, a hetvegen ferjhez adtuk a hugit
az eskuvo a Biczó csárdában volt, Fulopszallas-tol par km-re, az 52-s utnal
kajak jo hely
abszolut kellemesen csalodtam
megiscsak itt autentikusabb egy csarda az Alfold-n, mint a Balaton-naltöbb drón kell ;P
-
WiZARD
addikt
Engem ~2 éve Lengyelországban vitt át valami nagyon szopó útépítésen a Waze, és persze nem volt jelölve.
Jelentgettem, aztán valahogy helyi Waze support arc írt nekem, hogy mi a bajom. Elmondtam neki, erre közölte hogy jahh, hát aki arra szokott járni az úgyis tudja hogy ott útépítés van és nem érdemes arra menniBudapest belvárosban "kivéve engedéllyel" helyre simán benavigál a Waze. Supporttal beszéltem, erre közölte hogy hát aki ottani címet ír be, annak nyilván van engedélye. (hát persze)
Ettől függetlenül, jobb híján továbbra is vakon megyek a Waze irányítása alapján.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Jahno
őstag
Cseh és lengyel autópálya ilyen, főleg akkor jó, ha az a kis tábla nem egyértelmű, vagy elfordul, vagy akármi, vagy az ember azt gondolná, hogy kint van az út közepén és nem a szűkebb sávon kell menni a terelőútnak, ahol éppen csak elfér az autó. Igazából ennyi erővel rulettezni is mehettün k volna. Aztán mikor tábla sincs, felfestés sem, korlát sem, csak úgy a helyi arcok tudják merre kell menni, de persze éjjel nem sokan járnak, vagy azok is éppen eltévednek és megállsz a kereszteződésben kőpapírollót játszani, hogy na merre tovább. Agyrém.
-
Samott
addikt
Csak mert korabban szobakerult putyin egyik wunderwaffele: Evakuáltak egy orosz települést a nukleáris fegyverbaleset közelében - not great, not terrible...
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
npera
újonc
-
npera
újonc
Nem tudom ez ilyen esetben hogyan működik. Megy egy láthatóan katonai konvoj, aztán nekik piros lesz. De a konvoj nem áll meg. Viszont olyan laza térközzel hajtanak az URAL tehergépjárművek, hogy egy kereszteződésben elkezdenek kihajtani a kocsik. Egy taxit elkaszál egy URAL. Utána rögtön ott van a konvojt kísérő rendőr.
Arra gyanakszom, hogy a taxist megk*rták, mivel "besorolt" a konvojba. De ilyenkor nem kellett volna a kereszteződést biztosítani, ha már a szerencsétlen polgár azt gondolja, hogy amikor neki zöld, akkor mehetett volna?
Nem tudom ruszkiknál milyen a KRESZ, de ez eléggé szürkezónás volt szerintem.
-
-
npera
újonc
2:30 körül a fehér szedánt elég szépen kitolja a biztonságos területre a kamion, hogy ne a korláton innen álljanak. Kedves ember. Én még toltam volna 3-4 mérföldet folyamatosan dudálva. A nagy kürttel persze. Utána megkérdeztem volna, hogy minden rendben-e.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen