- Philips LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
- Computex 2024: még két Socket AM4-es Ryzen jön
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ASUS ROG Ally
- Computex 2024: az AMD idén az asztali és a szerverpiacon is frissít
- Melyik tápegységet vegyem?
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Autós kamerák
Hirdetés
-
Kibővített előzetest kapott a FragPunk
gp Az 5v5 harcokra kihegyezett hero-shooter egy érdekes kártyarendszerrel bolondítja meg a csatákat.
-
Computex 2024: még két Socket AM4-es Ryzen jön
ph Az AMD nem tett le az ötödik generációs, Zen 3 magokat használó dizájnjairól.
-
Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
it Az előbb még az OpenAI-együttműködés miatt akarta kitiltani a cégeiből az iPhone-okat, most Elon Musk váratlanul ejtette az OpenAI ellen indított perét.
Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
Ha FMEA-t végez valaki, akkor ott a hiba súlyosságának van egy 10-es skálája. A 8-as az amikor a vizsgált rendszer megszűnik működni. Tehát egy belsőégésű motor esetén valami olyasmi hiba történik, ami a motor tönkremenetelét okozza. Tehát modjuk elfolyik az olaj, megkapod a piros lámpát, de mész tovább és akkor besül a motor. Le tudsz húzódni oldalra, van figyelmeztetés, van időd reagálni. De nem halsz meg tőle azonnal.
Egy 9-es súlyosságú hiba az a vevő valamelyik végtagjának az elvesztését vagy az életének a végét jelenti, de a hiba nem váratlanul következik be. Van figyelmeztetés, vannak jelek amire még van esély reagálni. De a hiba olyan súlyos következményekkel járhat, mint csonkolás vagy halál.
A 10-es hiba gyakorlatilag a 9-es még durvábban, amikor csonkol vagy megöl a gép, de még csak figyelmeztetést sem kapsz. Hanem teljesen váratlanul megtörténik a hiba és borzalmas vagy fatális a következmény.
.
.
.Számomra egy nem jól működő "autopilot" funkció az a létező legrosszabb. A vevő többnyire nincsen olyan műszaki képesség birtokában, hogy részleteiben ki tudja elemezni a funkciót és megértse azokat a következményeket amit a hibás vagy elégtelen működés okozhat. Kap valamennyi információt többnyire marketinges anyagok formájában, a mai világban erre rakódik egy nagy adag hype is az internet jóvoltából. Ez tovább torzítja az objektív képet. Bónuszként kap egy jogi szöveget, ahol ügyvédek által megfogalmazott cover my ass szöveggel rossz esetben teljes jolly-joker kártyát ad magának a gyártó és áthárítja a felelősséget a vevőre. Aztán amikor a vevő éppen megvalósítja a jogászok által kivédett felhasználói viselkedést, akkor a szoftver éppen hibázik, aztán a kocsi beszalad a kanyarodó kamion platója alá, ledarálja a teljes fülkét A-oszloptól C-ig, majd a csonkolt torzóból spriccelő vérzuhataggal feldíszített roncs szalad tovább még sokszáz métert, mire megáll. Mert a szoftver még az ütközés tényét is képtelen volt normálisan lereagálni.
De hát ott volt a kis apróbetűsben, miért nem olvasta el alaposan. Ez szerintem undorító. De jelenleg működő üzleti modell. Lelkük rajta.
Szerintem ezen a Teslának változtatnia kell, ennyire gátlástalanul nem lehet kiengedni félkész rendszereket a vevők közé. Semelyik gyártó nem engedheti ezt meg magának, akármelyik OEM-ről van szó, hogy ne csak a Teslát említsem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Sapphire RX 7600 Pulse 8GB (alig használt, hibátlan, 2,5 év garival!)
- ASUS H81M-E Irodai Alaplap minden tartozékával, eredeti dobozában
- Nintendo Switch OLED +Zelda +Mariokart +LegoStarWars +Hori SplitPadPro +tok
- HP ProBook 4540s laptop i5 proci/ 750gb hdd /jó akku/ win 10- posta is
- XBOX Series fehér kontroller + vezeték nélküli adapter kiváló állapotban
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen