Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • scaurus

    újonc

    válasz qnadam #1298 üzenetére

    ha a nevemmel-jelszavammal az ugyfelkapu.magyarorszag.hu felől be tudok lépni, akkor ugyanazzal a központi azonosítási ügynökkel (kau.gov.hu) miért nem?

    Nekem volt ilyen gondom.
    Nem biztos, hogy, persze, hogy a tied ugyanez:

    Kettő ügyfélkapus regisztrációm van (egyik a magán dolgaimhoz, másik a munkához kell - hogy a kettő dolog ne keveredjen).
    Értelemszerűen a személyes adatok mindkettő fiókban azonosak, egyedül a felhasználónév, jelszó és az email cím tér el.
    A KAU viszont úgy működik, hogy egy bejelentkezéssel valamennyi "fiók" egy felületen kezelhető.
    És a KAU nem tudta megemészteni, hogy az adataimmal két létező fiók is van.
    A publikus 1818 telefonszámon meglepően gyorsan ügyintézőhöz jutottam és kb. 2 napon belül meg is oldódott a probléma, azóta a KAU is beenged.

    Ami még mindig nyűg: az ügyfélkapus regisztrációkhoz külön-külön email cím tartozik, de a KAU az egyiket alapértelmezettnek tekinti (ez átállítható) és kaotikus, hogy mikor melyikre érkezik válaszüzenet.
    Pl. az EGYIK ügyfélkapus regisztrációval az ÁNYK keretrendszeren keresztül beküldtem az adó 1% felajánlást és ehhez képest a nyugtát a MÁSIK ügyfélapus regisztárcióhoz tartozó emailcímre kaptam meg.

    "morci mellszobor koma" (Raynes)

Új hozzászólás Aktív témák