Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cocka

    veterán

    válasz kaller1 #6046 üzenetére

    Ja, azt hittem a dispute-ra érted. Mert ha már dispute-ra kerül a sor attól függően hogy ki volt a hibás adnék pozitívot vagy semmit.

    Én úgy módosítanám a feedback adási rendszert az eladókról és vevőkről kialakított reális kép érdekében, hogy mindenkinek kötelező lenne a feedback használata (a csillagos úgy hülyeség, ahogy van, szerintem 100-ból 2 ember ha használja sokat írtam), de minden eladó csak akkor értékelhetne, ha már a vevőtől kapott feedbacket.(lásd lentebb az okokat) Kivétel a kölcsönös elállás a feedbackadástól, mert azt bármelyik fél kezdeményezhetné, ha úgy gondolja. Az megmaradna, megmaradna a follow-up üzenetek írása is és az eladók is adhatnának semlegest és negatívat is. A vevőknek meg végül is mindegy, hogy a régi rendszer szerint semlegest adnak vagy az új szerint nem adnak értékelést. Egy kutya.

    Ha az eladó rögtön a fizetés után pozitívval értékel, akkor azt kockáztatja, hogy esetleg negatívot adnak neki. Probléma esetén ez nagy szívás az eladónak, de ha megvárja míg megérkezik a cucc és csak utána értékel úgy az a lehetősége is megvan, hogy nem értékeli a vevőt, vagy közös megegyezéssel elállnak az értékeléstől. Gyanítom mostanában gyakrabban élnek ezzel az eladók.

Új hozzászólás Aktív témák